Fluevog Dutch Bodybuilder Lid sinds 14 okt 2011 Berichten 499 Waardering 33 Lengte 1m67 Massa 55kg 9 nov 2012 #41 ik hoorde eens van iemand dat er een draadje niet goed zat en dat het bij elke stoot bij hem prikte....auwauw (denk ik) balen dat je moet wachten
ik hoorde eens van iemand dat er een draadje niet goed zat en dat het bij elke stoot bij hem prikte....auwauw (denk ik) balen dat je moet wachten
AbFab Monstrous Giant 10.000 berichten Lid sinds 29 jul 2010 Berichten 11.760 Waardering 1.009 Lengte 1m67 Massa 59kg 9 nov 2012 #42 orgineel zei: Ik heb er verder niet veel verstand van, maar kan je niet gewoon door slikken? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Doe ik wel inderdaad. Top! Snap ook niet dat er vrouwen zijn die dat niet doen. Menstrueren in je stopweek is net zo onnatuurlijk. Maar het gaat hier om doorbraakbloedingen he. Dus dan schiet dat ook niet op. Laatst bewerkt: 10 nov 2012
orgineel zei: Ik heb er verder niet veel verstand van, maar kan je niet gewoon door slikken? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Doe ik wel inderdaad. Top! Snap ook niet dat er vrouwen zijn die dat niet doen. Menstrueren in je stopweek is net zo onnatuurlijk. Maar het gaat hier om doorbraakbloedingen he. Dus dan schiet dat ook niet op.