christianity919
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe trouwens maar gewoon hier, is net zo handig en beter voor het overzicht.ik schrijf op wat ik deze week gegeten heb en dan post ik wel een nieuw forum. en dan kunnen jullie reageren![]()
Doe trouwens maar gewoon hier, is net zo handig en beter voor het overzicht.

veel water drinken en gaan fietsen, toen ik 15 was had ik precies dezelfde stats..smerig dik. stop met het eten van troep ook al doe je het niet zo vaak..geen boter meer op je brood, geen wit brood meer
ik heb ff rond gekeken en gelezen over vet vrije massa enz. en beetje zitten rekenen en ze zeggen dat ik rond de 2000 kcal moet gaan eten. is dat niet veel?6 keer eten op een dag, maaltijden op een dag met genoeg Kcal die jij nodig hebt. reken eerst je kcal behoeften uit op een dag. ga hier 20% onder en maak hiermee een voedingsschema. post dan je voedingsschema op het forum en dan kijk je of je nog meer dingen aan toe kunt voegen doe goed zijn om af te vallen.

Persoonlijk vind ik Cutten beste voor jou. maar misschien zijn hierover de meningen verdeeld.
3 keer eten op een dag.
's ochtends . 's middags . 's avonds. 3 maaltijden op een dag met genoeg Kcal die jij nodig hebt.
Groeten G.E.K
Hallo Chris,
Bereken eerst je onderhoud eens. Stel dat dat 2000 kcal zal zijn.
Ga er dan licht onder zitten (Niet te veel, anders gaat je lichaam in de zogenoemde 'survival mode'.)
Dus 1750 kcal zou al een heel mooi begin zijn in dat geval.
Daarnaast moet je uiteraard cardio doen.
Of het nou op een roeimachine, hometrainer, of gewoon de ouderwetse fietstrap beweging is, doe cardio.
Hiermee zul je 100% zeker afvallen, en vet verliezen.
Daarnaast moet je gewoon je hele lichaam trainen, onthoud: Spieren zijn beter dan vet.
Succes.
en onderhoud is vet vrije massa(ik ken de termen nog niet zo goed)
Onderhoud is gewoon alles. Je totaal. Wat je nodig bent in RUST dus.
en onderhoud is vet vrije massa(ik ken de termen nog niet zo goed)