MuscleMeat

Herkuul's weg naar de gym

pittige training kerel! 15x50kg pressen is ook very nice! ik kan het weten..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
Pittig zo'n schema; niets voor mij, want ik heb van te voren geen idee hoeveel reps ik per training wil/kan maken.;)
Ga je er lekker mee vooruit?
Ik zie wel meer vastberadenheid in je trainingen. Keep it up!

mja is opzich niet slecht anders stopte ik mischien op 10 of 12 reps nu verplicht ik mezelf er 15 te doen.
Denk wel dat ik er op vooruit ga, deed eerst 5 x5 moeilijk te vergelijken of in te schatten dan.

pittige training kerel! 15x50kg pressen is ook very nice! ik kan het weten..

Thx Piet ;) dat mag je wel zeggen in het laatste setje press jij er nog even 25 reps bij elkaar, mij niet gezien :p

Slotje op je log gedaan omdat niemand reageerde op je laatste training???

OT: Herkuul, ziet er goed uit bro

Komaan Pietje je logt voor je zelf.:thumbs:

@ Kraft: thanks makker.
--------------------------------------------------------------------------------

Week 4: dag 1 fb

opwarming:
cardio, 10 min cross trainer
hyper extensions 10

squat
barbell x10 x2
50kg x15
55 x15 x2

cable cross
15kg x15
20 x15 x2

rear delt machine
25 x15
32 x15 x2

cabel rows
50 x15
55 x15 x2

one arm tricep
8kg x15 x2

cooldown, buik:
hyper extensions 15
leg raises 15
crunches 30

training tijd 40min + 10 min cardio = 50.

Training heb je toch best snel afgewerkt. Netjes met dat volume, zal wel zweten zijn geweest.

Slotje op je log gedaan omdat niemand reageerde op je laatste training???

vele mensen vroegen of ik een logje wou openen, iedereen was o zo benieuwd.. ik heb me over laten halen.

vond het zelf een beetje tegenvallen qua benieuwde mensen.. op een paar vaste bezoekers na.

zelf probeer ik in elk logje te reageren, dat lukt niet altijd. maar dat er meer dan 16 uur niet gereageerd wordt in m'n loggie, na een laatste training, is voor mij gewoon de druppel. dat mensen écht benieuwd zijn naar mijn trainingen valt imo dus een beetje tegen.

maakt niet uit ofzo maar ik ben er klaar mee.

vele mensen vroegen of ik een logje wou openen, iedereen was o zo benieuwd.. ik heb me over laten halen.

vond het zelf een beetje tegenvallen qua benieuwde mensen.. op een paar vaste bezoekers na.

zelf probeer ik in elk logje te reageren, dat lukt niet altijd. maar dat er meer dan 16 uur niet gereageerd wordt in m'n loggie, na een laatste training, is voor mij gewoon de druppel. dat mensen écht benieuwd zijn naar mijn trainingen valt imo dus een beetje tegen.

Ten eerste zoals ik het kon bekijken kreeg je zat reacties. Sommige loggers die loggen 5 of 6 trainingen en krijgen helemaal geen feedback dus vind jouw actie beetje misplaatst.

Ten tweede zoals Herkuul zegt je logt ook voor jezelf: progressie goed op 'papier' kunnen zien en kijken hoe lang je een schema al doe bijv.

Maar je moet het zelf weten natuurlijk, viel me gewoon op

Sorry voor offtopic Herkuul

Laatst bewerkt:

:roflol:

Wow.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

goede training herkuul
lekker tempo
gaan met die banaan idd, niet te lang treuzelen tussen de sets :hedbang:

Heb je dit gereport? Want dit kan echt niet door de beugel... . Als er nog eens 16 uur niet gereageerd wordt in je loggie dan zou ik het reporten, dan zijn de mods verplicht om stappen te ondernemen. Ik zou het er in ieder geval niet bij laten. Succes.

Ja kan inderdaad niet, maar je kan niet elk log kennen natuurlijk, ik bedoel maar ik wist niets af van jouw log want had ik het geweten dan had ik zeker een kijkje komen nemen. Zou helpen als je een link zou zetten n je handtekening misschien?

• #1.053
:coffeepc:

• #1.054
Training heb je toch best snel afgewerkt. Netjes met dat volume, zal wel zweten zijn geweest.

Viel wel mee had niet zo veel rust nodig tussen de setjes, dank je ;)

goede training herkuul
lekker tempo
gaan met die banaan idd, niet te lang treuzelen tussen de sets :hedbang:

Hehe, idd thx ;) :rocknana:
-------------------------------------------------------------------------------

week 4, dag 2 fb.

opwarming: 7 min cross trainer

squat
barbell x10
50kg x15
55 x15
60 x20 rep pr

vlak bankdrukken
50kg x15 x3 (blijft zwaar deze)

pull down
45 x15 x3

side raises
6kg x15 x2

hyper extensions 15 x2
crunches 30
leg raises 20

50min trainings tijd.
dacht meer gedaan te hebben, hehe

Veel reps op je squat; dat voel je wel even.:cheer::)
Goed gedaan!

sjah, dat is bij mij soms ook...gewoon verder doen, na een tijdje komen er meer reacties...als je eenmaal wat meer posts hebt, en de mensen merken dat je er echt voor gaat, zul je zien dat je zo meer reacties krijgt.

als je er terug mee begint zal ik het alvast volgen! :D

heel erg mooie training trouwens, Herkuul..je hebt je naam alvast niet gestolen ;)

• #1.057
Veel reps op je squat; dat voel je wel even.:cheer::)
Goed gedaan!

Thanks maatje, was best wel pittig :p

heel erg mooie training trouwens, Herkuul..je hebt je naam alvast niet gestolen ;)

Hehe, thx bro ;)
--------------------------------------------------------------------------------------

week 4, dag 3 fb.

deadlift
50kg x15 x2
60 x15

chest press
50 x15 x3

military press
27 x15 x3

rear deltoid machine
29 x15
32 x15
35 x15

tricep push down cable
45 x15 x2

one arm tricep db
8kg x15 x2

trainingstijd 40 minuutjes.

I love 15 reps... feel the burn! behoorlijke gewichten ook met zo veel reps ;)

Goede training: misschien is high/low repping ook wat voor je???:)

• #1.060
I love 15 reps... feel the burn! behoorlijke gewichten ook met zo veel reps ;)

Thanks! eens boven de 12 vind ik het niet meer zo leuk, agh ja nog even doorbijten dan, :p

Goede training: misschien is high/low repping ook wat voor je???:)

Mischien in een volgend schema, moet het nog bekijken, thx :)

--------------------------------------------------------------------------------------------

Week 5, dag 1 fb:

cardio: 40 min fiets

squat
50 x15 x3

cable rows
50 x15 x3

pull down
45 x15 x3

cable cross
15 x15
20 x15 x2

rear delt machine
25 x15
32 x15
35 x15

hammer curls
12 x15
14 x15

trainingtijd 40min + 40 min cardio, com. zweten als een rund.

Terug
Naar boven