XXL Nutrition

Help met afvallen

ricky22

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
125kg
Hey allemaal,

ik ben 15 jaar oud en veel te zwaar (100+) dus ik wil afvallen, het liefst zo veel mogelijk. sinds een week of 2 volg ik dit
voedings schema:

's ochtends 7:00
2 bruine boterhammen met jonge kaas, flesje water

's ochtends 10:30
2 bruine boterhammen met jonge kaas, flesje water

's middags 12:30
2 bruine boterhammen jonge kaas, flesje water.

's avonds 18:00
groente, aardappelen vlees.

verder neem ik geen tussendoortjes. klopt dit schema? of is het veel te eentonig? of is er iets wat ik beter kan doen.

ook ben ik op zoek naar een goede workout om af te vallen. kunnen jullie mij daar ook mee helpen?

m.v.g

Rick.

Je voedingsschema is inderdaad heel eentonig. En kaas op brood is enorm vet, je kan het beter vervangen door iets wat laag in de vetten zitten zoals tonijn of rosbief. Je moet de sticky's op het forum gaan lezen in de sectie voeding, daarin kun je alles vinden over een goede voeding. Zorg ervoor dat je meer gaat bewegen door bijv. te gaan fietsen en zwemmen. Aanmelden bij een sportschool om met gewichten aan de slag te gaan.

Kortom: lees de sticky's op het forum

wat doe je aan beweging? Afvallen is een combinatie van beweging (calorien verbranden dus!) en voedingspatroon.
Je voeding is overigens ook niet goed.

Crashdieetalarm! Hier ga je niet blij van worden.
Lees de stickies over voeding en stel een nieuwe eetschema op, ga krachttraining doen gevolgd door cardio.

Probeer zoveel mogelijk groenten te eten maar hou je calorie-totaal op iets dat onder maintenance zit, dus zodat je minder calorieën eet dan je verbruikt, een deficit van 500/1000 calorieën gecombineerd met cardio.

Schrijf je in bij een sportschool en vraag daar advies betreft trainen. Lees de stickies hier op het form goed door betreft voeding en maak op basis daarvan een goed en doordacht voedingsschema en post het hier weer ter evaluatie. Succes!!

Misschien een idee om s'ochtends Brinta te nemen? Vermindert tevens honger gevoel. Daarnaast is het ook verstandig om eens een keer iets anders op je brood te doen. ( Tonijn, zalm of misschien ei? ) Als laaste flink aan de cardio ( fietsen, hardlopen ect )

Dit alles moet er wel voor zorgen dat je wel afvalt.

Terug
Naar boven