- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik denk dat je idd ff moet nagaan welke oefeningen het beste voor je werken. Je traint toch al wat jaren en kent daarom je eigen lichaam als geen ander. Een schema waar veel compounds vaak in voorkomen kan jou ook helpen zowel kracht als massa te doen winnen.
Bij een ub/lb komen compounds al vaker aan de orde dan in een split dus dat is een goeie zaak. Veel kracht komt uit je benen en rug dus dat zijn spiergroepen die belangrijk zijn om te trainen.
En zet de zware compounds (grote spiergroepen) altijd vooraan in je schema. Dus niet eerst een curl en dan een front squat.
Mja weet ik niet juist eigenlijk wat beste voor me werkt, de grote compounds doe ik iets meer dan een half jaar, deed alleen bench, vooral wat aandacht aan benen en onderrug geven dan, want trainde bijna enkel ub vroeger
Dit schema ligt me wel denk ga het paar weken doen kan het nadien nog aanpassen,
idd ja frontsq beter voor de legcurl, twijfelde eigenlijk een beetje om die er in te houden word mischien wat veel, zullen wel zien. grts
Jij kan niks met deze doelen Herkuul, kom op.
Het is te vrijblijvend allemaal. Beetje meer kracht, beetje meer definitie, beetje mijn doel nu.
Leer concreet en duidelijk te formuleren.
Is men doel naar de zomer toe en moet haalbaar zijn voor me, men bulk buikje weg werken, En na de zomer weer door bulken, ga men cardio opdrijven waar ik pas mee gestart ben, kan wel meer conditie gebruiken ook, komt wel goed de motivatie is er zeker

Laatst bewerkt: