XXL Nutrition

Herkenbaar?? (vrouwending)

SuuS141

Competitive Bodybuilder
Waardering
845
Lengte
1m77
Massa
64kg
Hey dames,
Even een vraagje aan jullie...

Sinds zwaarder train en lager in VP zak is m'n menstruatie cyclus helemaal in de war, 3 maanden niks (Jeej:)) en dan 3 weken achter elkaar, totaal geen regelmaat ondanks m'n anticonceptie.
Op internet lees ik wel dat dat een normaal verschijnsel is bij snel gewichtsverlies maar ik val niet veel in gewicht af en dat gaat zeker niet snel.
Hebben jullie dit ook (gehad)

En omdat ik ook ff wil mopperen... M'n training gaat altijd zwaar bagger op de eerste dag :mad:

Groetjes SuuS

Nope.

In ieder geval in het begin niet. Sla nu sowieso de stopweek altijd over.

Geen andere pil gekregen? Schijnt tegenwoordig nogal wat gewisseld te worden bij de apotheek. Kan net het soort zijn waar je niet goed op reageert.

Alleen toen ik in mijn wedstrijdvoorbereiding zat en onder de 10% uitkwam, stopte mijn menstruatie er mee.. todat na de wedstrijd ik langzamerhand weer op mijn normale 19% uitkwam en tadaaa toen was ie weer terug..
Dus miss net wat Abfab zegt..miss een verandering qua pil..ik kreeg laatst ook een anders (was wel dezelfde maar andere fabrikant) gelukkig geen bijwerkingen maar wie weet bij jou... succes in ieder geval want dat 3 weken achter elkaar is zwaar shit natuurlijk

trainen tijdens je menstruatie is ook gewoon niet leuk, superwarm heb ik het dan!
Meestal sla ook ik de stopweek over, is echt ideaal. Wanneer je menstruatie ontregeld blijft en je verliest echt niet veelgewicht zou ik toch wel even naar de huisarts gaan, het hoeft niks te zijn, maar lijkt me wel verstandig

Neen geen last van..
Het zit allemaal tussen je oren.

• Topic Starter Topic Starter
Hm had stiekem gehoopt dat er meer waren die t hebben :)
Ik heb al een aantal jaar de Nuvaring en de samenstelling daarvan is niet verandert en voor zover ik weet is er maar 1 merk die t produceert.
Of ik nu wel of geen stopweek over sla, t maakt geen verschil want mijn lijf besluit kennelijk gewoon dat t weer tijd is voor een nieuwe ronde.
Ik ben er 6 maanden geleden mee naar de huisarts geweest en omdat ik geen kinderwens heb was een onderzoek niet nodig want t zou zich vanzelf herstellen.
Toch maar ff terug aangezien t alleen maar onregelmatiger wordt (denk ik)

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 22:10 ----------

Neen geen last van..
Het zit allemaal tussen je oren.

Aangezien mijn poes niet in m'n hoofd zit zal dat wel niet...thanx voor je fantastische bijdrage

omdat je geen kinderwens hebt is onderzoek niet nodig?????? Wat is dat nou voor advies??? Dus als je je baarmoeder niet zo hard nodig hebt wordt het niet onderzocht en anders wel???

Sorry hoor,maar als dit al een half jaar speelt moet je echt terug gaan, desnoods veins je een kinderwens

en dat je op een gegeven moment het moet laten komen is normaal, bij doorbraakbloedingen meteen een stopweek inlassen, maar ik weet niet hoe dat met een ring zit

Waarom heb je geen kinderwens :o ?

Niet iedereen wil kinderen ;)

niet herkenbaar

• Topic Starter Topic Starter
Destijds vond ik de uitleg van m'n huisarts wel logisch klinken want volgens haar was t gewoon een kwestie van gewenning en aanpassing maar vanuit jouw oogpunt slaat t idd nergens op.
Heb vanmorgen een afspraak gemaakt, dan maar aan de onderzoeken (bah)

Bij mij wel.. Maar dat komt wel omdat ik veel kilo's kwijt ben geraakt en gelijk ook krachttraining ging doen. Bij mij is het 3 maanden weggebleven, onder tussen vele keren naar de gyn geweest maar ze zagen niks. ( na 3 maanden kreeg ik maar 3 dagen mijn menstruatie) Ik Moest maar blijven afwachten.. Maar ik zal toch voor de zekerheid eens een afspraak maken!

Succes bij de huisarts!

Pil is slechter voor je dan een klein kuurtje.

Stop gewoon met de pil slikken en accepteer de straf die je al van vanuit de oudheid hebt gekregen.

als jullie mannen niet serieus kunnen zijn over deze zaken kan je beter zwijgen.
Of een vrouw en haar partner kinderen wil, en zo niet wie er dan voor de voorbehoedsmiddelen zorgt, is aan hen.
En ja dat zijn hormonen.... maar hoe dan ook, daar hebben wij vrouwen toch last van.
Dat is niet te vergelijken met een test kuur voor de sport!

@TS zeker verder laten kijken!

Ik vind dat de vrouwen op dit forum wel last hebben van veel pretentie.
Schrijf je anders in op het libelle forum of girlzforum.nl als je alleen serieuse berichten wilt.

Ik vraag me altijd af wat mannen eigenlijk in deze sectie te doen hebben?

Terug
Naar boven