AndroidHealthClinic

Herkuul's weg naar de gym

Jaja die Dumba wat een beescht

Ik praat helemaal niet een beetje stoer, ik ben de enige (of iig een van de weinige) die niet in dit log herkuuls reet aflikt.
Jaja Tjok, jij bent de enige. Je kunt op meerdere manieren iemand proberen te motiveren om verder te komen. De een kiest voor scherpe kritiek en de ander voor positieve kritiek.

Je mag mijn comments opzoeken maar ook ik ben kritisch op herkuul, maar op een positieve manier. En als hij iedere training iets vooruit gaat dan mag je hem daar zeker voor aanmoedigen. Met zijn verleden heb ik niets te maken. Ik leef hier en nu en nu vind ik dat als hij iedere training iets vooruit gaat (met reps of met kg) dan geef ik daar een compliment voor.

Jaja Tjok, jij bent de enige. Je kunt op meerdere manieren iemand proberen te motiveren om verder te komen. De een kiest voor scherpe kritiek en de ander voor positieve kritiek.

Je mag mijn comments opzoeken maar ook ik ben kritisch op herkuul, maar op een positieve manier. En als hij iedere training iets vooruit gaat dan mag je hem daar zeker voor aanmoedigen. Met zijn verleden heb ik niets te maken. Ik leef hier en nu en nu vind ik dat als hij iedere training iets vooruit gaat (met reps of met kg) dan geef ik daar een compliment voor.

Ben het hier helemaal mee eens: je hoeft nooit iemand af te branden.;)

• Topic Starter Topic Starter
Heb wel ooit gekuurd maar dat is zwaar over roepen geweest, ben er al veel om gebashed geweest, heb het hier al zeker meer dan 1000 keer moeten aan horen, en dan overdrijf ik niet.
Maar het is nu zo dus ga er ook niet om liegen.

Dat ik meer testosteron in men lijf zou hebben als een stier is dan ook BS.
Als sommige het willen blijven haten en herhalen moeten zun weten, boeit me niet
maar doe het dan buiten men log, hier post ik enkel mijn trainingen.

En de reden dat ik gekuurd heb was om massa aan te zettten wat moelijk voor me is
woog 2 jaar terug -70kg.
En ja in de weekends word er soms al is stevig gefeest ben dan ook geen pro of een heilige met ambities, het blijft een hobby voor me.

Grtz :)

goed bezig herkuul...

Heb wel ooit gekuurd maar dat is zwaar over roepen geweest, ben er al veel om gebashed geweest, heb het hier al zeker meer dan 1000 keer moeten aan horen, en dan overdrijf ik niet.

Als sommige het willen blijven haten en herhalen moeten zun weten, boeit me niet

En de reden dat ik gekuurd heb was om massa aan te zettten wat moelijk voor me is
woog 2 jaar terug -70kg.
En ja in de weekends word er soms al is stevig gefeest ben dan ook geen pro of een heilige met ambities, het blijft een hobby voor me.

zo is het gozer, je hoeft jezelf hier niet te verantwoorden.
iedereen doet waar die zelf zin in heeft.
als ze het niet bevalt, kijken ze maar in andere topics.

succes!

Helemaal mee eens!..the past is the past!

Ben het hier helemaal mee eens: je hoeft nooit iemand af te branden.;)

Zekers maatje....

woog 2 jaar terug -70kg.

Gewoon lekker blijven pompen maatje...laat die spuit maar lekker liggen.

zo is het gozer, je hoeft jezelf hier niet te verantwoorden.
iedereen doet waar die zelf zin in heeft.
als ze het niet bevalt, kijken ze maar in andere topics.

succes!

1000% mee eens..

woog 2 jaar terug -70kg.

Niet om te b**chen hoor, maar als je veel eet en hard traint kun je makkelijk aankomen zonder AAS.

Maar goed, I'll shut up. Ik ben het wel met Tjok eens dat de gewichten niet heel erg veel voorstellen en dat de complimentjes die hier worden gegeven daarom soms wat overdreven zijn, maar je gaat tenminste wel vooruit. :) Nog veel succes met trainen herkuul!

heb weer aardig wat gemist zie ik :(

herkuul, never mind bepaalde opmerkingen. je bent goed bezig :thumb:

eet goed + train hard + boek vooruitgang + wissel af + rust en slaap goed = beest.

• Topic Starter Topic Starter
Thx Pietje,
Er word nog getraind, maar niet meer gepost.
Wat mij betreft mag er dan ook een slotje op.

haha ok man heb nu elke week al verhoogd met 5 kg, je spreekt net alsof ik al maanden op het zelfde gewicht steek.

waarom 100kg en dan 1rep uitvoeren zie er het nut niet van in.

Ga volgende week wel is volume doen op de squat ;)
krachtstats zeggen me weinig ben geen pl, tuurlijk kan het beter, en zijn er meiden die meer pressen.
ben dan ook een beachboy die voor het oog van de spiegel traind :p

Ben ik volkomen met je eens;)

Thx Pietje,
Er word nog getraind, maar niet meer gepost.
Wat mij betreft mag er dan ook een slotje op.

Niks ervan Herkuul ! Gewoon blijven posten maat! Je laat je toch niet gek maken.........Gewoon blijven pompen en posten:wl::lifter::loopband:

Waarmee eens? Ik vind nl. dat Herkuul wel goed squat; behoorlijk zwaar en goede sets/herhalingen. Rome is toch ook niet in 1 dag gebouwd?:suckit:

Waarmee eens? Ik vind nl. dat Herkuul wel goed squat; behoorlijk zwaar en goede sets/herhalingen. Rome is toch ook niet in 1 dag gebouwd?:suckit:

Hij is het ermee eens dat hij geen 1 reppers moet maken. Eerder in de 6-8 range.

@Herkuul, laat je niet gek maken man. Het is jouw logje en er zijn genoeg mensen die hem willen volgen. Je hebt altijd wel mensen die over je verleden willen praten. Maar volgens mij hebben we dat nu wel weer gehad.
Dus niks geen slotje, zie je volgende training tegemoet!:cool:

Je moet die trainingen ook niet posten voor anderen maar voor jezelf. Soms hoor je geluiden die niet prettig zijn, maar die sterken je alleen maar om ze ongelijk te geven en te laten zien dat je progressie boekt. Zo ga ik met kritiek om, laat het niet tegen je werken maar draai het om en wordt er sterker van.

idd kom herkuul gewoon doortrainen - echte kerels laten zich niet kennen door een beetje kritiek

Gast,

Laat je niet door die dikke debiele powerlifters gek maken met hun squatverhalen. Trek je eigen plan en pik de dingen eruit die je nodig denkt te hebben voor je eigen ontwikkeling.

Ik heb je ook gebashed, niet heel erg, maar toch. Was even leuk maar je bent tenminste eerlijk over je gebruik en eerlijk over hoe je er nu voor staat. Je pakt je trainingen op en hebt het lef om alles te posten, inc je matige kennis (nog offence).

Als jij stopt met posten omdat een aantal van die droeftoeters je topic verzieken ben je zelf ook een loser. **** 'm.

Terug
Naar boven