Fitness Seller

HELP wat moet ik hiermee

Ingrid

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal

Afgelopen maandag is er iets gebeurd waar ik niet mee om weet te gaan. Wie kan me helpen.

Afgelopen maandag ben ik 20 minuten nadat ik weg ging van de sportschool niet lekker geworden. Na een uur bij de huisarts gezeten te hebben en bloed prikken ed, heb ik gister te horen gekregen dat er een zeer hoge dosis amphetamine in m'n bloed is gevonden.
Ik zelf heb nooit suplementen gebruikt overigens.
Dit is op de sportschool in mijn drankje gedaan.In mijn (van te voren) vers geperste jus.
Ik heb ik hier lichamelijk zeer veel last van gehad. Dus ik heb (omdat m'n ouders waar ik bij woon op vakantie zijn) bij vrienden in huis gezeten, tot het weer veilig was alleen te zijn, wat nu is.

Ook ben ik bij de politie geweest, maar deze zeggen niets te kunnen doen, omdat er geen bewijzen zijn en er niemand specifiek op aangesproken kan worden.En ook op de sportschool ontkennen ze natuurlijk alles!

Nouja... dis mijn verhaal. Zoals jullie vast begrijpen, ben ik behoorlijk geschrokken van het gebeuren en vandaar mijn vraag.

Greetzzzzzz Inggie

Ben je er zeker van dat het in je drankje op de sportschool zat?

Ja: Andere sportschool zoeken. Onmiddelijk. En misschien best eentje waar je mensen kent (of vrienden trainen) en die een betrouwbare reputatie heeft. Zo'n dingen zijn echt niet om te lachen... Zelfs als het gewoon een klant was die een geintje met je wou uithalen en niets met de sportschooleigenaar te maken had, zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen.

Mja.

Hey Ingrid,

Volgende keer mag je dat drankje aan mij geven ;)

Maar ff serieus, dit is natuurlijk niet normaal en zeker niet dat zoiets op de sportschool gebeurt. De reden waarom lijkt me ook zo vreemd, met amfetamine's trainen schijnt ook nergens goed voor te zijn omdat je TE hard kan trainen.
En wat me ook wel verbaasd is dat het een hoge dosis was, kheb zelf namelijk wel eens speed op. En met de dosis die ik had vond ik het oraal toch behoorlijk smerig. ( was wel een topavond trouwens )
Vertel waar kwam dat gevoel van onwel zijn eigenlijk vandaan ? Speed zou je juist een super energiek en lekker gevoel moeten geven, of zou het meer komen omdat je op dat moment niet weet wat je met dat "vreemde" gevoel aanmoet?

En wat is je vraag eigenlijk , of wilde je het ons even laten weten ? ( mag altijd natuurlijk :D )

Ik kan me goed voorstellen dat je je rot geschrokken bent! En idd een flinke dosis speed kun je je goed beroerd van voelen.
Wat je er mee kunt? Ik denk helaas niet veel.
Ik zou iig wel de sportschoolhouder op de hoogte stellen van het gebeuren, zodat hij ook zijn ogen en oren open kan houden. Tis geen beste reclame voor zijn toko...mits je natuurlijk 100% zeker weet dat het niet ergens anders gebeurd kan zijn!
Heb je zelf geen enkel vermoeden wie het geweest kan zijn? Je zou kunnen overwegen uit te zoeken of je evengoed de sportschool aansprakelijk kunt stellen. Ik denk dat dit mogelijk moet zijn, maar of je het wilt is een tweede.

Wat ik niet zo goed begrijp aan je verhaal;
dit is maandag gebeurd, het is nu woensdag. Het is naar jouw zeggen dus ruim 2 dagen niet veilig geweest alleen te zijn vanwege de dosis. Waarom heeft je arts je dan niet naar het ziekenhuis gestuurd?

Ennieweei, ik wens je heel veel sterkte!

Gr. D.

• Topic Starter Topic Starter
Big Byron zei:
Ben je er zeker van dat het in je drankje op de sportschool zat?

Ja: Andere sportschool zoeken. Onmiddelijk. En misschien best eentje waar je mensen kent (of vrienden trainen) en die een betrouwbare reputatie heeft. Zo'n dingen zijn echt niet om te lachen... Zelfs als het gewoon een klant was die een geintje met je wou uithalen en niets met de sportschooleigenaar te maken had, zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen.

Mja.

Hoi
ja, ik weet zeker dat het dat is geweest, anders zou ik niet eens durven zoiets hard op te zeggen.
ik heb 's-morgens ontbeten thuis met vla 9wat een open pak was), daarna naar de sportschool gegaan, waar ik tijdens de trainig alleen kraanwater heb gedronken. Toen ik halverwege de traing m'n bidon liet vullen bij de bar, vroeg de barmedewerker of ik (zoals ik vaker neem) vers geperste jus wilde als ik klaar was.
Ik zei, ja graag. Hij zei ok, dan maak ik het alvast klaar, want de sinaasappelen zijn niet koud, en dan zet ik het in de koeling, zodat je lekkere koude jus hebt alsje klaar bent.
Nou, prima idee dacht ik.
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet de "barman" is gweest, maar idd een verwisseld glas of zoiets. Iedereen kan achter de bar komen, dus vandaar ook geen aantijgingen naar personen.
Maar een kwalijke zaak ik het natuurlijk wel!

Greetzzzzzzz

mock zei:
Vertel waar kwam dat gevoel van onwel zijn eigenlijk vandaan ? Speed zou je juist een super energiek en lekker gevoel moeten geven, of zou het meer komen omdat je op dat moment niet weet wat je met dat "vreemde" gevoel aanmoet?
Als je een te hoge dosis binnenkrijgt ga je flippen, das echt geen lekker energiek gevoel meer, trust me. ;)

Dani zei:
Ik kan me goed voorstellen dat je je rot geschrokken bent! En idd een flinke dosis speed kun je je goed beroerd van voelen.
Wat je er mee kunt? Ik denk helaas niet veel.
Ik zou iig wel de sportschoolhouder op de hoogte stellen van het gebeuren, zodat hij ook zijn ogen en oren open kan houden. Tis geen beste reclame voor zijn toko...mits je natuurlijk 100% zeker weet dat het niet ergens anders gebeurd kan zijn!
Heb je zelf geen enkel vermoeden wie het geweest kan zijn? Je zou kunnen overwegen uit te zoeken of je evengoed de sportschool aansprakelijk kunt stellen. Ik denk dat dit mogelijk moet zijn, maar of je het wilt is een tweede.

Wat ik niet zo goed begrijp aan je verhaal;
dit is maandag gebeurd, het is nu woensdag. Het is naar jouw zeggen dus ruim 2 dagen niet veilig geweest alleen te zijn vanwege de dosis. Waarom heeft je arts je dan niet naar het ziekenhuis gestuurd?

Ennieweei, ik wens je heel veel sterkte!

Gr. D.

Hoihoi
Ik ben al naar de eigenaar van de sprotschoo, geweest en hem gevraagd of we onder 4 ogen konden praten. ik heb hem vereld wat er gebeurd is, dat ik niemand persoonlijk aanwijs, maar hem weldegelijk op de hoogte wil stellen van de situatie.
Zijn reactie was eigenlijk meteen: je beschuldigd mij en wij hebben niet zulk personeel en zulke klanten.
Ik moest m'n vla van 's-morgen maar laten contolren....naar de uitleg dat werking van zoiets optreed na 20-30 minuten, wilde hij niet naar luisteren.
Verder zei hij ook dat niet per ongeluk 2 glazen verwisseld konden worden, want ze bewaren geen glazen in de koelkast voor klanten.... maar mijn glas stond er tenslotte ook....

wat betreft het alleen zijn ed. omdat het een zeer hoge dosis is geweest en zoiets 3-4 dagen in je bloed zit, waarvan 48 uur actief. De kans (zeker met zulke hoeveelheden) kunnen zijn: hartritme stoornissen, hoge bloeddruk, onwel worden en uitdroging.
De huisarts heeft terwijl ik daar zat contact gehad met internist, toxoloog en een ic-arts. deze zeiden dat als hierop gelet zou worden (en we wisten natuurlijk niet wat het was, alleen vermoedens nav mijn idd hoge hartslag/bloeddruk het het feit dat mijn pupillen zo groot waren dat het blauw van mij ogen totaal niet meer zichtbaar was)ik bij mensen die opletten ok zou zijn.

Greetzzzzz

mock zei:
Hey Ingrid,

Volgende keer mag je dat drankje aan mij geven ;)

Maar ff serieus, dit is natuurlijk niet normaal en zeker niet dat zoiets op de sportschool gebeurt. De reden waarom lijkt me ook zo vreemd, met amfetamine's trainen schijnt ook nergens goed voor te zijn omdat je TE hard kan trainen.
En wat me ook wel verbaasd is dat het een hoge dosis was, kheb zelf namelijk wel eens speed op. En met de dosis die ik had vond ik het oraal toch behoorlijk smerig. ( was wel een topavond trouwens )

En wat is je vraag eigenlijk , of wilde je het ons even laten weten ? ( mag altijd natuurlijk :D )

Ik zal volgende keer aan je denken ;) hihihih.
Het rare gevoel kwam omdat het toch een soort overdosis is geweest. vandaar niet de pos maar neg uitwerking.

En ten eerste wil ik het idd ff laten weten, maar ook weten wat jullie hiermee zouden doen.

greetzzzzz

Ikzelf zou het toch wel een beetje laten voor wat het is, je sportschool aanklagen heeft weinig zin. En degene die dit heeft gedaan is gewoone en sicko.

Als de mensen achter de bar het weten dan zullen die misschien wat beter opletten, en misschien alleen maar verse drank drinken. Het zal je vast geen twee keer gebeuren lijkt me ;)

Succes in ieder geval.

Klootzakken zijn het, iemand vergiftigen met dope... Ik neem zelf ook wel eens wat, maar dan is het mijn eigen beslissing. Ik begrijp niet wat mensen er leuk aan vinden om het stiekem bij een ander in het drinken te stoppen. Je zult maar hyperallergisch zijn voor de stof amfetamine, dan is het zo gebeurd. Ik vind het wel knap dat je zo kalm hebt gereageerd, ik was waarschijnlijk goed kwaad geworden. Alleen wel raar dat je er alleen niet lkkr van werd, als ik een hoge dosis speed/pep binnen krijg ga ik gelijk in de ''GabberModus''. Maar als ik goed nadenk, snap ik het ook wel. Je bent gewoon ''nuchter'', en plots voel je je vreemd en opgelaten, vooral als je nog nooit dope hebt gehad. Ik vind dat je goed en verstandig hebt gehandeld, en als je mijn vriendin was geweest (zo klein en ''iel'' als ik ben) had ik vooral die sportschool eigenaar de kop verbouwd!! :thumbs:

Zoek gewoon een andere sportschool, probleem opgelost.

speed is normaal bitter als de t*ring en zou je toch wel moeten proefen dacht ik zo.
anyway een dikke naaistreek met die fl**kers die spulle in ander mans drinken gooie.
in uitgaansleven word er ook met regelmaat ghb in je alcoholische drank gemikt. :mad:

Sow he, dat is een zware klote actie joh!!! Tja je kunt r achteraf natuurlijk weinig aan doen. Maar de reactie van die sportschool eigenaar is echt belachelijk. En ook erg dom van hem vind ik, want ik denk toch dat jij hun aardig wat gezeik kan bezorgen als je ze aanklaagd. Ik zou iig een snel andere sportschool opzoeken!

verschrikkelijk dat je daar nu al moet opletten in een sportclub.

Zouden er ook sportscholen zijn die stiekem dianabol in de drankjes mixen? Zo ja. Pm me effe het adres dan neem ik direct een jaarabonnement.

@ ingrid: ik vaag me af of ze iets in je drankje hebben gemixt want speed proef je wel. En zoals al eerder werd gepost, echt lekker smaakt het niet. Is dat trouwens standaard dat ze je bloed testen op amfetamines?

Lauw zei:
Is dat trouwens standaard dat ze je bloed testen op amfetamines?

Als je schuimbekkend met pupillen die amper nog in je oogkas passen bij de doctor komt waarschijnlijk wel...? ;)

Maaruh, ik vind ook raar dat je het niet geproeft hebt.

Ja maar de neutrale sinaasappelsmaak kan hier ook mee te maken hebben.
Het is gewoon een rot streek.

Dat jouw sportschoolhouder zo weinig begripvol reageert vind ik echt belachelijk. Hij zou jouw geval juist heel serieus moeten nemen, er over praten met z'n personeel en ze instrueren om klanten beter in de gaten te houden. Het kan nog een keer gebeuren, en dan misschien wel met een veel dramatischer afloop. Meteen een andere sportschool zoeken zou ik zeggen.

mss een rede te meer dat hij het wel was...
als je zoiets doet ga je ook niet meteen zegge dat je voor de "grap" wat spul in je drankje doet
(-Haha, ga ik die eens ff lekker zitte hebbe :D)
xou gwoon een andere Gym opzoeke

Terug
Naar boven