XXL Nutrition

Herkuul's weg naar de gym

watch out voor blessures Herk ;) maar zal je zelf wel best aanvoelen zeker ?

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit kerel, flinke compound training met hoge reprange; I like!
Hoe ging het met de concentratie met de TUT? (2-0-2) was dat te doen? Ik probeer zelf ook meestal een tijd aan te houden tijdens het vasthouden en de positieve/negatieve uitvoering maar bij de laatste 2 of 3 reps (die altijd zwaar gaan) lukt het me nooit om me aan de TUT te houden...

Viel wel mee bij de laatste reps was het vrij moeizaam, maar lukte het me nog wel om alles zo gecontroleerd mogelijk te doen, vooral DL en mp's waren zwaar, de andere viel goed mee.
Heb je zelf ook een log Koekie? :)

lekker wat reps herkuul , kijk daar mee uit t.a.v de deadlift , dat vind ik toch meer een oef voor korte herh

Kost wel veel inspanning die oefening, ben zeker niet te zwaar gegaan in gewicht, uitvoering telkens zo perfect mogelijk gedaan,
pufte wel een te kort aan conditie denk.

Herkuul,
Goed dat je beter bent en bent begonnen!

Ik lees alleen dat je redelijk kapot was? UITVOERING is belangrijk, niet het GEWICHT.
Denk daar aan, laat je ego thuis.
Het moet soepel zijn en je moet niet stuk gaan in de eerste drie weken!

Mischien dat die Mp iets te zwaar was rest viel wel mee, is beetje zoeken het gewicht, had ook al bijna 2 weken niets meer gedaan.
Verwacht dat het volgende keer wel wat vlotter zal gaan allemaal.

dus herkuul jij gaat al met een schouder wat niet lekker voelt trainen???

Had er eigenlijk geen last meer van, merkte dat ik er precies minder kracht in had, voelde nadien wel wat stijf aan net als men biceps, maar verder geen last meer van gehad nadien.

watch out voor blessures Herk ;) maar zal je zelf wel best aanvoelen zeker ?

Zo lang ik geen domme dingen meer doe als armworstellen zit het wel goed denk, hehe
Thx bro ;)

Viel wel mee bij de laatste reps was het vrij moeizaam, maar lukte het me nog wel om alles zo gecontroleerd mogelijk te doen, vooral DL en mp's waren zwaar, de andere viel goed mee.
Heb je zelf ook een log Koekie? :)

Nee ik heb geen log. Ben ik wel van plan te gaan starten als ik van mijn gebroken sleutelbeen ben hersteld. Dit duur zeker nog 6 weken. En dan kan ik pas weer lichtjes aan op gaan bouwen. :(

Nee ik heb geen log. Ben ik wel van plan te gaan starten als ik van mijn gebroken sleutelbeen ben hersteld. Dit duur zeker nog 6 weken. En dan kan ik pas weer lichtjes aan op gaan bouwen. :(

Oej dat is minder, ja dat zal lichtjes opbouwen worden dan in het begin.
Ga je log volgen dan. :)

Gisteren men voet omgeslagen,
te morgend helemaal dik kon amper op steunen, men werk moeten afbellen juist.
Er zal deze week niet meer getraind worden vrees ik.
Het zit me niet mee laatste weken. :(

verdarre :( :( :(

Klote man. :(

Gisteren men voet omgeslagen,
te morgend helemaal dik kon amper op steunen, men werk moeten afbellen juist.
Er zal deze week niet meer getraind worden vrees ik.
Het zit me niet mee laatste weken. :(

Je moet duidelijk meer vitamines nemen :D

Get well soon compadre

klote voor je herkuul - ach gisteren hadden de belgen toch weer een devolderke-moment

Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen maat. Lijkt wel of je niet wilt trainen :p.

Get wel soon!

Spijtig voor je herkuul.
ZItten we beiden in de lappenmand ;)

Sterkte Herkuul! Hopen dat het volgende week beter gaat en dan weer knallen he;)

Is wel beetje een tegenvaller. :(

idd it sucks :grumble:
:)

Je moet duidelijk meer vitamines nemen :D

Get well soon compadre

Thanks,
Momenteel neem ik multivitaminen, omega3 caps en glucosamine
verder nog No-xplode, en xxl whey aardbei.
Mischien tegen de zomer nog wat extra sups wil nog wat droger en harder staan, beachboy for life :p

klote voor je herkuul - ach gisteren hadden de belgen toch weer een devolderke-moment

Hehe, idd hoop dat deze zondag de Belgen nog is mogen juigen in P-R zijn toch de 2 koersen waarin we de meeste kans in kunnen maken.

Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen maat. Lijkt wel of je niet wilt trainen :p.

Get wel soon!

Tja heel stom eigenlijk, stond op een verhoogje naast een standbeeld om een foto te maken met een paar vrienden, een een trapje gemist niet gezien,
voelde er eigenlijks niets van heb nog paar uurs zo gewandeld,
de dag nadien volledig opgezwollen en ja bijna niet meer op kunnen steunen.

Spijtig voor je herkuul.
ZItten we beiden in de lappenmand ;)

Idd Koekie hoop dat we spoedig weer kunnen knallen. :)

Sterkte Herkuul! Hopen dat het volgende week beter gaat en dan weer knallen he;)

Thx maatje, Gaat elke dag wel iets beter is niet meer zo dik opgezwollen
is wel volledig blauw nu, kan er wel eventjes op steunen, mischien morgen of zaterdag weer trainen.
grtz ;)

veel beterschap dude :(

En al beterschap kerel? Anders gewoon wat biceps curls :p, heb je je voeten niet voor nodig Beterschap. :thumb:

Thanks Piet ;)

En al beterschap kerel? Anders gewoon wat biceps curls :p, heb je je voeten niet voor nodig Beterschap. :thumb:

Nog niet echt ben vandaag voor de eerste dag terug gaan werken,
voelde toch nog niet 100% eigenlijk maar tja, beetje meer op men rechter been steunen en trapjes voorzichtig nemen, wandelen is geen probleem maar lopen of fietsen zou me nog niet lukken.

Nog niet in de gym geweest, dan ook nog is blessure aan me rechter arm gehad
bicep curls zit er niet echt in :o

Hoop snel weer te kunnen knallen zomer staat voor de deur dus ja :p

Dat is k*t zeg zo`n dubbelgeklapte enkel. Heb ik ook vaak gehad met die dunne enkels van mij. S6 ermee en hopelijk snel weer de draad oppakken met je nieuwe compoundschema!

Sinds wanneer is een dubbelgeklapte enkel een reden om helemaal niet in the gym te komen?

bovenlichaam zou idd getraind kunnen worden en dan wel oppassen met het armpie H

Terug
Naar boven