XXL Nutrition

Help Mij

jeanmichel

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
ik heb gistermiddag sustanon gespoten in de Biceps en de naald ging er iets te diep in en had op het moment dat het gebeurde geen last maar nu wel kan hem niet eens aanspannen anders doet het zeer
is dat een groot probleem of is het morgen over?

ik heb gistermiddag sustanon gespoten in de Biceps en de naald ging er iets te diep in en had op het moment dat het gebeurde geen last maar nu wel kan hem niet eens aanspannen anders doet het zeer
is dat een groot probleem of is het morgen over?

gewoon een beetje geirriteerd, ff geduld. trekt wel weg....

Waarom in godsnaam in je bicep als ik vragen mag.
Zet het liever in een grote spier als je been of kont.
Als het je eerste keer is dat je prikt is het vrij normaal dat je er een paar dagen last van kan hebben.
Je kan ook gewoon een zenuw hebben geraakt natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
thnx guys en nee was niet me eerste keer, maar d enaald ging gewoon per ongeluk , te diep in

Ja wat voor naald gebruik je? (kleur)

Zo'n zilverkleurige....

Ik steek ze er nooit verder dan een centimeter in bij mijn bicep, je merkt het eigenlijk meteen als je door de spier gaat, soort gevoel alsof je met je vork in een taaie biefstuk prikt:p vervolgens ga ik nog iets verder en begin ik met aspireren, weet niet hoever jij ze erin zet?

normaal ook n centimeter erin maar ik ik had n oranje naald

Ik begrijp wat je nu voeld kerel.
Maar komt wel goed.

Geef het een paar dagen, kan nog een beetje onstoken raken, maar dat gaat ook wel weer over.

ik krijg koude rillingen als ik dat allemaal lees, sust in de bicecps brrrrrrr

Sust. in je biceps?

Wat is er mis met been of bil?

ik gebruik altijd groene, 0,8 x 3,8cm en steek ze er gewoon maar een centimeter in, niet helemaal natuurlijk
:D

ik weet niet hoelang een oranje naald is, ken alleen deze groene en blauwe 0,6 naalden

Wrom pak je onnodig dikke naalden. Is toch zonde om meer schade aan te richten aan je aan je huid en spieren. Want daar komt het wel op neer met prikken.

de oranje zijn trouwens 0,5x16mm.

pff ik heb sinds zaterdag nog steeds last van het is ook allemaal rood geworden en kan mn arm niet strekken of aanspannen auch!!!!
dus sporten wil ook niet :(

pff ik heb sinds zaterdag nog steeds last van het is ook allemaal rood geworden en kan mn arm niet strekken of aanspannen auch!!!!
dus sporten wil ook niet :(

Ja zo weinig mogelijk gebruiken, anders irriteer je het alleen nog maar meer. Als het aan blijft houden zou ik naar de dokter gaan. Volgende keer gewoon in je bil of borst prikken die tolereren veel meer en heb je ook veel minder last van tijdens het trainen.

biceps is nog steeds harstikke rood maar de pijn begint af te nemen

Terug
Naar boven