XXL Nutrition

Herkuul's weg naar de gym

Yo Herkuul, geef eens een update? De zomer komt eraan!

veel beterschap herk ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is k*t zeg zo`n dubbelgeklapte enkel. Heb ik ook vaak gehad met die dunne enkels van mij. S6 ermee en hopelijk snel weer de draad oppakken met je nieuwe compoundschema!

Ja banden gescheurt van het bot, heb het paar jaar geleden nog is gehad aan zelfde voet, geneest traag naar't schijnt zal altijd wat zwakker blijven dan die enkel.

Sinds wanneer is een dubbelgeklapte enkel een reden om helemaal niet in the gym te komen?

De eerste week heb ik echt niet veel kunne doen ben niet verder geraakt dan men zetel en men bed :p

bovenlichaam zou idd getraind kunnen worden en dan wel oppassen met het armpie H

Ben niet meer in gym geweest en ja thuis ook niets gedaan :(

Yo Herkuul, geef eens een update? De zomer komt eraan!

Ok update dan bijna 4 weken niks gedaan, vanavond ga ik weer trainen, zal zonder kuitheffen en bicep curl worden dan.
Cardio zal wel nog een tijd duren met men poot nu. :(

Thx bro ;)

Kan je ook niet benchen ofzo? Oh, ik lees het nu, je gaat wel naar de gym :p

Kan je ook niet benchen ofzo? Oh, ik lees het nu, je gaat wel naar de gym :p

Yep :) vanavond voor eerste keer geweest terug.
--------------------------------------------------------------------------

week 1 Fb schema:

opwarming: hyper extensions bw 10 x2

deadlift
50kg x15
55 x15 x2

incline bench barbell
40kg x15 x3

cable rows
40 x15
45 x15
50 x15

pull down behind neck breede stang
40 x15
45 x15 x2

rear deltoid machine
25 x15
32 x15
39 x15

tricep press down cable
20 x15
25 x15

cool down: buik
crunches 20
leg raises 15 x2
hyper extensions 15

trainings tijd 45min
Com. voelde lekker om weer te kunnen trainen ging wel beetje stroef na bijna 4 weken niets meer te hebben gedaan.
biceps en kuitheffen laat ik voorlopig nog uit men schema.

heb geen zin om het allemaal terug te lezen maar vanwaar de lage gewichten op deads? 70x15 is imo ook gewoon mogelijk hoor beest!

edit : zie net dat je vier weken niets hebt gedaan...maar vanwaar dan toch die 15. Dat is imo insane veel.

geen last van je enkel tijdens de training?

deze training was weer ff een inkomertje maar tegen het einde van de week moeten de gewichten er weer op he beest!

heb geen zin om het allemaal terug te lezen maar vanwaar de lage gewichten op deads? 70x15 is imo ook gewoon mogelijk hoor beest!

edit : zie net dat je vier weken niets hebt gedaan...maar vanwaar dan toch die 15. Dat is imo insane veel.

Schema is zo 15 reps de eerste weken nadien 12, 10 en 8
gewicht komt later wel doe 3 keer in de week de zelfde compounds.
normaal nog 1 dag cardio er bij maar zal niet gaan met men enkel.
Of anders lees 2 blz terug ;)

geen last van je enkel tijdens de training?

deze training was weer ff een inkomertje maar tegen het einde van de week moeten de gewichten er weer op he beest!

Geen last van men enkel gehad, denk dat ik hem bij squat wel ga voelen, men kuiten zal ik wel tijdje niet kunnen trainen nu.
De training was wel een inkomertje idd, gewicht zal geleidelijk aan nog wel naar omhoog gaan, 15 reps is wel even wennen voor me, heb altijd 5 x5 gedaan. :)

Wat voor schema is het dan eigenlijk? Ik zag hem staan een paar pagina's terug, maar waar heb je hem vandaan? En waar zijn de gewichten op gebaseerd?

good to have you back ... ben benieuwd hoe dat schema gaat evolueren

Toch lekker getrained weer, ondanks dat de gewichten niet op al je kracht waren gebasseerd.
Pain in the muscles na die 4 weken :D?

Mooi werk man dat je weer bezig bent, hoop dat de schade beperkt is gebleven en dat je zo weer op niveau zit.

Wat voor schema is het dan eigenlijk? Ik zag hem staan een paar pagina's terug, maar waar heb je hem vandaan? En waar zijn de gewichten op gebaseerd?

Eej mja ik doe BB geen powerliften he, de eerste weken zijn de gewichten niet zo belangerijk gaat meer om de uitvoering dan.
Heb wel hulp gehad bij het samenstellen van het schema want zelf heb ik er eerlijk gezegd niet zo veel verstand van.
De gewichten kies ik zelf, had ook 4 weken niets meer gedaan door men blessures. grtz ;)

good to have you back ... ben benieuwd hoe dat schema gaat evolueren

Ben ik zelf ook wel benieuwd naar, thanks rob. :)

Toch lekker getrained weer, ondanks dat de gewichten niet op al je kracht waren gebasseerd.
Pain in the muscles na die 4 weken :D?

Toch wel een beetje stijf hier en daar :o
Was wel lekker om weer is te kunnen trainen idd :D

Mooi werk man dat je weer bezig bent, hoop dat de schade beperkt is gebleven en dat je zo weer op niveau zit.

Ja hoop ik ook, thanks man. :)

Vandaag bij maatje weest trainen, FB week 1

deadlift
50 x15
58 x15
62 x15

one arm db rows
24 x15
26 x15
28 x15

bench press
50 x15 x3

military press
29 x15 x3

pull down
55 x15 x3

bicep curls
26 x15 x2

french press
26 x10 x2

uurtje getraind

best veel reppies herkuul, ga je afbouwen in reps naarmate de weken vorderen?

je MP't maar 3kg meer dan je curlt? dit moet hoger herkuul! Voor de rest een goede recovery training

best veel reppies herkuul, ga je afbouwen in reps naarmate de weken vorderen?

idd ja 6 weken 15reps, daarna 2 weken 12, 10, 8 reps kijk al uit naar de laatste weken, hehe.
Schema is 12 weken totaal.

je MP't maar 3kg meer dan je curlt? dit moet hoger herkuul! Voor de rest een goede recovery training

Mja idd, men schouders zijn echt wel men zwakke punt, moet nog aan gewerkt worden. men pr op Mp is 50kg 7 reps.

Wanneer ga je nou 'es 5000kcal per dag naar binnen werken en gewoon hard met zware gewichten trainen? :(

Wanneer ga je nou 'es 5000kcal per dag naar binnen werken en gewoon hard met zware gewichten trainen? :(

Na de zomer, heb in de winter paar maanden rond de 4000kcal/ ed gezeten
zit nu op 16 a 17% bf is toch iets te veel vind ik.

Terug
Naar boven