- Waardering
- 1
07>00 mega grow 50 gr met water op niet trainingsdagen
07>30
bak havermout met magere melk
whey shake met magere melk
rooibos thee
10>30
4 snee volkorenbruin
met 100gr kalkoenfilet
glas versgeperste vruchtensap
13>45
op trainingsdagen warm eten
niet train dagen 4snee volkorenbruin
100 gr runderrookvlees
water
15>45
4snee volkorenbruin/4rijstwafels
met 100 gr kipfilet
water
17>00
pre workout shake
niet train dagen 18>15 warm eten
19>30 50 gr mega grow met water traindagen
20>30 op niet traindagen whey shake
22>15
350 gr magere kwark met siroop
dit is men huidige schema maar er zit te weinig in groei niet zo hard meer wie kan me helpen men schema een beetje opte krikken mij onderhoud is ongeveer 2120 kcal en mijn gewicht is zo'n 86 kilo ik heb best een snelle vet hoping dus dat moet denk ik laag blijven wie kan me helpen een
ik wil wat droger worden maar gelijk ook wat massa bouwen maar dat staat op eerste plaats droog komt wel maar het vet moet wel een beetje meer weg nu ga ik 3xper week 20 cardio doen dus dat zit wel goed maar men schema niet zo alvast super bedankt en karma ligt te wachten
gr jimi
07>30
whey shake met magere melk
rooibos thee
10>30
4 snee volkorenbruin
met 100gr kalkoenfilet
glas versgeperste vruchtensap
13>45
op trainingsdagen warm eten
niet train dagen 4snee volkorenbruin
100 gr runderrookvlees
water
15>45
4snee volkorenbruin/4rijstwafels
met 100 gr kipfilet
water
17>00
pre workout shake
niet train dagen 18>15 warm eten
19>30 50 gr mega grow met water traindagen
20>30 op niet traindagen whey shake
22>15
350 gr magere kwark met siroop
dit is men huidige schema maar er zit te weinig in groei niet zo hard meer wie kan me helpen men schema een beetje opte krikken mij onderhoud is ongeveer 2120 kcal en mijn gewicht is zo'n 86 kilo ik heb best een snelle vet hoping dus dat moet denk ik laag blijven wie kan me helpen een
ik wil wat droger worden maar gelijk ook wat massa bouwen maar dat staat op eerste plaats droog komt wel maar het vet moet wel een beetje meer weg nu ga ik 3xper week 20 cardio doen dus dat zit wel goed maar men schema niet zo alvast super bedankt en karma ligt te wachten

gr jimi

) maar vraag me af hoe dat lichamelijk dan werkt, dat je toch nog droger kunt worden.. met teveel cal!?!? Verklaring??