MuscleMeat

Herkuul's weg naar de gym

Vreemde verhouding tussen MP en BP. Je benched meer dan mij, maar je doet veel minder op MP :)

• Topic Starter Topic Starter
Vreemde verhouding tussen MP en BP. Je benched meer dan mij, maar je doet veel minder op MP :)

http://i40.tinypic.com/dgl503.jpg[/IMG[/QUOTE]

idd zwakke schouders denk ik
men bench is hoger dan men Dl en Sq
heb idd vreemde verhoudingen
bench gaat goed bij me en op de peck deck suck ik echt??? :p
word aan gewerkt. :)

Prettige feestdagen!!!:kerst: :kerst: :kerst:

Nu gezien naar je laatste training, ik vind dat je wel weinig compounds doet.

Je begint met wat raises, en dan ga je incline pressen ? Waarom niet andersom ?

En als ik de laatste maand je training zowat in het oog houd, heb ik de indruk dat je je rug niet graag traint en zelfs een beetje verwaarloosd, je moet je rug harder aanpakken. Roeien en deadliften.

Groetjes van ergens niet zo heel ver weg

Nu gezien naar je laatste training, ik vind dat je wel weinig compounds doet.

Je begint met wat raises, en dan ga je incline pressen ? Waarom niet andersom ?

En als ik de laatste maand je training zowat in het oog houd, heb ik de indruk dat je je rug niet graag traint en zelfs een beetje verwaarloosd, je moet je rug harder aanpakken. Roeien en deadliften.

Groetjes van ergens niet zo heel ver weg

Thx makker,
De laatste keer had ik na de vlakke bench en incline bench erg last van men schouders, had dus nu eerst raises gadaan, anders kwam het er nadien mischien niet meer van, heb eigenlijk niks last van men schouders gehad al maar goed.

vind dat ik de laatste weken net veel compounds heb gedaan, bench, dl, sq en Mp
Bor doe ik eigenlijk nooit, doe dan machine rows, of one arm db rows.

train men rug best graag, onder rug iets minder, denk niet dat ik deze verwaarloosd heb, toch aardig wat sq en dl, lat pulley en rows toegevoegd laatste weken, het kan altijd nog beter mischien, hehe.

Grtz ;) :kerst: :kerst::klink::woot::kerst::kerst:

Hehe, geen goed smoesje dan? :p Thx bro! ;)

Thx makker ;) voelde men biceps vandaag nog, lekker wel, moet ze is wat meer aanpakken :D Gefeli met je 1000 post, spammer :P

Thx voelde ik wel in me onder rug gisteren :D goede pijn zeg maar , hehe

----------------------------------------------------------------------

Dag 2, dinsdag:
Schouders/ borst/ boven rug/ buik.

opwarming:
4 minuten roeien

Schouders:
side raises db
5kg x10
6 x10
7 x10
8 x10
9 x8

front raises db
7 x10
8 x10
9 x8
10 x8

rear deltoid machine
35kg x10 x2
42.5 x10 x2

Borst:
incline bench press machine
50 kg x8
55 x8
62.5 x8
70 x8
55 x8
50 x8
45 x10
40 x10

peck deck machine
25kg x10
27.5 x10
30 x10

boven rug + buik:
Rows machine
50kg x10
55 x8
62.5 x10
70 x8
77.5 x8
(lekkere oefening deze)

hyper extensions
20 x3

crunches
20 x2
30
40 (feel the burn) :p

waarom begin je met schouders en ook met db raises , dat is een iso-oef?

waarom begin je met schouders en ook met db raises , dat is een iso-oef?

omdat ik na de incline bench er mischien geen zin meer in had, dacht ga ik ze er voor maar doen, had raises lange tijd niet meer gedaan, alleen bench of mp zeg maar.

vandaag is de gym dicht klote :(

er geen zin meer in had? - where's the spirit

Ik vind ook dat je qua oefeningen een beter schema hebt met de compounds... goed bezig.
Alleen idd aan de volgorde werken.

er geen zin meer in had? - where's the spirit

bedoelde dat ik de laatste keer na de vlakke bench en incline
last had van men schouders, dus dacht ga ze nu eerst trainen anders komt het er mischien niet meer van :p

@ Mc Chick thx ;)

Fijne kerst jongens! :kerst:

dan heb je waarschijnlijk teveel met je schouders gedrukt , maar in principe hoef je daar geen last van te hebben met de side raises want dat is zijkant schouders , maar idd fijne dagen

Jij ook fijne kerst man!
En niet te veel feesten ,maar gewoon vroeg naar bed gaan daar groei je het hardste van..:rolleyes:

Hohoho, fijne kerst Herkuul!:kerst:

Ho?:D

Hoe ziet je trainingsschema eruit Herkuul?
Ik zag bijvoorbeeld ook dat je squatten deed en daarna armen.
Heb je een vast trainingsschema, of bepaal je per keer welke oefeningen je gaat pakken?

Jij ook fijne kerstdagen, de drank overslaan maar een extra stuk kalkoen op je bord vragen he :D

@ Loo
heb geen vast schema, kan me er niet aan houden en vind ik nogal saai :p
probeer elke spiergroep 1 keer in de week te trainen, normaal train ik men benen een dag apart, maar probeer me meer te focussen op de grotere compunds en 2 keer per week te squaten, 2 keer benchen 1 x DL, dus plak is die squat ergens bij aan.

Thx bro ga proberen de drank beetje lings te laten liggen, heb al goed gevreet laatste dagen, ga de 90 kg dit jaar nog halen, word bijna tijd om te gaan cutten :D
Feest ze nog kerel en niet te veel baco's ;) :kerst:

@ Loo
heb geen vast schema, kan me er niet aan houden en vind ik nogal saai :p
probeer elke spiergroep 1 keer in de week te trainen, normaal train ik men benen een dag apart, maar probeer me meer te focussen op de grotere compunds en 2 keer per week te squaten, 2 keer benchen 1 x DL, dus plak is die squat ergens bij aan.

Thx bro ga proberen de drank beetje lings te laten liggen, heb al goed gevreet laatste dagen, ga de 90 kg dit jaar nog halen, word bijna tijd om te gaan cutten :D
Feest ze nog kerel en niet te veel baco's ;) :kerst:

Fijne kerst maatje.:kerst::meal::D;)

Om even terug te komen op je pec deck en bp. Ik denk dat het ook wel aan het apparaat ligt hoor hoeveel je haalt op de pec deck;). Ik pec deck met 100kg en mijn bench ligt op slechts 65kg. Dus per apparaat zal het wel veel verschillen. Ik vind dat je MP wel goed op het niveau ligt van je bench. MP kan natuurlijk wel wat hoger maar verhouding is toch wel redelijk goed:)! Veel succes met trainen verder!

Om even terug te komen op je pec deck en bp. Ik denk dat het ook wel aan het apparaat ligt hoor hoeveel je haalt op de pec deck;). Ik pec deck met 100kg en mijn bench ligt op slechts 65kg. Dus per apparaat zal het wel veel verschillen. Ik vind dat je MP wel goed op het niveau ligt van je bench. MP kan natuurlijk wel wat hoger maar verhouding is toch wel redelijk goed:)! Veel succes met trainen verder!

Thx Neluss, ja dat is ook een groot verschil tussen beide, zou best kunnen dat het idd verschilt per toestel. :)
Jij ook nog veel succes met trainen en nog een fijne kerst! :kerst:

Terug
Naar boven