- Waardering
- 22.094
Mja die tag is niet door mij zelf geplaatst hoor, grtz![]()
Volgens mij kan alleen de topicstarter tags wijzigen
maar ja boeit het.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja die tag is niet door mij zelf geplaatst hoor, grtz![]()
maar ja boeit het.Met 2 dagen trainen in de week kun je het beste voor fullbody of ub/lb gaan.
Goed getraind maatje ook al was je er niet tevreden over; een weekje rust kan af en toe best zoals ik zelf heb gemerkt.
Greetzzz![]()

Volgens mij kan alleen de topicstarter tags wijzigenmaar ja boeit het.

Thx kerel
------------------------------------------------------------------------
maandag, dag 1
weekje rust genomen, heeft me goed gedaan, wel vrij druk gehad niet echt gerust, hehe, toch weer gemotiveerd.
opwarming 3 minuten roeien
pullovers machine
35 x8
40 x8 x2
45 x8
Borst:
incline bench press machine
50 x8
55 x8
62.5 x6
70 x6
77.5 x6
Bench press bb
45 x8
60 x8
70 x8
80 x6
90 x6
70 x7
Schouders
shoulder press machine
35 x8
40 x8
40 x10
45 x8
military press
36 x10
38 x8
40 x8
42 x8
Rug
rows machine
50 x10
55 x8
62.5 x8
70 x6
77.5 x6
85 x5
deadlift
50 x8
60 x8
70 x6
80 x6
88 x5
70 x6

He's back: lekker maat. DL kan wel wat hoger lijkt me, maar de rest ziet er weer goed uit.![]()
Minder machines gebruiken en meer losse DB's en BB's! verder wel goeie training en gewichten!

Als hij maar groeitJe meent het... Dat heeft iedereen nu al eens gezegd... maar herkuul is eigenwijs.![]()

dan heeft ie wel het doorzettingsvermogen om groot te worden hahahahaJe meent het... Dat heeft iedereen nu al eens gezegd... maar herkuul is eigenwijs.![]()

Oja, nog een opmerking, volgende keer wil ik misntens 5*100kg DL zien, tamzak!
Minder machines gebruiken en meer losse DB's en BB's! verder wel goeie training en gewichten!

He's back: lekker maat. DL kan wel wat hoger lijkt me, maar de rest ziet er weer goed uit.![]()

Oja, nog een opmerking, volgende keer wil ik misntens 5*100kg DL zien, tamzak!

Goed gedaan herkuul ff een weekje rust genomen. Je lichaam zal je dankbaar zijn. Nu pr's verbreken!

Je meent het... Dat heeft iedereen nu al eens gezegd... maar herkuul is eigenwijs.![]()
of dwijs zoals ze hier zeggen 
Herkuul sport helaas in een sportschool waar ze niets anders hebben. Als hij een auto heeft kan hij in de buurt toch wel een hardcore sportschool vinden hoop ik.
hij mag bij mij komen trainen, niet bepaald een HC gym maar je kan je training wel HC maken![]()

dan heeft ie wel het doorzettingsvermogen om groot te worden hahahaha![]()

is toch men zwakste punt die onderrug merk ik ook bij het squaten, thx bro![]()
Heb je een riem? Probeer het eens misschien helpt het met je rug bij squat en deadlift.