AndroidHealthClinic

Help me!! 15 jaar en hopeloosxD

• Topic Starter Topic Starter
ooh, ik heb hem uitgerekent via een ander topic 66+(gewichtx13,7)+(lengte in cmx5)-(leeftijdx6,8) 66+(85,1x)+(183x5)-(15x6)=2044 kcal dus als ik er 1750 eet, en 3x per week 20 min ga touwtje springen oid. dan zou ik afvallen?

Inderdaad.

Maar misschien wil je karcht krijgen en conditie opbouwen?
Dan zou ik 3x per week aan de gewichten gaan hangen en daar meteen achteraan cardio gaan doen.

ooh, ik heb hem uitgerekent via een ander topic 66+(gewichtx13,7)+(lengte in cmx5)-(leeftijdx6,8) 66+(85,1x)+(183x5)-(15x6)=2044 kcal dus als ik er 1750 eet, en 3x per week 20 min ga touwtje springen oid. dan zou ik afvallen?

van die 60 min. ga je niet afvallen hoor. liever cardio je echt en dan 4x 30 min ofzo.

Inderdaad.

Maar misschien wil je karcht krijgen en conditie opbouwen?
Dan zou ik 3x per week aan de gewichten gaan hangen en daar meteen achteraan cardio gaan doen.

ja, ik heb wel een k*t conditie. maar daar ga ik aan werken. ik mag overigens pas na de zomervakantie naar de fitnis dus moet zover alles thuis doen:(. heb hier gewichten liggen en zo'n zitstoel die je met je bene omhoog kan doen zeg maar voor je buikspieren

Download 'start to run' en bouw je conditie op - heb ik ook gedaan ;)
30 min hardlopen geen enkel probleem (meer).

In een ander topic deel heeft Big T een sticky neergezet om kracht op te bouwen thuis met minumale middelen.

Start to run gaat dermate langzaam opbouwend dat iedereen dit kan - je loopt namelijk je eigen tempo.
Ik ga binnenkort de hele reeks opnieuw doorlopen met joggen & sprinten (HIIT) ipv wandelen en joggen.

Start to run gaat dermate langzaam opbouwend dat iedereen dit kan - je loopt namelijk je eigen tempo.
Ik ga binnenkort de hele reeks opnieuw doorlopen met joggen & sprinten (HIIT) ipv wandelen en joggen.

ok, ik hou nu ook bij wat ik deze week eet. als ik dat volgende week zondag post, zou je dan kunnen corigeren of aanvullen?

Als je morgen post wat je eet dan kunnen we ook al feedback geven hoor ;)

Hallo fitnissers, mijn broer fitnist nu een jaar en heeft al aardig wat spieren ikzelf niet en ik wil ook graag beginnen 1probleem, ik ben te dik. lose some weight zulle jullie zeggen. ik wil wel maar het lukt niet. hebben jullie advies?

ben 1,83 en weeg 85,2kg (15jaar)

wat advisere jullie me om mee te beginnen
(heb hier van die gewichten tot 15 (per stuk)) en ben al redelijk sterk van mezelf. heb echter geen goeie conditie qua joggen enzo.

als er nog iets is wat jullie moeten/willen weten. zeg het me.
* Ga bewust met je eten om, zie posts en links van mijn voorgangers;
* Werk aan je conditie, over dat maar 10 minuten kunnen volhouden is geen excuus, maar juist motivatie om eraan te gaan werken. Zie ook tips en links hierboven;
* Doe tot de vakantie thuis oefeningen, weer met de links en tips hierboven (ik denk dat bodyweight oefeningen een hele goede start zijn: opdrukken, optrekken, buikspieroefeningen, etc.);
* Begin na de vakantie op de sportschool, en blijf je conditie/eetschema bijhouden. Maar als je goed je best doet op de sportschool vliegt het vet er misschien alleen al vanaf.

Al met al heb ik het gevoel n.a.v. je posts dat je je snel verschuilt achter het feit dat je dik bent en geen conditie hebt, en je nog geen serieuze poging hebt gedaan om er iets aan te doen. Ga eerst maar eens trainen, en kijk over een paar maanden of je vooruitgang boekt, en kijk dan weer verder.

Ga bulken, tot je 20 bent, dan weeg je zon 120 kilo dan ga je cutten 6maanden lang, dan ben je een droog beest van 100 kilo..

je bent 15 gast, je hoeft je nergens zorgen over te maken, als je goed gemotiveerd door traint, dan ben je een beest als je 18 bent:)

Zo gespierd als die pro's wordt je toch niet zomaar even.
Dat kost vele jaren!

Terug
Naar boven