- Waardering
- 591
Ik heb uren werk verricht in een word document. Voor het werk had ik het nodig om een ander word document ernaast te openen. Klik ik per ongeluk het word document aan waar ik al in het werk was (wist de bestandsnaam niet precies en ik keek niet goed). Krijg ik de melding: 'wilt u terug naar het opgeslagen naam.doc;, ik druk met mijn domme kom op ja. Godverde...
ben ik weer helemaal terug bij af. Ik kan niet met control+z deze verandering weer omkeren. Het was uren geleden voor ik als laatste had opgeslagen. Zoveel werk foetsie.
Is er een mogelijkheid om alsnog terug te keren naar het punt waar ik was? Ik heb namelijk deze info in word ingetikt, is dit op de een of andere manier toch opgeslagen? Of dat ik de keuze voor het teruggaan naar het opgeslagen bestand op de een of andere manier kan omkeren. Ben hard aan het ragen nu.
ben ik weer helemaal terug bij af. Ik kan niet met control+z deze verandering weer omkeren. Het was uren geleden voor ik als laatste had opgeslagen. Zoveel werk foetsie.Is er een mogelijkheid om alsnog terug te keren naar het punt waar ik was? Ik heb namelijk deze info in word ingetikt, is dit op de een of andere manier toch opgeslagen? Of dat ik de keuze voor het teruggaan naar het opgeslagen bestand op de een of andere manier kan omkeren. Ben hard aan het ragen nu.

, en al gekeken bij recent gebruikte doc's?