- Waardering
- 8
Yup, ik heb kunnen stemmen, wat was er aan de hand?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan schijnen sommigen geintimideerd te raken (lees; dan worden sommige extra hard geconfronteerd met het verschil tussen iemand die een goed lichaam heeft en zijzelf met kilo's blubber die over de broekrand hangen)Misschien een domme vraag, maar waarom zou je geen tanktop meer mogen dragen in een sportschool?
iedereen weet toch dat jij in een string met tijgerprint traint

iedereen weet toch dat jij in een string met tijgerprint traint![]()

Misschien een domme vraag, maar waarom zou je geen tanktop meer mogen dragen in een sportschool?
dan schijnen sommigen geintimideerd te raken (lees; dan worden sommige extra hard geconfronteerd met het verschil tussen iemand die een goed lichaam heeft en zijzelf met kilo's blubber die over de broekrand hangen)

Tank top, en als het zou kunnen bloot bovenlichaam; zo heeft de natuur het immers gewild: vrij kunnen zweten om goed af te koelen.
Gyms die tank tops verbieden .. sorry te triest voor woorden.
Haha en je wilt niet weten hoe diezelfde huisvrouwtjes en bejaarden staan te geilen als ze al dat jong bloot te zien krijgen.

ach klets niet, scharminkel!

ik train altijd in een harnasgeeft mij toch een goede motivatie .. en als iemand mij verkeert aankijkt dan pak ik gewoon mn zwaart en hak ik hem door midden (6)