- Waardering
- 22
Ik heb het volgende probleem, als iemand mij belt zie ik enkel het nr en niet de naam ook al heb ik de nummer + naam opgeslagen op mijn simkaart , why ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het volgende probleem, als iemand mij belt zie ik enkel het nr en niet de naam ook al heb ik de nummer + naam opgeslagen op mijn simkaart , why ?
Welk merk telefoon, welk OS, heb je het bij elk contact, etc.?
Nu kan je vrij weinig met de vraagstelling. Nokia Symbian heeft bijv. een bug dat als je hetzelfde nummer onder 2 contacten hebt met een andere naam hij niet weet welke naam hij moet kiezen en dan maar geen van beide toont. Maar dan zou je het niet bij al je nummers hebben en dus een oudere Nokia hebben.
Nummerdoorgave
Nummerdoorgave bepaalt of een ander uw telefoonnummer kan zien bij een inkomend gesprek.
Nummer zichtbaar voor anderen
Via je online account bij je provider.
Wat kom je nou stoer doen gap, jij stelt een ****ing domme vraag en ik geef daar antwoord op. Dus wat kan ik niet lezen, je hebt nergens neergezet dat dit niet het probleem is.
succes met je huawei y300
Als iemand naar MIJ belt dan zie ik enkel de NUMMER van die persoon op mijn scherm ipv de NAAM ook al staat die persoon opgeslagen op mijn sim.
Wat is een gap?
Gappie, Gabber, Gap, Gappie = Amsterdams woord voor "vriend"
Ey Gappie alle goed?
Ah ok bedankt gabber
http://www.youtube.com/watch?v=bK_OsBWCjak&feature=youtube_gdata_player
Ja en dat moet je dus regelen bij je provider.Als iemand naar MIJ belt dan zie ik enkel de NUMMER van die persoon op mijn scherm ipv de NAAM ook al staat die persoon opgeslagen op mijn sim.
Wat is een gap?