MuscleMeat

Hempjes? of gewoon t-shirts

Peiling Peiling Hempjes of shirtjes?

• Hempjes

Stemmen: 101 30,0%
  • Shirtjes

Stemmen: 202 59,9%
  • Iets anders

Stemmen: 34 10,1%

• Totaal stemmers
    337
Ik train voor het moment in een dikke trui :p
Gets mighty cold in my garage

Ik train in singlet en korte broek. Bij mijn sportschool zijn er gelukkig geen kledingvoorschriften. Zou inderdaad ook liefst van boven bloot trainen maar ja dat vinden de meesten vreemd genoeg niet netjes. Jammer.

shirt vind ik persoonlijk hygienischer (en hoeven andere mensen ook niet naar dat bezwete okselhaar te kijken (en omgekeerd svp))

Misschien een domme vraag, maar waarom zou je geen tanktop meer mogen dragen in een sportschool?
dan schijnen sommigen geintimideerd te raken (lees; dan worden sommige extra hard geconfronteerd met het verschil tussen iemand die een goed lichaam heeft en zijzelf met kilo's blubber die over de broekrand hangen)

He wat is dat... ik mag niet stemmen ???
iedereen weet toch dat jij in een string met tijgerprint traint ;)

zelf doe ik m'n kt meestal in een hempie en m'n cardio in een tshirt, hemd bied wat meer bewegingsruimte, maar shirt houd wat meer zweet vast.

geen shirt,geen tanktop,train liever zonder.
veel relaxter.

:p

Misschien een domme vraag, maar waarom zou je geen tanktop meer mogen dragen in een sportschool?

De reden in mijn gym...omdat de opkomst van de breezers & de tuin & huis moeders daar niet tegen kunnen die zien dat als aanstoot.
+ het feit dat er nichten zijn die in van die doorkijk tanktops gaan rond lopen.
Of van die behaarde apen die alles onder zweten in zo'n ding.
En dan kunnen niet zeggen jij mag wel maar de andere bv niet.
Dus daarom maar helemaal afgeschaft.

Kost hem anders klanten....hoe belachelijk het ook mag zijn.

dan schijnen sommigen geintimideerd te raken (lees; dan worden sommige extra hard geconfronteerd met het verschil tussen iemand die een goed lichaam heeft en zijzelf met kilo's blubber die over de broekrand hangen)

Ook....

t-shirt met korte broek.

(ook bij ons zijn tankdops not allowed :()

Tank top, en als het zou kunnen bloot bovenlichaam; zo heeft de natuur het immers gewild: vrij kunnen zweten om goed af te koelen.

Gyms die tank tops verbieden .. sorry te triest voor woorden.

Haha en je wilt niet weten hoe diezelfde huisvrouwtjes en bejaarden staan te geilen als ze al dat jong bloot te zien krijgen.

+1

plus ik ben te buff voor een t-shirt:D

haha jouw rug past er niet in gijs :D

Fleece trui. daaronder tshirt.

ik train altijd in een harnas :) geeft mij toch een goede motivatie .. en als iemand mij verkeert aankijkt dan pak ik gewoon mn zwaart en hak ik hem door midden (6)

ik train altijd in een harnas :) geeft mij toch een goede motivatie .. en als iemand mij verkeert aankijkt dan pak ik gewoon mn zwaart en hak ik hem door midden (6)

Dan kan je beter met de 'd' doen, anders doet het geen pijn ;p

OT: ik train met t-shirt, tanktop mag niet. En ik mag voorlopig niet trainen dus ;p

zoiets misschien ?

WAFFEN-mw112.jpg

ik ook meestal in hempje, dikke onzin imo dat je in sommige sportscholen geen hemje aan mag! als je gewoon je handdoekje over de toestellen heen legt is er toch niks onhygiënisch aan??

Je spieren showen tijdens het trainen is voor superdudes.
Voor mij dus shirt of sweater.

Terug
Naar boven