- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb al enige tijd last van m'n knieën tijdens squatten.
Ik besteed ook erg veel aandacht aan de warm-up, en dat helpt heb ik het idee.
Ik doe een paar sets los squatten +-20 kniebuigingen(zonder stang), en dan supersets met leg extensions (ook licht en ff vasthouden bovenin).
Vooral die leg extensions zijn erg belangrijk, omdat je de vastus medialis aanspreekt. De vastus medialis is, afgezien van kniestabiliteit, de spier die voor een goede geleiding van de knieschijf zorgt.
"Activatie" van de vastus medialis alvorens te gaan squatten is dus belangrijk ter preventie van knie(schijf)klachten.
Mooi zo, een paar keer 100kg op de stang.
Let's seperate the men from the boys
Keep it up beest.

Heb je een filmpje van je deadlift? Volgens mij moet je die veel zwaarder kunnen.

Herkuul is al een bench monster, nu ook zo doorgaan op de deadlift en de squat kerel!
ga zeker blijven doorgaan, thx bro.
Zie nu eigenlijk pas dat je de 300 hebt gehaaldgrats !
En zie ook dat je Tjok zijn tip ter harte hebt genomenIk ook
Voelt gelijk wat leuker aan imo

Hier ben ik het zeker mee eens.42 setjes welgeteld?
Lijkt mij iets te veel om te kunnen groeien...minder sets doen en hoger gewicht pakken!

niet tevreden met je gym dan ? ik las al zoiets erover - netjes dat db drukken , ik druk nu ook sinds kort pas met de 36érs
fijn weekend h
Goede training maat. Misschien wat lager in je reps met de hammercurl en de gewichten iets opschroeven.![]()

42 setjes welgeteld?
Lijkt mij iets te veel om te kunnen groeien...minder sets doen en hoger gewicht pakken!
hehe 
Maar ga je nog iets doen met het advies of vind je het alleen grappig...?!?
Ik heb hier ook van geleerd teveel setjes betekent geen groei....
Lees anders ff het onderzoek van dressedblack

dat is wel k*t zo'n gym , dat is toch wel de basis voor een krachttrainer , nou hebben wij ook niet zoveel hoor - 1 smith - 1 power-rack , maar je moet infintief zijn - deadliften doe ik voor een andere spiegel - t bar rowen op de grond - rackpulls vanuit de benchbank - ( ligt die precies goed op knie-hoogte ) en zo komen we aardig ver