Fitness Seller

Help me!! 15 jaar en hopeloosxD

• Topic Starter Topic Starter
ik schrijf op wat ik deze week gegeten heb en dan post ik wel een nieuw forum. en dan kunnen jullie reageren:)

Ofwel: stel een eetschema voor jezelf op (op basis van de topics die Balic als suggestie heeft), en hou je aan de 'basisregels': Reken je onderhoud uit (is hoger dan BMR! - heb ik me ook in vergist in het begin), eet 80% van dit elke dag verdeeld over 6 maaltijden en op de dagen dat je meer sport moet je ook meer eten. Verdere tips over wat te eten is ook in de verschillende topics te vinden.
Met het weinige eten dat jij aangaf ben je in ieder geval niet gezond bezig...

veel water drinken en gaan fietsen, toen ik 15 was had ik precies dezelfde stats..smerig dik. stop met het eten van troep ook al doe je het niet zo vaak..geen boter meer op je brood, geen wit brood meer

Dan nog is het niet specifiek nodig een nieuw topic te openen...
En wat 'ie op een ander forum uitspookt mag 'ie ook zelf weten ;)

3 keer eten op een dag.

's ochtends . 's middags . 's avonds. 3 maaltijden op een dag met genoeg Kcal die jij nodig hebt. reken eerst je kcal behoeften uit op een dag. ga hier 20% onder en maak hiermee een voedingsschema. post dan je voedingsschema op het forum en dan kijk je of je nog meer dingen aan toe kunt voegen doe goed zijn om af te vallen.

Groeten G.E.K

veel water drinken en gaan fietsen, toen ik 15 was had ik precies dezelfde stats..smerig dik. stop met het eten van troep ook al doe je het niet zo vaak..geen boter meer op je brood, geen wit brood meer

thnx, denk ik:p ik heb ff rond gekeken en gelezen over vet vrije massa enz. en beetje zitten rekenen en ze zeggen dat ik rond de 2000 kcal moet gaan eten. is dat niet veel?

Persoonlijk vind ik Cutten beste voor jou. maar misschien zijn hierover de meningen verdeeld.

6 keer eten op een dag, maaltijden op een dag met genoeg Kcal die jij nodig hebt. reken eerst je kcal behoeften uit op een dag. ga hier 20% onder en maak hiermee een voedingsschema. post dan je voedingsschema op het forum en dan kijk je of je nog meer dingen aan toe kunt voegen doe goed zijn om af te vallen.

Aangepast ;)

Heey Chris,

Je bent 15 jaar en je hebt 2000kcal nodig? en je wilt afvallen? dan ben ik ervan overtuigd dat die 2000kcal teveel zijn en dat je echt rond de 1900kcal moet zitten wil je echt afvallen. lees goed de sticky's door hier staat veel informatie over cutten etc.

3 keer eten op een dag.

's ochtends . 's middags . 's avonds. 3 maaltijden op een dag met genoeg Kcal die jij nodig hebt.

Groeten G.E.K

3x per dag eten moet je juist vergeten!

6x per dag kleinere porties. Maar lees eerst de door mij geplaatste topics door!

Edit: Zie al dat er op gereageerd is...

Hallo Chris,
Bereken eerst je onderhoud eens. Stel dat dat 2000 kcal zal zijn.
Ga er dan licht onder zitten (Niet te veel, anders gaat je lichaam in de zogenoemde 'survival mode'.)
Dus 1750 kcal zou al een heel mooi begin zijn in dat geval.
Daarnaast moet je uiteraard cardio doen.
Of het nou op een roeimachine, hometrainer, of gewoon de ouderwetse fietstrap beweging is, doe cardio.
Hiermee zul je 100% zeker afvallen, en vet verliezen.
Daarnaast moet je gewoon je hele lichaam trainen, onthoud: Spieren zijn beter dan vet.

Succes.

Hallo Chris,
Bereken eerst je onderhoud eens. Stel dat dat 2000 kcal zal zijn.
Ga er dan licht onder zitten (Niet te veel, anders gaat je lichaam in de zogenoemde 'survival mode'.)
Dus 1750 kcal zou al een heel mooi begin zijn in dat geval.
Daarnaast moet je uiteraard cardio doen.
Of het nou op een roeimachine, hometrainer, of gewoon de ouderwetse fietstrap beweging is, doe cardio.
Hiermee zul je 100% zeker afvallen, en vet verliezen.
Daarnaast moet je gewoon je hele lichaam trainen, onthoud: Spieren zijn beter dan vet.

Succes.

en onderhoud is vet vrije massa(ik ken de termen nog niet zo goed)

en onderhoud is vet vrije massa(ik ken de termen nog niet zo goed)

Onderhoud is het aantal Kcal dat je lichaam nodig heeft om in stand te blijven. Dus wanneer je gewoon overdag je ding doet zonder af te vallen.
BMR is het aantal Kcal dat je lichaam nodig heeft om in stand te blijven wanneer je de hele dag helemaal niks doet.

BMR heb ik al voor je uitgerekend.
http://www.bmi-calculator.net/bmr-calculator/metric-bmr-calculator.php

Terug
Naar boven