Fitness Seller

Hempjes? of gewoon t-shirts

Peiling Peiling Hempjes of shirtjes?

• Hempjes

Stemmen: 101 30,0%
  • Shirtjes

Stemmen: 202 59,9%
  • Iets anders

Stemmen: 34 10,1%

• Totaal stemmers
    337
Meestal: Tank + Oversized sweater....

Dus het liever Tank dan shirt eigenlijk...behalve op leg-day dan boeit het me niet of ik een shirt aan heb of een tanktop.

en dat in dat mooie, vrije land van je..! schande :P

Tja in dit landje is "gezondheid en superduding-fitness" in trend, maar heb het idee overal in europa ......
Tijdje geleden werd ik "gevraagd" of ik eens in een andere studio wou omkijken, door de "bloemen heen" vertelde de dude dat ik blijkbaar een slechte invloed op de jongeren had ... te zwaare training en gevaarlijke oefeningen :rolleyes:
Als zekerheid heeft de eigenaar alle vrije gewichten en racks verwijdert... om meer nadruk op "gezondheidcentrum" te leggen... en ik "mocht" gaaan :rolleyes:
Train nu wel weer in een andere studio , maar ben nog opzoek naar een nieuwe studio .....

knal oranje nachtwandel hemdje!

maar iig, iets zonder mouwen meestal, of een heel los tshirt. Vrijheid bij de armen en schouders en natuurlijk om et niet te warm te krijgen :D

Tja in dit landje is "gezondheid en superduding-fitness" in trend, maar heb het idee overal in europa ......
Tijdje geleden werd ik "gevraagd" of ik eens in een andere studio wou omkijken, door de "bloemen heen" vertelde de dude dat ik blijkbaar een slechte invloed op de jongeren had ... te zwaare training en gevaarlijke oefeningen :rolleyes:
Als zekerheid heeft de eigenaar alle vrije gewichten en racks verwijdert... om meer nadruk op "gezondheidcentrum" te leggen... en ik "mocht" gaaan :rolleyes:
Train nu wel weer in een andere studio , maar ben nog opzoek naar een nieuwe studio .....

Haha dat is echt lomp. Ik zou alleen maar blij zijn met wat grote gasten in mijn gym, daardoor word je gemotiveerd. Maar blijkbaar zien de meeste instructeurs bodybuilding als een ziekte ofzo.

Ik draag altijd een tshirt.

studio, studio, studio het is gym ffs! (of sportschool :p)

studio, studio, studio het is gym ffs! (of sportschool :p)

een baggie, oversized trui. zit wel comfortabel

shirt, mn armen en schouders zijn nog te klein om in tanktop te trainen.

Bij ons mag je officieel ook geen tanktop aan maar ik doe het toch als ze me vragen zal ik zeggen: o ja joh, wist ik helemaal niet... :D Tot nu toe geen commentaar gehad en ik zie ook anderen in een tt rondlopen.

De reden is om de huisvrouwtjes en bejaarden niet af te schrikken door "macho gedrag". Zucht.

Ikzelf vind een tt veel lekkerder zitten bij rug, borst, arm en schouder oefeningen. Ik krijg het ook minder gauw warm in zo'n ding.

Tank top, en als het zou kunnen bloot bovenlichaam; zo heeft de natuur het immers gewild: vrij kunnen zweten om goed af te koelen.

Gyms die tank tops verbieden .. sorry te triest voor woorden.

De reden is om de huisvrouwtjes en bejaarden niet af te schrikken door "macho gedrag". Zucht.
Haha en je wilt niet weten hoe diezelfde huisvrouwtjes en bejaarden staan te geilen als ze al dat jong bloot te zien krijgen.

He wat is dat... ik mag niet stemmen ???

Trainingsbroek en baggy T-shirt. Als de broek net uit de was komt en statisch is...niet leuk. En een baggy shirt is relaxed want dan ziet niemand me bilnaad als ik squat.

Als ik me rug train doe ik ook wel eens een mouwloos shirt aan zodat je beter de contractie van de spieren in de spiegel kan zien.

Tank tops....heel misschien als ik een beter ontwikkelde borst heb.

Met benen trainen heb ik altijd een t-shirt aan. Met bovenlichaam trainen het liefst een tanktop.

's winters sweater
's zomers mouwloos of t-shirt

T-shirt liefst niet al te strak.

Meestal een ruim tshirt en een broek die makkelijk zit ivm squats (niet zo'n hip ding wat scheurt als je fullsquats doet). Tanktop heel soms maar vind ik klote met squats.

bij benen training een t-shirt (van xxl :D)
bij UB meestal tanktop

ligt er aan of ik UB of LB ga doen en of het een beetje warm is of niet. Soms een tijdje een trui en dan iedereen weer laten schrikken ;)

Terug
Naar boven