Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien een domme vraag, maar waarom zou je geen tanktop meer mogen dragen in een sportschool?
Tja in dit landje is "gezondheid en superduding-fitness" in trend, maar heb het idee overal in europa ......
Tijdje geleden werd ik "gevraagd" of ik eens in een andere studio wou omkijken, door de "bloemen heen" vertelde de dude dat ik blijkbaar een slechte invloed op de jongeren had ... te zwaare training en gevaarlijke oefeningen
Als zekerheid heeft de eigenaar alle vrije gewichten en racks verwijdert... om meer nadruk op "gezondheidcentrum" te leggen... en ik "mocht" gaaan
Train nu wel weer in een andere studio , maar ben nog opzoek naar een nieuwe studio .....
Tja in dit landje is "gezondheid en superduding-fitness" in trend, maar heb het idee overal in europa ......
Tijdje geleden werd ik "gevraagd" of ik eens in een andere studio wou omkijken, door de "bloemen heen" vertelde de dude dat ik blijkbaar een slechte invloed op de jongeren had ... te zwaare training en gevaarlijke oefeningen
Als zekerheid heeft de eigenaar alle vrije gewichten en racks verwijdert... om meer nadruk op "gezondheidcentrum" te leggen... en ik "mocht" gaaan
Train nu wel weer in een andere studio , maar ben nog opzoek naar een nieuwe studio .....
)Tja in dit landje is "gezondheid en superduding-fitness" in trend, maar heb het idee overal in europa ......
)
Tot nu toe geen commentaar gehad en ik zie ook anderen in een tt rondlopen.Haha en je wilt niet weten hoe diezelfde huisvrouwtjes en bejaarden staan te geilen als ze al dat jong bloot te zien krijgen.De reden is om de huisvrouwtjes en bejaarden niet af te schrikken door "macho gedrag". Zucht.
Kan kloppen, probeer nog eens?