Fitness Seller

Herkuul's weg naar de gym

Yeah! Come On!:D

Gewoon oefenen met losse gewichten en wat lager beginnen. Evenwicht komt vanzelf wel ;)

• Topic Starter Topic Starter
juist.

Keep pushing herkuul, ain't nothing to it but to do it!
Don't let Arnold down!

Hehe, thx Loo ;)

:D

mja wil vooruitgang op de squat, hij blijft me zwaar :)

Gewoon oefenen met losse gewichten en wat lager beginnen. Evenwicht komt vanzelf wel ;)

eerst veranderen van gym denk, thx bro ;)

vrijdag: dag 3

opwarming
2 minuten roeien

tricep press down machine
25kg x10 x2
27.5 x10 x2
30 x10
32.5 x10
35 x10

one arm kick back behind neck
6kg x10
7 x10
8 x10
9 x10
10 x10

lat pulley, breede stang
55 x8
62.5 x8
70 x8
77.5 x8
85 x8

one arm row db
24kg x10
28 x10
32 x10
28 x10

trainingtijd 40 minuten
ging niet vandaag, niet tevreden over men training.
morgen nog trainen
dan weekje rust pakken denk, grts :)

Beetje wazige training?

Volgens mij pas jij vaak je trainingen aan toch. Probeer er anders eens wat meer structuur in aan te brengen en hou dat een aantal weken/maanden vol.

idd +1 , wat was hier nou de bedoeling???

Het ging voor geen meter gisteren, precies dat ik overal kleine kwaaltjes en spierpijn had, kon me ook niet motiveren, ben toch even daar geweest en heb paar oefeningen proberen af te werken.

Volgens mij pas jij vaak je trainingen aan toch. Probeer er anders eens wat meer structuur in aan te brengen en hou dat een aantal weken/maanden vol.

mischien moet ik er is wat meer structuur in brengen, aan een vast schema kan ik me niet houden, zou ook niet goed weten waar beginnen wat voor me werkt en wat niet.
Denk dat het ook tijd word dat ik is terug wat cardio ga toevoegen voel me vermoeid laatste tijd.

mischien moet ik er is wat meer structuur in brengen, aan een vast schema kan ik me niet houden, zou ook niet goed weten waar beginnen wat voor me werkt en wat niet.
Denk dat het ook tijd word dat ik is terug wat cardio ga toevoegen voel me vermoeid laatste tijd.

Waarom kan jij je niet aan een vast schema houden? Wat is daar zo moeilijk aan?

Groet Franco

Waarom kan jij je niet aan een vast schema houden? Wat is daar zo moeilijk aan?

Groet Franco

Weet niet mischien met een degelijk schema wel.

Heb bij ons in de gym zo is een schema gevolgd met 10 weken het zelfde vond echt waardeloos, stond niet eens bench, DL of Sq bij.

Groet :)

Dan maak je toch zelf een schema. Je weet ondertussen wel welke oefeningen goed voor je werken. Zo stel je per spiergroep 3 oefeningen op. En zorg dat je de compounds erin houdt.

gewoon schematje maken voor 6 weken doe ik ook en het helpt mij super!
Dan weet je precies wat je moet gaan doen en kan je je doelen bepalen!

Ik snap een aantal dingen niet:

Waarom doe je continue 10 herhalingen (probeer eens pyramide 10.8.6)
Je doet nu eigenlijk de eerste 2 sets veel te licht, of de laatste 2 (het is maar hoe je het bekijkt)
Je gooit alles door elkaar, doe eens gewoon een split en niet zeggen dat je je daaraan niet kan houden! (of is je geheugen zo slecht?)
Naar mijn mening kan je na ruim 2,5 jaar trainen (nog afgezien van je kuurtjes) veel zwaarder in gewicht met alles! En ja ik geloof dat je een mega ecto was toen je begon, maar dat was ik ook en mijn stats (naturel) waren na 1,5 jaar al beter dan de jouwe.
Ik denk dat als je het anders (beter) aanpakt je fysiek 10x sneller verbeterd!

Ik moet trouwens wel lachen om je tags Herkuul :P

Het ging voor geen meter gisteren, precies dat ik overal kleine kwaaltjes en spierpijn had, kon me ook niet motiveren, ben toch even daar geweest en heb paar oefeningen proberen af te werken.

ik train al jaren 1 maandfb - 1 maand massa - 1 maand supersetten , is erg afwisselend

gewoon schematje maken voor 6 weken doe ik ook en het helpt mij super!
Dan weet je precies wat je moet gaan doen en kan je je doelen bepalen!

kan ik is doen ja, thx sgtmossad.

Dan maak je toch zelf een schema. Je weet ondertussen wel welke oefeningen goed voor je werken. Zo stel je per spiergroep 3 oefeningen op. En zorg dat je de compounds erin houdt.

ja zo iets doe ik nu ongeveer, en kijk het per week dat alles aan bod is geweest, maar is niet echt een vast schema.

Ik snap een aantal dingen niet:

Waarom doe je continue 10 herhalingen (probeer eens pyramide 10.8.6)
Je doet nu eigenlijk de eerste 2 sets veel te licht, of de laatste 2 (het is maar hoe je het bekijkt)
Je gooit alles door elkaar, doe eens gewoon een split en niet zeggen dat je je daaraan niet kan houden! (of is je geheugen zo slecht?)
Naar mijn mening kan je na ruim 2,5 jaar trainen (nog afgezien van je kuurtjes) veel zwaarder in gewicht met alles! En ja ik geloof dat je een mega ecto was toen je begon, maar dat was ik ook en mijn stats (naturel) waren na 1,5 jaar al beter dan de jouwe.
Ik denk dat als je het anders (beter) aanpakt je fysiek 10x sneller verbeterd!

Vind die vele werksetjes wel lekker werken, doe het nog maar aantal weken voorlopig houd ik dat nog zo, nadien mischien is 10.8 .6 proberen.
Split vind ik maar niks alles verdelen over 2 dagen, bekijk het eigenlijk meer per week.
squat en Deadlift doe ik iets van een halfjaar, voordiende besteede ik nauwelijk aandacht aan men LB, dat zal wel verklaren van je betere stats dan bij deze.

Ik moet trouwens wel lachen om je tags Herkuul :P

Mja die tag is niet door mij zelf geplaatst hoor, grtz ;)

ik train al jaren 1 maandfb - 1 maand massa - 1 maand supersetten , is erg afwisselend

Jouw schema's in je logboek zien er altijd wel vrij deftig uit, denk wel dat je er veel verstand van hebt, thx :)

Met 2 dagen trainen in de week kun je het beste voor fullbody of ub/lb gaan.

vrijdag: dag 3

opwarming
2 minuten roeien

tricep press down machine
25kg x10 x2
27.5 x10 x2
30 x10
32.5 x10
35 x10

one arm kick back behind neck
6kg x10
7 x10
8 x10
9 x10
10 x10

lat pulley, breede stang
55 x8
62.5 x8
70 x8
77.5 x8
85 x8

one arm row db
24kg x10
28 x10
32 x10
28 x10

trainingtijd 40 minuten
ging niet vandaag, niet tevreden over men training.
morgen nog trainen
dan weekje rust pakken denk, grts :)

Goed getraind maatje ook al was je er niet tevreden over; een weekje rust kan af en toe best zoals ik zelf heb gemerkt.

Greetzzz:D;)

Terug
Naar boven