blijft lastig dat soort combi's - het vereist eigenlijk specifieke doelgerichte training H
Snap niet goed wat je bedoelt GS, deze week zal het enkel LB en cardio zijn met men arm blessure.
je doet op het begin & op het eind hyperextensions? als stretching ofzo opt laatst?
Denk dat ik nadien dan minder stijf ben in men onderrug na squat, zie het als soort stretching inderdaad, zijn maar paar repjes die ik doe dus ga hem zeker niet nog is extra belasten.
En voordien vind ik goede opwarmer samen met leg extensions.
Laat dat armworstelen achterwegen, heb dat ook ooit gedaan bij een kerel die een stuk groter was en toch gewonnen... maar daarna zeker 3 weken flinke last van mijn elleboog.
Ik begrijp niet waarom je niet vooruit gaat op de squat. Komt dit door je griep of ben je er mentaal steeds niet klaar voor om die squat te vernietigen.
Mja die gast was ook stuk groter iedereen aan't uitdagen paar maten kwamen me roepen en ja, zen gezicht was wel priceless,
hoop dat ik er geen 3 weken last van heb, tis nog niet echt beter nu eer slechter
Let meer op men houding lijkt ook wel dat ik minder kracht heb, zie er momenteel het nut niet van in er 90 of meer op te hangen en paar geforceerde reps uit te voeren, die 100 komt wel weer terug.
Doe dat zelf ook vaak zo. Om de onderrug nog wat licht te ont-/belasten.
Lekker getraind maat; je ziet nu wel wat ziek zijn met je doet.
Jou'll be back.

Ziet er overall goed uit.
Thx Dumba, ben een hyper extension freak hehe
Beste Herkuul,
Je bent een goede jongen en altijd beleefd, maar wanneer leg je die KOPPIGHEID naast je neer en neem je bepaalde adviezen aan.
Ik bedoel het goed, maar jij kan meer rendement halen door 'slimmer' en 'doordachter' te trainen.
Heb het niet over het aantal KG maar de opbouw en keuze van oefeningen. Je begint met allerlei fitniks-achtige oefeningen en dan komt er tussendoor even een oefening als de Squat. Dat werkt niet!
Legextension-Hypers-Crunches en dan Squat OF..
Hypers-Legextension en dan Squat OF...
Latpull en dan BP (kan beter dan BOR-BP doen) OF..
ENZ. ENZ. ENZ.---WERKT NIET OPTIMAAL.
Begin eens een tijd met de grote oefeningen en ga van groot naar klein. Ik zie ook een training waarin je begint met Rug-Triceps-Schouders, waarbij MP haast op het laatst wordt gedaan.
Armworstelen is leuk (voor mij om te zien) en wat ik ervan zie is dat het erg specifiek trainen is.
Ga daar dan ook specifiek voor trainen mocht je het leuk genoeg vinden om verder mee te gaan. Niemand houd je tegen maar om zo even paar keer te doen, fanatiek, is vragen om blessures.
Er zijn mensen genoeg in dit log die je van tips kunnen en willen voorzien, lijkt me ook meer motivatie geven wanneer je merkt dat je verder komt.
Goed dat je beter bent!
Heb je wel gelijk in denk heb niet veel verstand van schema's probeer elke week alles gehad te hebben, mischien is een schema maken dat bij me past, men zwakke punten zijn momenteel men armen, schouders, benen en onderrug, mischien me daar wat meer op gaan focussen, weet het niet
Geen armworstelen meer voor me
Ik ben het wel eens om je training anders aan te pakken. Probeer eens een overslaande pyramide 12-8-4. Bijv bij de Sq 12x50/8x75/4x100. Dan voel je veel meer pomp als bij de 5 sets die je nu doet.
Mja mischien ben precies toch liever wat voorzichtiger op de squat, vind het ook de minst leuke oefening maar ja ze moet beter kunnen, doe toch liever wat meer setjes bij deze. lijkt wel of ik te kort kom aan explosieve kracht of conditie.