Fitness Seller

help nieuw bulk schema help

jimi

Freaky Bodybuilder
20 jaar lid
10 media-items
Waardering
1
07>00 mega grow 50 gr met water op niet trainingsdagen
07>30
bak havermout met magere melk
whey shake met magere melk
rooibos thee
10>30
4 snee volkorenbruin
met 100gr kalkoenfilet
glas versgeperste vruchtensap
13>45
op trainingsdagen warm eten
niet train dagen 4snee volkorenbruin
100 gr runderrookvlees
water
15>45
4snee volkorenbruin/4rijstwafels
met 100 gr kipfilet
water
17>00
pre workout shake
niet train dagen 18>15 warm eten
19>30 50 gr mega grow met water traindagen
20>30 op niet traindagen whey shake
22>15
bak havermout met magere melk
350 gr magere kwark met siroop

dit is men huidige schema maar er zit te weinig in groei niet zo hard meer wie kan me helpen men schema een beetje opte krikken mij onderhoud is ongeveer 2120 kcal en mijn gewicht is zo'n 86 kilo ik heb best een snelle vet hoping dus dat moet denk ik laag blijven wie kan me helpen een
ik wil wat droger worden maar gelijk ook wat massa bouwen maar dat staat op eerste plaats droog komt wel maar het vet moet wel een beetje meer weg nu ga ik 3xper week 20 cardio doen dus dat zit wel goed maar men schema niet zo alvast super bedankt en karma ligt te wachten :D

gr jimi

• Topic Starter Topic Starter
niemand die mij kan helpen op dit uur van de dag

je wilt wat droger worden en massa aankomen. Dit kan wel maar is wel moeilijk. Je moet voor jezelf nagaan of je gevoelig bent voor kh of voor vet. Maw wordt je snel dik van teveel kh of vet? Houd je veel vocht vast van kh dan zal je waarschijnlijk snel dik worden van kh. In dit geval moet je je kh iets verminderen en vervangen door eiwit en goede vetten. Probeer je kh dan vooral bij je ontbijt maar belangrijk vooral een grote hoeveelheid voor de training te nemen. De andere maaltijden met uitzondering van avondeten kunnen dan bestaan uit eiwit en goede vetten.
Als je iets droger wilt worden maar je huidige spiermassa wil behouden en wat spiermassa wilt aankomen dan zal ik een paar maanden net iets boven onderhoud zitten (200 a 300 kcal) + 3x in de week 20 a 30 min cardio na de training. Als je het kan veroorloven supplementatie CLA en r-ala.

ik wil een heel ander schema ben deze helemaal zat

ik kom best snel aan in vet dus kh en vet moet dus laag ik zou graag een betr schema inelkaar zetten met jullie hulp zodat ik weer vooruitgang kan zien
en dat er weer wat spiermassa bijkomt alvast super thanks

jimi zei:
ik wil een heel ander schema ben deze helemaal zat

ik kom best snel aan in vet dus kh en vet moet dus laag ik zou graag een betr schema inelkaar zetten met jullie hulp zodat ik weer vooruitgang kan zien
en dat er weer wat spiermassa bijkomt alvast super thanks

je komt pas vet wanneer je boven onderhoud eet of het nu vet, kh of eiwit is. Maar je kan door timing van eten en door de verhoudingen kh, eiwit, vet aan te passen wel je vet doen verminderen en toch spiermassa winnen. Begrijp je? Je moet kijken naar je eigen lichaam en je kan niet klakkeloos een ander schema pakken en die je eigen maken. Je moet uitreken wat je onderhoud is. Ga daar 200 kcal boven zitten en neem de verhoudingen KH/eiwit/Vet 35%/35%/30% eens aan. Vet bestaande uit lijnzaadolie, visolie, olijfolie. Probeer eerst zelfs eens een schema in elkaar te zetten.

ik weet dat iedereen een eigen schema nodig heeft elk lichaam is anders

mijn dagelijkse behoefte is zo'n 2120 kcal du ik zou zo'n 2500 moeten nemen om wat te groeien maar is dat niet te weinig ik zie sommige mensen met een onderhoud van 1800 die een 3000 kcal schema hebben
wil het gewoon heel anders gaan aan pakken ben dit gewoon helemaal zat

overbodig om meer dan 1000 kcal boven onderhoud te zitten. Je wilt toch ook wat droger worden. 2500 kcal is goed. Dus dan krijg je 218 gram kh, 218 gram eiwit en ongeveer 83 gram vet. Snap? Maak dan een schema met behulp van eetprogramaatje.

ik heb echt hulp nodig kan ik die nou echt niet vinden

thanks bro

traindagen

07>15
bak havermout
whey shake
25 gr cashe noten
kiwi

10:30
4 snee volkorenbruin
100 gr kalkoenfilet
fruit

12:45
rijst/zilvervlies
broccoli
kip filet
sapje

15>30
3 snee volkorenbruin
125 gr tonijn
water

17:30
per workout shake
19:30
50 gr mega grow
met water

20:30
bak havermout
whey shake

22:15
350 gr magere kwark

100gr havermout
40gr whey shake
150gr bananen

80gr rijst/zilvervlies
150gr gemengde groente sla
200gr kip filet

80gr pasta
150gr kip filet
100gr tomatensaus

70gr rijstwafels
180gr ei eiwit
40gr whey

80gr rijst
150gr tonijn
150gr ananas

40gr whey
150gr appels

cal: 2829.1 eiwit:257.13 koolh:401.51 vet:17.11

Ik zou het zo doen, als je droger wilt komen ben ik er voorstander van om brood en melk producten uit je schema te halen.

Greetzzzzzz.

scherma ziet er goed uit maar hoe moet ik de havermout op eten de shake kan met water

en whey kan ik niet 3x op 1 dag nemen want krijg hierdoor uitslag

wat ik doe is. brinta met water in de blender mixen en direct opdrinken. Zou dus ook kunnen met havermout en het is een keuze of je direct je whey erbij doet.

Ik neem een bakje havermout en doe daar water bij, dan zet ik dit 2 minuut-jes in de microgolf, waarna ik m'n shake erdoor doe en er een banaantje bij snij. smakelijk :D

ps. indien je vind dat je goede vetten te laag liggen kun je supplementeren met omega 3 6 9.

greetzzzzz.

thanks bro karma is al onderweg

wil wel gaan kijken of het daar ook aan ligt wil eens caps gaan nemen met omega's

ik ga dat schema maar eens volgen een maand en kijken hoe ik daar op reageer heb me best lang aan dit dieet gezeten en wil echt wat anders thansk voor het schema ik ga ochtend's 2 caps toevoegen moet alleen nog effe uit zoeken waar ik die kan vinden iemand misschien tips

op niet train dagen 50 gr mega grow 20 min voor ontbijt
07:30
2 visolie caps
100gr havermout
40gr whey shake
150gr bananen

10:30
80gr rijst/zilvervlies
150gr gemengde groente sla
200gr kip filet

12:45
80gr pasta
150gr kip filet
100gr tomatensaus

15:30
70gr rijstwafels
180gr ei eiwit
40gr whey

17:30
pre workout whey
19:30
post workout 50 gr mega grow

20:30
80gr rijst
150gr tonijn
150gr ananas

22:15
40gr whey
150gr appels

cal: 2829.1 eiwit:257.13 koolh:401.51 vet:17.11

op train dagen wordt het dan wel wat anders:D

Arghhhh!!! Ik snap het niet meer. Ik lees hier en luister naar een binkie op de sportschool maar nu lees ik weer dat je om droger te worden ook 2 a 300 kcal boven je onderhoud kunt gaan zitten... en dan ook nog spiermassa kunt aankomen. Wat is er gebeurt met 400 onder onderhoudt? Op die manier ben ik van 14% naar 9,1% gegaan.. maar veel spieren kwijtgeraakt. Ik merk alleen dat ik het minder goed vol hou om zo weinig te eten. Ik zou wel 300 boven onderhoud willen gaan zitten (graaaag zelfs :)) maar vraag me af hoe dat lichamelijk dan werkt, dat je toch nog droger kunt worden.. met teveel cal!?!? Verklaring??

probeer het uit elk lichaam werkt anders kerel succes

Terug
Naar boven