MuscleMeat

Herkuul's weg naar de gym

zal zwaar worden herkuul - compounds trainen en hoog in de reps

Je hebt een goed schema in elkaar geflanst Herkuul! Succes ermee :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Full body is een goed idee man. :thumb:
Flink trainen, en dan één of twee dagen rust nemen.
Heb je een keer wat minder energie/zin, dan kun je de arm en kuiten oefeningen makkelijk achterwege laten, en heb je alles goed gepakt.
Probeer het nog even vol te houden je blessure te laten genezen, en dan buffelen! ;)

P.s. zie ik daar een degelijke geluidsinstallatie op de achtergrond in je foto's..? :eek:

Thx bro,
Denk ook dat het verstandigste is van nog even af te wachten van wegen men blessure nu, hoop komende maandag te kunnen starten.

Plaatjes draaien was een hobby van me daarmee, hehe :p

Zie dat je ook hoger in het volume gaat, heel slim. Schema je zal de noodzakelijke verandering in je trainingen geven. Suc6.

idd ja ben benieuwd wat het voor me zal doen, thx maatje.

zal zwaar worden herkuul - compounds trainen en hoog in de reps

Dat denk ook, word wel wat aanpassen voor me die hoge reps op de compounds. :)

Ik denk dat je er inderdaad verstandig aan doet.
Laat je ego voor wat het is de eerste drie-zes weken van dit schema, uitvoering is hierin het meest belangrijk.
Zorg dat het soepel gaat, dus niet tot je max.
Succes.

Word in begin nog wel beetje zoeken naar het juiste gewicht voor me,
lijkt me ook wel het belangrijkste dat de uitvoering goed is.
Komt goed.

Je hebt een goed schema in elkaar geflanst Herkuul! Succes ermee :thumbup:

Thanks Kraft, heb er uiteraard wel hulp bij gehad. ;)

Dinsdag:

Nog last van men arm blessure , enkel cardio.

Cardio: 65 minuten fiets.

Lekker schema maatje; knallen ermee!:D
Oeps 65 min is al flink aan de cardio. TOP

Goed schema! Hoevaak per week ga je trainen want dat is me niet helemaal duidelijk

Nog getraint vandaag?

Lekker schema maatje; knallen ermee!:D
Oeps 65 min is al flink aan de cardio. TOP

Thx Dumba :) Hoop snel weer te knallen.

Goed schema! Hoevaak per week ga je trainen want dat is me niet helemaal duidelijk

Zo te zien drie keer in de week.

idd 3x kt, en 1 dag cardio.

Nee is er nog niet van gekomen :(
Heb van't weekend met griep in men bed gelegen ben iets beter nu,
Hoop woensdag met men schema te kunnen starten.

ik denk dat de spanning te groot is geworden voor a.s. zondag , alle belgen zijn dan toch een beetje van slag , want als tommeke gaat demareren staat belgie op z'n kop , en terecht - sterkte mattie , lekker in bed de ronde van vlaanderen kijken - heerlijk

Weeral ziek? Neem jij wel braaf je vitamines? :p

Sterkte kerel

Thanks Robbie, ja die neem ik wel hoor.
Had verleden week wat cardio gedaan in de koude buiten lucht daarmee mischien. :(

ik denk dat de spanning te groot is geworden voor a.s. zondag , alle belgen zijn dan toch een beetje van slag , want als tommeke gaat demareren staat belgie op z'n kop , en terecht - sterkte mattie , lekker in bed de ronde van vlaanderen kijken - heerlijk

Mja het zou wel een teleurstelling zijn moest het geen Belg worden Quikstep wordt de te kloppen ploeg.
Maja de week erop herkansing in Parijs- Robaix dan, ze hebben alvast mooi weer voorspeld voor nu zondag, thx maatje ;)

Supermooi schema!
Ik ga dit met plezier volgen.
Hopelijk kan je er morgen de nieuwe maand goed mee beginnen (als je beter bent offcourse)

Succes brother

Supermooi schema!
Ik ga dit met plezier volgen.
Hopelijk kan je er morgen de nieuwe maand goed mee beginnen (als je beter bent offcourse)

Succes brother

Thx Koekie monster ;) :) :D
--------------------------------------------------------------------------

Dag 1 vrijdag:
bij men maatje gaan trainen eerste dag van men nieuwe fb schema.

deadlift
50kg x15
58 x15
62 x15

db row
24kg x15 x3

bench press
50 x15 x3

pull down
40 x15
45 x15
50 x15

military press
29 x15 x3

bicep curl
29 x15 x2

calf raises
29 x15 x2

uurtje getrained was redeliijk stuk, nog wel wat last van blessure rechter arm en schouder, maar viel wel mee.
Triceps ben ik vergeten zie ik nu.

5 goeie compounds achter elkaar gaat niet in je koude kleren zitten. Zal wel zwaar zijn geweest. Top dat je dit schema gaat draaien.

5 goeie compounds achter elkaar gaat niet in je koude kleren zitten. Zal wel zwaar zijn geweest. Top dat je dit schema gaat draaien.

Thx maatje, Na de DL moest ik wel even gaan zitten,
en vooral het laatste setje MP's vond ik zwaar, had men maat me niet gepusht kwam ik niet aan 15reps denk :o

Ziet er goed uit kerel, flinke compound training met hoge reprange; I like!
Hoe ging het met de concentratie met de TUT? (2-0-2) was dat te doen? Ik probeer zelf ook meestal een tijd aan te houden tijdens het vasthouden en de positieve/negatieve uitvoering maar bij de laatste 2 of 3 reps (die altijd zwaar gaan) lukt het me nooit om me aan de TUT te houden...

lekker wat reps herkuul , kijk daar mee uit t.a.v de deadlift , dat vind ik toch meer een oef voor korte herh

dus herkuul jij gaat al met een schouder wat niet lekker voelt trainen???

Terug
Naar boven