- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Thx Groteman

Je hebt me op een idee gebracht. Deze staat bij ons ook, alleen wel op luchtdruk. Is dit wel een goede machine om massa te pakken voor de hams?
Weet niet train men benen nog niet zo heel lang, veel massa zit er dus nog niet op.
Vind het wel een goede oefening word je toch gewaar aan je hams,er zullen nog wel betere oefeningen zijn bv bij deadlift voel in men hams ook wel goed, grtz

Herkuul als je vooruit wil qua gewicht op de squat zou ik die 50/60 kg setjes skippen. Dit kost allemaal kracht en erg veel power krijg je er niet van. Eerst lekker opwarmen en dan meteen met 70kg beginnen, dan 80kg en weet zeker dat je dan de 90kg makkelijk pakt misschien wel meer. Maakt het uit als je de 5 reps niet haalt.
Dit had ik eerder al eens gezegd en volgens mij zou je het eens proberen. Ben echt benieuwd of dit voor je gaat werken.
Kan ik is proberen ja, was eigenlijk van plan om wat hoger in reps te gaan
zou efectiever zijn om massa aan te zetten, kracht stats zeggen me eigenlijk niet zo veel.
De laatste keer voelde ik wel pijn aan men lies, wil ook niet te snel gaan en iets gaan forceren, is toch ook niet de bedoeling dat ik bij elke training een pr neer zet, die 90 lijkt me wel haalbaar ben zelf ook wel benieuwd of het me lukt
thx, greetz 

(zal me een gedoe zijn de hele dag bijhouden, maar zal bij mij rond de 3000 kcal p/d liggen.
lekker naar buiten of op de loopband