XXL Nutrition

Hempjes? of gewoon t-shirts

Peiling Peiling Hempjes of shirtjes?

• Hempjes

Stemmen: 101 30,0%
  • Shirtjes

Stemmen: 202 59,9%
  • Iets anders

Stemmen: 34 10,1%

• Totaal stemmers
    337
shirt vind ik persoonlijk hygienischer (en hoeven andere mensen ook niet naar dat bezwete okselhaar te kijken (en omgekeerd svp))

2005-10-29_wilknson4.jpg

das idd dikke brol beginnerbb wat je zegt. als het gigantisch warm is dan word ik gek als ik veel stof om me heen heb hangen

Sweater/hoody.. in de zomer gewoon een t-shirt.
als de train shirts trekken in de oksels koop ik ze wel maatje groter.
Ik heb meestal van die cheapo shirts om in te trainen, 5 voor 25 euro oid. lekker goedkoop, koopt ze een stuk ruimer en flikkert ze aan het einde zomer weg om weer over te stappen op sweaters.

Pff, zolang het niet onzedelijk wordt of juist bivakmuts moeten mensen lekker zelf weten wat ze aandoen. Een vriendin van mij, die toevallig huisvrouw is, vertelde dat ze er laatst in een gym om aangesproken werd niet mouwloos te mogen lopen. Er werd toen een heel heel groot T-shirt gehaald en over haar heengegooid, wat ze dan wel weer mocht houden.

Baddoek gebruiken vind ik wel belangrijk.

Als ik hemdjes draag scheer ik mijn oksels.

Altijd hempje met korte broek, ben geen macho maar ik zweet me altijd de blubber tijdens het trainen.

sweater met een mooi broekje eronder

Tanktop + korte broek. Zit gewoon lekker en beste tegen de warmte. Ook is het wel zo dat zoals eerder genoemd het wel fijn is bij arm en been oefeningen dat je de bewegingen extra goed ziet.

Als ik ooit op mijn kleding zou worden aangesproken in de sportschool omdat het te aanstootgevend zou zijn, dan zou ik heeeel snel weg wezen. Ze zijn verdomme niet de enige in de stad :D

Leren string.

Katoenen hemdje om het zweet op te nemen met daarover bij opwarmng een sweater

Bij opwarming lange trainingsbroek, tijdens training zelf, shortje

Een trainingsbroek en een katoenen t-shirt vanwege beter opnemen van zweet.
Heb ook altijd een handoek mee, anders worden de bankjes ook zeiknat..

ik heb afgelopen jaren bij vier sportscholen getraind.

Laatst bewerkt:
Hemd + jogging broek
Hemd: vanwege bewegingsvrijheid en vanwege de hitte tijdens trainen.
Jogging broek: Zitten ruim, bewegingsvrijheid. Trainingsbroeken zijn niet echt handig. Had er twee waar ik in de gym was uitgescheurd :(. Heel genant.

T shirts.

nu t-shirt in de zomer hempie

t-shirts(longsleeve), ik deel namelijk mijn zweet niet graag met anderen.

tshirt in de winter, tanktop in de zomer

Terug
Naar boven