AndroidHealthClinic

Help Mij

Ja zo weinig mogelijk gebruiken, anders irriteer je het alleen nog maar meer. Als het aan blijft houden zou ik naar de dokter gaan. Volgende keer gewoon in je bil of borst prikken die tolereren veel meer en heb je ook veel minder last van tijdens het trainen.

Borst?? Het wordt steeds gekker hier. Moest dit been zijn of?....

als je in een spier injecteert waar je m nog nooit/amper gezet hebt kan ie de eeste 4-5dagen wel pijn doen. Ik had nog nooit in me schouders gezet tot4weken geleden...holy shit!!!:D kon me armen 4dagen niet boven me schouders strekken...zelfs in me slaap was het niet te doen. Het trok vanzelf weg na zo'n 5dagen

Milos S. kan je nog een leuk verhaal vertellen over in je bicep injecteren...

Borst?? Het wordt steeds gekker hier. Moest dit been zijn of?....

Ik prik liever in me borst dan in me been kan gewoon 2ml per borst. Rekt het weefsel lekker uit dus meer plek om te groeien en ziet er gruwelijk uit de volgende dag helemaal opgeblazen. Als ik prop zet dan heb ik er bijna geen last van en dan gebruik ik niet een hgtje gewoon ug. Als ik in me been zet kan ik niet meer lopen wat zou jij dan doen? Gewoon in je borst:rolleyes:

Ik prik liever in me borst dan in me been kan gewoon 2ml per borst. Rekt het weefsel lekker uit dus meer plek om te groeien en ziet er gruwelijk uit de volgende dag helemaal opgeblazen. Als ik prop zet dan heb ik er bijna geen last van en dan gebruik ik niet een hgtje gewoon ug. Als ik in me been zet kan ik niet meer lopen wat zou jij dan doen? Gewoon in je borst:rolleyes:

Nee dan in je bil ;)

• Topic Starter Topic Starter
pff me andere kuur deed ik ook altijd in me schouder bicep of triceps maar dat was test en deca had ik geen enkele last van maar die sust oh mijn god kan de arm niet strekken of spannen en doet verrektje pijn wat nu eindelijk begint af te nemen

Komt dan waarschijnlijk door de korte esters erin....
Of zeg ik nu iets heeel voor de hand liggends:D

Je hoort altijd dat bijv. propionaat ester pijnlijker is dan een lange ester..
En aangezien die mede in sust zit...

Terug
Naar boven