g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zie een redelijk goede training, de commentaar die ik heb is al gegeven in bovenstaande posts
inderdaad best een raar verloop op de bench

Veel volume in je training kerel, jammer dat de 100kg er niet in zat.
hahaha oja die training was van vandaag, foutje verkeerd gelezen dacht dat de maandag training er niet bij stond.
Veel volume in je training kerel, jammer dat de 100kg er niet in zat.

Goede training maat. BP 5x90/6x90 = 1x100/2x100; idd een beetje vreemd, maar misschien net te vermoeid door voorgaande sets waardoor 100 moeilijk werd. Misschien de 15x50 die natuurlijk makkelijk gaat vervangen/eruit halen door een setje van bijv.4x80.
maar gaat goed verder.![]()

Zeer juist, if the mind doesn't want... the body won't either.Kan ook een psychisch aspect zijn geweest waarom die 100kg niet ging. Het lichaam volgt de geest, dus is er een kleine twijfel in je hoofd dan gaat het gewoon niet lukken hoe sterk je lichaam ook is.
inderdaad, deads beginnen goed te komenJammer van je 100 kg bench maar die deadlift begint toch lekker te lopen!
Dag 1: maandag
bij men maatje thuis nog is gaan trainen.
opwarming
lat pull down breede stang
50kg x10 x3
pull down smal stuk tot op borst
50kg x10 x3 ( heel de blok)
bench press
50kg x10 x2
70 x 6
80 x5
90 x5
100 x0
90 x6
70 x10
80 x9
50 x15
one arm db rows
24 x10 x2
30 x10 x2
34 x10
upright rows
34 x10
36 x10
39 x10
43 x10
klein uurtje bezig geweest toch.

Kan ook een psychisch aspect zijn geweest waarom die 100kg niet ging. Het lichaam volgt de geest, dus is er een kleine twijfel in je hoofd dan gaat het gewoon niet lukken hoe sterk je lichaam ook is.

Jammer van je 100 kg bench maar die deadlift begint toch lekker te lopen!
Zeer juist, if the mind doesn't want... the body won't either.
inderdaad, deads beginnen goed te komen
, thx 

gisteren zat deze er echter niet inde 100 komt in zicht herkuul , netjes - doe je ze full of par
niet zuchten, doordoen
Gaat goed kerel, die 100 staat idd voor de deur

Weer het ontbreken van een reprange. Je weet toch wel dat je benen het beste groeien van een gevarieerde reprange herkuul. Ik heb een tijdje terug een voorstel gedaan, dacht dat je deze 1x hebt gebruikt maar nu zie ik weer die 5reps steeds terugkomen.
Zo ga je nooit groeien en sterker worden. Die 60/70/80kg moeten gewoon meer reps bevatten. En dan pak je de 100kg als top, al maak je maar 1 of 2 reps dat maakt niets uit. Forceer die benen om te groeien... progressie kerel!

Dan moet je voor een afbouwende pyramide gaan waarbij je goed opwarmt en dan meteen je topgewicht pakt. Check training van dressed daar zie je dat ook.Wil me niet te veel voor vermoeien, gaat me te veel energy kosten dan
eer ik aan 90 of 100 begin, meestal doe ik er achter nog wel wat extra setjes met meer reps lager gewicht, grts![]()