XXL Nutrition

HELP!!! word probleem

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Waardering
591
Ik heb uren werk verricht in een word document. Voor het werk had ik het nodig om een ander word document ernaast te openen. Klik ik per ongeluk het word document aan waar ik al in het werk was (wist de bestandsnaam niet precies en ik keek niet goed). Krijg ik de melding: 'wilt u terug naar het opgeslagen naam.doc;, ik druk met mijn domme kom op ja. Godverde...:mad: ben ik weer helemaal terug bij af. Ik kan niet met control+z deze verandering weer omkeren. Het was uren geleden voor ik als laatste had opgeslagen. Zoveel werk foetsie.

Is er een mogelijkheid om alsnog terug te keren naar het punt waar ik was? Ik heb namelijk deze info in word ingetikt, is dit op de een of andere manier toch opgeslagen? Of dat ik de keuze voor het teruggaan naar het opgeslagen bestand op de een of andere manier kan omkeren. Ben hard aan het ragen nu.

Je kan is gaan kijken in map temp of het daar niet bijstaat. Word maakt ook auto-saves normaal, maar geen idee waar die precies staan. Zo kan je er mischien aan geraken?

Kzou je pc ook niet uitdoen, zolang je nog hoop hebt het te recupereren, want wanneer je afsluit gaan bepaalde mappen geleegd worden waarin het mischien kan staan;)

• Topic Starter Topic Starter
Waar vind ik de map temp? Kan hem met zoekwoord niet vinden.

geen idee:o:(, en al gekeken bij recent gebruikte doc's?
= ctrl+O en dan rechts aanklikken: my recent documents

geen idee:o:(, en al gekeken bij recent gebruikte doc's?
= ctrl+O en dan rechts aanklikken: my recent documents

Zie die functie niet... heb word 2000 :o

Thanks!

die functie moet er ook wel zijn, maar dan geen idee waar het staat:D

****, iemand die me kan redden. Ga zo het maar overnieuw doen... :(

1."C:\ Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Word".
2."C:\ Documents and Settings\<username>\Local Settings\Temp"

Op Windows 7 en Vista, zullen de locaties anders zijn.
1."C:\Users\<username>\AppData\Local\Microsoft\Word"
2."C:\Users\<username>\AppData\Local\Temp"

check daar eens, mss heb je geluk en is het auto saved in een temp. Zo niet... dan weet ik het ook niet. Word slaat normaal gezien om de 10min vanzelf op.

1."C:\ Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Word".
2."C:\ Documents and Settings\<username>\Local Settings\Temp"

Op Windows 7 en Vista, zullen de locaties anders zijn.
1."C:\Users\<username>\AppData\Local\Microsoft\Word"
2."C:\Users\<username>\AppData\Local\Temp"

check daar eens, mss heb je geluk en is het auto saved in een temp. Zo niet... dan weet ik het ook niet. Word slaat normaal gezien om de 10min vanzelf op.

Klopt, dat is ook mijn enige hoop. De map waar deze files in horen opgeslagen te worden (via word ingesteld) is echter leeg :(

Heb je jouw computer onlangs afgesloten ? Kan zijn dat die files daardoor verwijdert zijn. Dikke pech maat ;(

Nee.

Heb hem er overigens ook niet overheen opgeslagen. Enige wat ik heb gedaan is document terug geopend 'wilt u teruggaan naar het opgeslagen naam.doc', poef weg was ie. Geen ctrl+z mogelijkheid. Autoherstel optie staat aan, maar natuurlijk werkt ie voor geen meter. Op internet gezocht, niks werkt.

... fml :(

Nu wacht ik even op een computergenie/ervaringsdeskundige die me hopelijk komt redden, maar ik zie het somber in.

Heb het maar overnieuw gedaan. Ging sneller omdat ik het al wist, en het is nu denk ik beter zelfs :)

Nog een keer deleten! Wordt het vast nóg beter!

Nee, dan word ik gek :(

Btw: nog 1 vraag. Gister in die gekte met het verloren word document heb ik aan allerlei instellingen lopen morrelen. Nu gebeurt er iets geks als ik mappen wil openen in windows explorer. Wanneer ik een map open verspringt hij niet naar die map, maar opent hij hem in een nieuw venster! Echt heel vervelend, moet telkens heel veel vensters afsluiten. Iemand enig idee waar ik dit terug kan veranderen?

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 10:47 ----------

Laat maar, verholpen.

Terug
Naar boven