XXL Nutrition

HELP!!! Waarom werkt DNP niet bij mij???

als mensen nu eens normaal en gezond eten en verantwoord afvallen dan is deze shizzle niet nodig. What goes around, comes around.

Hallo mannen. Ik ben San en 35 jaar. Ik heb een vraag. Ik heb samen met mijn man veel gelezen op jullie site over o.a afslankmethodes. Ik heb al veel geprobeerd oa. ECA stack, clenn en t3. Dit heeft bij mij niet gewerkt. We hebben veel gelezen over DNP gebruik en ik heb toen besloten om dit te gaan gebruiken. De eerste keer heb ik 3 weken lang 1 capsule per dag gebruikt en helaas zonder resultaat. Na een paar weken pauze ben ik weer gaan gebruiken en heb toen de dosis opgehoogd naar 2 capsules per dag en tot nu toe zonder resultaat. Ik voel me overigens niet echt heet of zweterig (behalve als ik als een idioot mijn huis schoon maak of train) en mijn temparatuur is 37.5 graden, niet echt hoog dus.
Ik train 3 x per week, 45 min krachttraining en 20 min crosstrainer. Als ik thuis de tijd hebt dat ga ik een half uur op de crosstrianer staan of een uur lopen (heb een kleintje van 1 jaar en ben erg aangekomen, maar het wil er niet meer af!!!) Verder werk ik 5 ochtenden per week op mijn gat.
Mijn dieet bestaat uit ca. 1000 kcal, 40kh/40eiw/20vet.
Ik heb gelezen dat met DNP gebruik je meer kh moet eten dus dat heb ik opgehoogd met ca. 500kcal. We hebben een capsule opengemaakt en ze zijn echt. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Ik wil zo graag 8 a 10 kilo afvallen voor de zomer maar kom er maar niet.Ik hoop dat iemand mij advies kan geven.

Iedereen heeft het maar over die 1000kcal die ze eet!!!!

MAAR LEEST IEDEREEN HIER OVERHEEN???

serieus, dit gaat toch nergens over?:(

Terug
Naar boven