The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed dat men maat me wat gepushed had anders had ik waarschijnlek niet getraind![]()

Gewicht zegt helemaal niets... en vergelijken met je maat heeft ook geen zin. Ik vind dat je met je biceps in verhouding tot andere spiergroepen goede gewichten gebruikt. Te zwaar is ook niet goed. Als je merkt dat je te zwaar doet ga je forceren en verlies je juist de controle over de oefening en train je uiteindelijk je bicep minder. Maar als je deze gewichten clean trekt... respect manVind me biceps 1 van men minpunten net als me schouders, men maatje curlt easy 40 kg of meer, ik 35 of 37, maja valt wel mee denk, het begint allemaal wel beetje te komenthx
![]()

Goed bezig geweest kerel.
Ziet er uit als een zeer goede training.
Nu even lekker gaan eten en rusten!
Fijne avond,
SgTmoSSad

Zo een maat moet je hebben
"Wat nou niet trainen, kom als de donder naar mijn gym!!"![]()

Gewicht zegt helemaal niets... en vergelijken met je maat heeft ook geen zin. Ik vind dat je met je biceps in verhouding tot andere spiergroepen goede gewichten gebruikt. Te zwaar is ook niet goed. Als je merkt dat je te zwaar doet ga je forceren en verlies je juist de controle over de oefening en train je uiteindelijk je bicep minder. Maar als je deze gewichten clean trekt... respect man![]()

Goede training! waarom wou je eigenlijk eerst niet trainen? vermoeid?

Ben je bewust je bench laag in gewicht aan't houden? Ik zou wat meer volume draaien op de compounds en een stuk minder veel isolatieoefeningen... 3 werksetjes zet geen zoden aan de dijk.

Thanks, groteman
------------------------------------------------------------------------
Dag 1
nog beetje suf van't weekend
bij men maatje gaan trainen in zen homegym.
opwarming:
dumbbell fly's
10.5kg x10 x3
benchpress
50kg x10
70 x8
80 x8
90 x6 (laatste rep wel beetje gesprokkeld)
militarypress
30kg x10
38 x10
38 x10
barbell deadlift
50kg x10
70 x8
80 x8 pr
88 x6 pr
deadlift voelde lekker,
goed dat men maat me wat gepushed had anders had ik waarschijnlek niet getraind![]()

Dus je gooit progressie op je bank 'weg' omdat je vindt dat ie te hoog is? Hij kan nog veeel hoger worden... Ik weet ook niet hoe lang je nu 5x5 doet maar als dat al langer dan een paar maanden is zou ik toch wel ff achter m'n oren krabben. Ik haat niet maar wat jij doet als werksetjes na x jaar trainen en x aantal kuurtjes doen veel jongens de eerste keer dat ze een sportschool binnen lopen. (bank daarbuiten gelaten)doe niet zo veel bench omdat die hoger is dan men DL en Sq concetreer me vooral op deze 2 nu, meestal doe ik daarbij setjes van 5 x 5.
je bedoelt om een nog hoger volume te gaan dan ofzo, op die 3 compounds?
thx, Grtz![]()
Dus je gooit progressie op je bank 'weg' omdat je vindt dat ie te hoog is? Hij kan nog veeel hoger worden... Ik weet ook niet hoe lang je nu 5x5 doet maar als dat al langer dan een paar maanden is zou ik toch wel ff achter m'n oren krabben. Ik haat niet maar wat jij doet als werksetjes na x jaar trainen en x aantal kuurtjes doen veel jongens de eerste keer dat ze een sportschool binnen lopen. (bank daarbuiten gelaten)
Hoger volume = meer verzet = meer kracht gebruikt = meer kracht gewonnen. En ik vind persoonlijk dat isolatie weinig extra's biedt als je daar meer op gaat focussen dan op de grote zware compoundoefeningen. Isolatie moet toevoegen en niet de hoofdfocus zijn.
Roeien = biceps & rug & achterkant schouders
Chinnen = biceps & rug
MP = schouders & triceps
BP = borst & triceps & schouders
Squat = alles in je benen
DL = hele achterkant lichaam
Een groot volume op een ieder van deze oefeningen geeft volgens mij als beginner (waar jij je dan toch nog toe moet rekenen) meer massa en meer kracht dan 4 sets van alles op 1000 isolatie oefeningetjes.
Sq & BP kun je 2 keer per week doen, MP & DL zou ik er 1 keer per week naast doen. Roeien elke keer als je bankdrukt, chinnen elke keer dat je het gevoel hebt dat je nog wat moet doen.
Sq & BP kun je 2 keer per week doen, MP & DL zou ik er 1 keer per week naast doen. Roeien elke keer als je bankdrukt, chinnen elke keer dat je het gevoel hebt dat je nog wat moet doen.

Dus je gooit progressie op je bank 'weg' omdat je vindt dat ie te hoog is? Hij kan nog veeel hoger worden... Ik weet ook niet hoe lang je nu 5x5 doet maar als dat al langer dan een paar maanden is zou ik toch wel ff achter m'n oren krabben. Ik haat niet maar wat jij doet als werksetjes na x jaar trainen en x aantal kuurtjes doen veel jongens de eerste keer dat ze een sportschool binnen lopen. (bank daarbuiten gelaten)
Hoger volume = meer verzet = meer kracht gebruikt = meer kracht gewonnen. En ik vind persoonlijk dat isolatie weinig extra's biedt als je daar meer op gaat focussen dan op de grote zware compoundoefeningen. Isolatie moet toevoegen en niet de hoofdfocus zijn.
Roeien = biceps & rug & achterkant schouders
Chinnen = biceps & rug
MP = schouders & triceps
BP = borst & triceps & schouders
Squat = alles in je benen
DL = hele achterkant lichaam
Een groot volume op een ieder van deze oefeningen geeft volgens mij als beginner (waar jij je dan toch nog toe moet rekenen) meer massa en meer kracht dan 4 sets van alles op 1000 isolatie oefeningetjes.
Van bankdrukken gaat je squat niet achteruit. Ik heb meestal na squatten/deadliften nergens meer zin in en wil dan in een heet bad en relaxen... Ik weet niet of je dat bedoelt maar als je bankt en squat/deadlift in dezelfde training kan je het beste eerst bankdrukken in mijn ogen.Maar wat herkuul zegt is ook niet verkeerd om zich meer te focussen op de zwakkere spiergroepen/oefeningen. Je moet zeker niet stoppen met benchen maar juist de zwakke oefeningen als eerste in je training doen als je de power nog hebt en je fris en gefocust bent. Dat Herkuul zich zo wil focussen op de squat en deadlift vind ik heel goed. Dan weet ik zeker dat hij flink vooruit gaat.

Maar misschien dat herkuul nu er idd klaar voor is om te beginnen met dit compound schema. Ben benieuwd, hou ons op de hoogte
edit: wat bedoel je met 500?
de chin dat word afzien voor me, weet niet of ik daar al klaar voor ben