AndroidHealthClinic

Herkuul's weg naar de gym

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2
borst - boven rug, gedaan vandaag

Borst:
pull over machine
35kg x10
40 x10 x2

barbell bench press
60 x8
70 x8
80 x8
90 x6

incline press machine
45 x8
50 x8
55 x8
62.5 x7
toch weer wat last van men schouders, ga wat extra rust inlassen voor deze

Rug:
rows machine small grip
50kg x10
55 x10
62.5 x8
70 x8
77.5 x8

latpulley machine brede stang
50kg x8
55 x8
62.5x 8
70 x8

rear deltoid machine
35kg x10 x3

Goed getraind kerel, heb ook vaak last bij incline press machine, gewoon door het feit dat het machine me niet ligt. Blijf er dan ook van weg. bestaan nog andere oefeningen!

had je geen rustdag vandaag? :p

wow herkuul, 90 kg barbell bench dat gaat goed vooruit :D

Goed getraind kerel, heb ook vaak last bij incline press machine, gewoon door het feit dat het machine me niet ligt. Blijf er dan ook van weg. bestaan nog andere oefeningen!

voelde het op de vlakke bank ook al, was nog van plan om fly's te doen maar heb ik maar gelaten, ga men schouders paar dagen wat rust geven,
zal wel weer beteren. :) Grtz

had je geen rustdag vandaag? :p

Heb verlof nu, heb heel de dag al gerust, hehe
van de week zal ik nog wel is een paar dagen extra rust nemen,
zal me goed doen denk, thx makker. ;)

wow herkuul, 90 kg barbell bench dat gaat goed vooruit :D

eigenlijk blijf ik daar al een hele tijd opsteken, en lukt me die 100kg maar 1rep
zit in't kopje denk, komt wel goed, thx bro. :)

Heerlijke training maat!

Jammer dat je een beetje last hebt van je scouder ....goed uitkijken.

Gr,
SgTmoSSad

Weer een sterke rug/borst training. Weet je zeker dat je rear deltoids niet meer kunnen?

Goed hoor!...had je van te voren nog warming up gedaan of heb je meteen lopen knallen?

Heerlijke training maat!

Jammer dat je een beetje last hebt van je scouder ....goed uitkijken.

Gr,
SgTmoSSad

idd ga ze beetje met rust laten komende dagen, thx Sgtmossad. ;)

Weer een sterke rug/borst training. Weet je zeker dat je rear deltoids niet meer kunnen?

jawel normaal ga ik zwaarder ook bij deze, was redelijk brak op het einde :p

Goed hoor!...had je van te voren nog warming up gedaan of heb je meteen lopen knallen?

Thx Franco, pull overs zag ik beetje als warming up, eigenlijk geen echte warming up gedaan, meestal roei ik eerst een paar minuutjes :o
Grtz

voorzichtig met je schouder he , er zijn er al genoeg die er problemen mee hebben

voorzichtig met je schouder he , er zijn er al genoeg die er problemen mee hebben

idd is 1 van men zwakere punten ook wel, is nogal snel overbelast, thx makker ;)

-----------------------------------------------------------------------

Dag 3
Alleen beentjes getraind upperbody wat rust gegoven.

opwarming 3 minuten roeien

squat
50kg x5
60 x5
70 x5
80 x5
85 x5pfff
60 x10

leg extension
35kg x10
42.5 x10
50 x10 x2

leg curls
42.5kg x10
50 x12
57.5 x12
65 x10

leg press
87kg x10
102.5 x10
117.5 x10
125 x12

standing calves
20kg x12
25 x12
30 x12

voelde me niet zo super vandaag, toch best tevereden over men trainig :)

Laatst bewerkt:
Thx Friso broeder ;)
recht is die bij ons, horizotaal met de grond
maakt dat veel verschil eigenlijk? :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
het lijkt sterk op het toestel hier op de foto, iets minder modern wel zeg maar.

Thx Friso broeder ;)
recht is die bij ons, horizotaal met de grond
maakt dat veel verschil eigenlijk? :)
Ik denk het wel, bij ons in de gym is staat de leg press ook horizontaal met de grond, in de andere gym waar we soms met school heen gaan staat hij schuin met de grond en ervaar ik toch meer weerstand wat op zich goed is, maar je kan wel minder gewicht nemen ervaar ik :)

Mooie training wel herkuul!
Die leg curls zijn dat hamstring curls?

Goede benetraining Herkuul!
Lekker he die squats...ik heb ze gisteren ook gedaan alleen een keer bijna met je kont op de grond. Weet jij trouwens of iemand anders de voor- en nadelen hiervan?

Greetz,
SgTmoSSad

Ass-to-grass squatten is goed voor je kont :D het is dacht ik ook beter voor de knieën omdat je zo geen druk op ze uitoefent om te stoppen juist onder parallel.

Mooie training wel herkuul!
Die leg curls zijn dat hamstring curls?

zo ziet het toestel er ongeveer uit in onze gym, het is een oefening om de hamstrings aan te pakken inderdaad. Thx, grtz :)

Goede benetraining Herkuul!
Lekker he die squats...ik heb ze gisteren ook gedaan alleen een keer bijna met je kont op de grond. Weet jij trouwens of iemand anders de voor- en nadelen hiervan?

Greetz,
SgTmoSSad

Thx bro,
Doe de oefening eigenlijk niet zo graag :o
Denk dat G3rr3 je vraag beantwoorde. grtz ;) :)

goeie training met goeie basis-oef man

zo ziet het toestel er ongeveer uit in onze gym, het is een oefening om de hamstrings aan te pakken inderdaad. Thx, grtz :)

Je hebt me op een idee gebracht. Deze staat bij ons ook, alleen wel op luchtdruk. Is dit wel een goede machine om massa te pakken voor de hams?

Herkuul als je vooruit wil qua gewicht op de squat zou ik die 50/60 kg setjes skippen. Dit kost allemaal kracht en erg veel power krijg je er niet van. Eerst lekker opwarmen en dan meteen met 70kg beginnen, dan 80kg en weet zeker dat je dan de 90kg makkelijk pakt misschien wel meer. Maakt het uit als je de 5 reps niet haalt.

Dit had ik eerder al eens gezegd en volgens mij zou je het eens proberen. Ben echt benieuwd of dit voor je gaat werken.

Terug
Naar boven