- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Full body is een goed idee man.
Flink trainen, en dan één of twee dagen rust nemen.
Heb je een keer wat minder energie/zin, dan kun je de arm en kuiten oefeningen makkelijk achterwege laten, en heb je alles goed gepakt.
Probeer het nog even vol te houden je blessure te laten genezen, en dan buffelen!
P.s. zie ik daar een degelijke geluidsinstallatie op de achtergrond in je foto's..?![]()

Zie dat je ook hoger in het volume gaat, heel slim. Schema je zal de noodzakelijke verandering in je trainingen geven. Suc6.
zal zwaar worden herkuul - compounds trainen en hoog in de reps

Ik denk dat je er inderdaad verstandig aan doet.
Laat je ego voor wat het is de eerste drie-zes weken van dit schema, uitvoering is hierin het meest belangrijk.
Zorg dat het soepel gaat, dus niet tot je max.
Succes.
Je hebt een goed schema in elkaar geflanst Herkuul! Succes ermee![]()

Goed schema! Hoevaak per week ga je trainen want dat is me niet helemaal duidelijk
Lekker schema maatje; knallen ermee!
Oeps 65 min is al flink aan de cardio. TOP
Hoop snel weer te knallen.Goed schema! Hoevaak per week ga je trainen want dat is me niet helemaal duidelijk

Nee is er nog niet van gekomen
Heb van't weekend met griep in men bed gelegen ben iets beter nu,
Hoop woensdag met men schema te kunnen starten.

Idd en neem meteen na je training trouw je dextrose in. Dat verhoogt de weerstand na je training.Weeral ziek? Neem jij wel braaf je vitamines?
Sterkte kerel

Weeral ziek? Neem jij wel braaf je vitamines?
Sterkte kerel

ik denk dat de spanning te groot is geworden voor a.s. zondag , alle belgen zijn dan toch een beetje van slag , want als tommeke gaat demareren staat belgie op z'n kop , en terecht - sterkte mattie , lekker in bed de ronde van vlaanderen kijken - heerlijk

Supermooi schema!
Ik ga dit met plezier volgen.
Hopelijk kan je er morgen de nieuwe maand goed mee beginnen (als je beter bent offcourse)
Succes brother

5 goeie compounds achter elkaar gaat niet in je koude kleren zitten. Zal wel zwaar zijn geweest. Top dat je dit schema gaat draaien.