MuscleMeat

Herkuul's weg naar de gym

korte doch nette training!

Dus aankomende week gaat Herkuul lekker hardlopen?

? om nog dunner te worden?
Hij moet juist gaan knallen!

zaterdag: dag 3

thuis nog beetje gelift.

mp's
20kg x15 x2
20 x20 x3

upright rows
44kg x8 x3

deadlift
50 x5
60 x5
70 x4
80 x4
90 x4
100 x5 rep pr
110 fail, kreeg hem opgehoffen maar niet gelocked moest stap achteruit zetten.

Ondanks de fail een goede korte training. 110kg lukt je zeker de volgende keer en dan ook nog met min.2 herhalingen.
Greetzzz;)

• Topic Starter Topic Starter

Thanks bro. :)

Dus aankomende week gaat Herkuul lekker hardlopen?

Hehe, men cardio beetje rustig opbouwen in het begin he, ga wel is toertje maken met racefiets of moutenbike we zien wel, grtz ;)

? om nog dunner te worden?
Hij moet juist gaan knallen!

Zo dun ben ik nu ook weer niet @ 1m80, 90kg
hardlopen lijkt me idd wel beetje te katabool, beetje meer conditie mag wel
maar meer massa aanzetten is nog altijd men doel.

Ondanks de fail een goede korte training. 110kg lukt je zeker de volgende keer en dan ook nog met min.2 herhalingen.
Greetzzz;)

Mja blijft zwaar die oefening voor me, toch beetje progresie gemaakt op de 100kg dan, thx maatje ;)

gaar verloop op DL kerel ! En zwakke MP.

Waarom doe je niet meer gewicht op de MP en minder setjes op DL?volgens mij verspil je nu echt energie

gaar verloop op DL kerel ! En zwakke MP.

Waarom doe je niet meer gewicht op de MP en minder setjes op DL?volgens mij verspil je nu echt energie

Zou best kunnen wat je zegt, denk dat opwarmen ook belangrijk is op DL, weet het niet eigenlijk, mischien verspil ik idd wel te veel energie bij deze.

Ja was meer opwarming die mp, was is een keertje iets anders niet het vernoemen waard eigenlijk.
men max is 50 x7 op mp.
grtz :)

dat is beter idd... Ik warm voor DL altijd op met ham curls en 1 setjes 60. Mss ook is proberen

50, 60kg en mss zelfs 70kg deadlift eruit gooien. Dat is pure energieverspilling.
verder redelijk goede training!

50, 60kg en mss zelfs 70kg deadlift eruit gooien. Dat is pure energieverspilling.
Want hij moet opwarmen met 75% van z'n 1RM? Zou gewoon 5x50-5x70-5x90-3x4-6x100 ofzo doen momenteel. Elke week 2.5kg/1 rep op z'n top sets erbij en rustig doorblijven gaan...

Want hij moet opwarmen met 75% van z'n 1RM? Zou gewoon 5x50-5x70-5x90-3x4-6x100 ofzo doen momenteel. Elke week 2.5kg/1 rep op z'n top sets erbij en rustig doorblijven gaan...
ik begin ook met 110kg terwijl mijn 1rm 150 is.
maar ik bedoel gewoon dat hij minder setjes moet doen, wat jij zegt met 20kg tussen laten kan ook perfect.

ik begin ook met 110kg terwijl mijn 1rm 150 is.
maar ik bedoel gewoon dat hij minder setjes moet doen, wat jij zegt met 20kg tussen laten kan ook perfect.
Hij doet 3 werksetjes en 4 opwarmsetjes... Totaal niet teveel. En dat jij bij 110 begint terwijl je 1RM 150 is moet je lekker zelf weten maar adviseer andere mensen niet slechter op te warmen. Opwarmen is essentieel voor elke training.

dat is beter idd... Ik warm voor DL altijd op met ham curls en 1 setjes 60. Mss ook is proberen

Thx voor de tip ga ik is doen, plus wat hyperextensions voor men onderrug, enkel als ik thuis of bij men maatje train heb ik deze toestellen weer niet voorhanden, mischien paar lichtere setjes met 30 of 40kg dan.

Mja kan het is proberen om gelijk met 70 te beginnen, mischien toch maar beter doen zoals Tjok zegt.
Aangezien het maar 4 of 5 reps zijn valt het nog wel mee denk, thx bro ;)

Ga ik volgende keer is doen in stappen van 20kg.
Die 2.5 verzwaren is beetje moeilijk die kleinste schijven die passen zijn 5kg de stangen van men dumbbells zijn iets smaler, dus passen de kleinere schijfjes niet.
Die 1 rep verzwaren op top set moet haalbaar zijn wel. thx Tjok :)

Opwarmen is zeker bij de DL heel belangrijk. Als je wervels op spanning staan en je begint te zwaar...Pijnlijk verschoven wervels.
Goed op blijven warmen en anders misschien van te voren wat hyperext./goodm.:D

Hij doet 3 werksetjes en 4 opwarmsetjes... Totaal niet teveel. En dat jij bij 110 begint terwijl je 1RM 150 is moet je lekker zelf weten maar adviseer andere mensen niet slechter op te warmen. Opwarmen is essentieel voor elke training.

+1 goede opmerking...je hebt dus wel verstand van trainen!
Beste opmerking die ik van je heb gezien..

Klinkt goed, misschien worden jullie nog vriendjes ;)

Opwarmen is zeker bij de DL heel belangrijk. Als je wervels op spanning staan en je begint te zwaar...Pijnlijk verschoven wervels.
Goed op blijven warmen en anders misschien van te voren wat hyperext./goodm.:D

Thx maatje, ga het bij hyperextesions houden en leg curls. :)

+1 goede opmerking...je hebt dus wel verstand van trainen!
Beste opmerking die ik van je heb gezien..

Dat Tjok kennis heeft hoef je niet aan te twijfelen. :)

Klinkt goed, misschien worden jullie nog vriendjes ;)

:)

Dag 1 maandag

gemoetstoestand: men kopje zegt yeah buddy knallen! men lichaam voelt beetje moe en heeft iets minder zin :p

Vandaag weer in andere Gym gaan trainen, in Westerlo deze keer, beviel me wel daar.
heb dan ook ineens abonementje genomen van 6 maanden.
spijtig dat klein halfuurtje rijden is voor me.

opwarming
2 minuten roeien pff :o
hyper extensions
15 x2
leg extensions
25kg x10 x3

squat
40 x8
60 x6
80 x5
90 x4 :o ( voelde echt men onderrug, mischien nog van DL van zaterdag)

80 x5
70 x6
70 x5
60 x8 ( laatste setjes waren verplicht als straf omdat 90 zo suckte, boos op me zelf)

standing calves
22 x10
32 x10
42 x10
52 x12
57 x12

Bovenrug:
lat pulley breede stang
50 x10
60 x8
70 x8
80 x6
85 x6
65 x8
50 x8

cable rows smal t-stuk
50kg x10
60 x10
70 x10
80 x8
90 x6

chin up's
Bw x6 x2

Schouders
cable fly's? vind zeker 10 verschilende oefeningen terug op google heb die gedaan van op picture
http://healthpuff.com/wp-content/uploads/2008/07/cableflys.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
15x2 x10
20x2 x10
25x2 x10 x3
30x2 x8 x2

rear deltoid machine
32 x10
39 x10
46 x10 x2

buik/ onderrug
crunches
20 x2
15 x2

hyper extensions
10 x2

leg raises
12 x3
http://www.leehayward.com/exercises/abs/leg_raise2.jpg
leg_raise2.jpg

zijn het full squats herkuul , zo nee dan vind ik eigenlijk dat je wel heel snel in de lage reps gaat zitten terwijl je de gewichten nog niet echt zwaar zijn - zie ik het verkeerd?

akkoord.

Over je squats;

idd best laag in reps, nergens goed voor. Of je moet optieven naar de PL-sectie :D

Terug
Naar boven