sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ooh, ik heb hem uitgerekent via een ander topic 66+(gewichtx13,7)+(lengte in cmx5)-(leeftijdx6,8) 66+(85,1x)+(183x5)-(15x6)=2044 kcal dus als ik er 1750 eet, en 3x per week 20 min ga touwtje springen oid. dan zou ik afvallen?
Inderdaad.
Maar misschien wil je karcht krijgen en conditie opbouwen?
Dan zou ik 3x per week aan de gewichten gaan hangen en daar meteen achteraan cardio gaan doen.
. heb hier gewichten liggen en zo'n zitstoel die je met je bene omhoog kan doen zeg maar voor je buikspierenok, 30 min non stop? maar stel ben na 10 min bek af?van die 60 min. ga je niet afvallen hoor. liever cardio je echt en dan 4x 30 min ofzo.
opbouwen totdat je wel zo lang kunt. zie ook mijn eerdere tip om te gaan hardlopen.ok, 30 min non stop? maar stel ben na 10 min bek af?
opbouwen totdat je wel zo lang kunt. zie ook mijn eerdere tip om te gaan hardlopen.

Start to run gaat dermate langzaam opbouwend dat iedereen dit kan - je loopt namelijk je eigen tempo.
Ik ga binnenkort de hele reeks opnieuw doorlopen met joggen & sprinten (HIIT) ipv wandelen en joggen.
okAls je morgen post wat je eet dan kunnen we ook al feedback geven hoor![]()
, maar dan eet ik wel wat ik me voorgenomen heb niet wat ik normaal deed. en dan kan je dat feedbacke
alvast thnx voor jullie raad allemaal
* Ga bewust met je eten om, zie posts en links van mijn voorgangers;Hallo fitnissers, mijn broer fitnist nu een jaar en heeft al aardig wat spieren ikzelf niet en ik wil ook graag beginnen 1probleem, ik ben te dik. lose some weight zulle jullie zeggen. ik wil wel maar het lukt niet. hebben jullie advies?
ben 1,83 en weeg 85,2kg (15jaar)
wat advisere jullie me om mee te beginnen
(heb hier van die gewichten tot 15 (per stuk)) en ben al redelijk sterk van mezelf. heb echter geen goeie conditie qua joggen enzo.
als er nog iets is wat jullie moeten/willen weten. zeg het me.
Ga bulken, tot je 20 bent, dan weeg je zon 120 kilo dan ga je cutten 6maanden lang, dan ben je een droog beest van 100 kilo..

je bent 15 gast, je hoeft je nergens zorgen over te maken, als je goed gemotiveerd door traint, dan ben je een beest als je 18 bent![]()
maar ik wil niet zo super gespierd worden als al die pro's ik wil gewoon afvalle+normaal gespierd en dan benk al blij
ik wil niet zo super gespierd worden als al die pro's ik wil gewoon normaal gespierd