Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag weer in andere Gym gaan trainen, in Westerlo deze keer, beviel me wel daar.
heb dan ook ineens abonementje genomen van 6 maanden.
spijtig dat klein halfuurtje rijden is voor me.

zijn het full squats herkuul , zo nee dan vind ik eigenlijk dat je wel heel snel in de lage reps gaat zitten terwijl je de gewichten nog niet echt zwaar zijn - zie ik het verkeerd?

akkoord.
Over je squats;
idd best laag in reps, nergens goed voor. Of je moet optieven naar de PL-sectie![]()
jezus wat een lap t*ring zeg .....hoe land deed je erover?

ben het eens met groteman, je gaat te snel in lage reps zitten. De rest van je training is goed.
Ben jij dat op je avatar?

Die lage reps kunnen je wel helpen om door een drempel te breken. Het genereert veel kracht waardoor je later weer in hoger volume verder komt
Gaat nog steeds goed hier herkuul!
Maar zijn die cable fly's wat je daar op het plaatje laat zien niet voor je borst??

Lekkere training; zie dat je wat hoger bent gegaan in de calveraises.
Goed werk Hercules.![]()

zal ik doen hoor. JWT 

bulk dus ja, moet zien dat ik dagelijks meer binnen krijg dan ik verbrand, doe het maar voor de conditie, echt cutten zal pas rond Mei zijn, heb nog veels te weinig massa 
Ziet er weer goed uit. Die 100kg bench staat voor de deur kerel
Cardio gaat er bij mij nu ook gewoon year round inblijven. Idd kwestie van je conditie
op peil te houden en een gezond hart te kweken.