Giuseppe
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit kerel, flinke compound training met hoge reprange; I like!
Hoe ging het met de concentratie met de TUT? (2-0-2) was dat te doen? Ik probeer zelf ook meestal een tijd aan te houden tijdens het vasthouden en de positieve/negatieve uitvoering maar bij de laatste 2 of 3 reps (die altijd zwaar gaan) lukt het me nooit om me aan de TUT te houden...

lekker wat reps herkuul , kijk daar mee uit t.a.v de deadlift , dat vind ik toch meer een oef voor korte herh
Herkuul,
Goed dat je beter bent en bent begonnen!
Ik lees alleen dat je redelijk kapot was? UITVOERING is belangrijk, niet het GEWICHT.
Denk daar aan, laat je ego thuis.
Het moet soepel zijn en je moet niet stuk gaan in de eerste drie weken!
dus herkuul jij gaat al met een schouder wat niet lekker voelt trainen![]()
watch out voor blessures Herkmaar zal je zelf wel best aanvoelen zeker ?

Viel wel mee bij de laatste reps was het vrij moeizaam, maar lukte het me nog wel om alles zo gecontroleerd mogelijk te doen, vooral DL en mp's waren zwaar, de andere viel goed mee.
Heb je zelf ook een log Koekie?![]()

Nee ik heb geen log. Ben ik wel van plan te gaan starten als ik van mijn gebroken sleutelbeen ben hersteld. Dit duur zeker nog 6 weken. En dan kan ik pas weer lichtjes aan op gaan bouwen.![]()

Gisteren men voet omgeslagen,
te morgend helemaal dik kon amper op steunen, men werk moeten afbellen juist.
Er zal deze week niet meer getraind worden vrees ik.
Het zit me niet mee laatste weken.![]()

Je moet duidelijk meer vitamines nemen
Get well soon compadre

klote voor je herkuul - ach gisteren hadden de belgen toch weer een devolderke-moment
Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen maat. Lijkt wel of je niet wilt trainen.
Get wel soon!
Spijtig voor je herkuul.
ZItten we beiden in de lappenmand![]()

Sterkte Herkuul! Hopen dat het volgende week beter gaat en dan weer knallen he![]()

En al beterschap kerel? Anders gewoon wat biceps curls, heb je je voeten niet voor nodig Beterschap.
![]()

Sinds wanneer is een dubbelgeklapte enkel een reden om helemaal niet in the gym te komen?