- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks bro

Hoe lang ga je nog door met die hoge reps?
Vraag me af of je hier veel massa bij pakt.
Thanks bro
men maat doet bench 50kg x20 x3, wat ik hem niet na doe ben die reps niet gewoon, ik kan wel 90kg x8 en 100 x4 wat hij weer niet kan, raar eigenlijk.
Ja dat heeft weer te maken met het type fast twitch 2A eb 2B en slow twicht vezels in de spierenGrotendeels genetisch bepalend.
Maar goede training herkuul. 12 reps zal wellicht beter zijn voor echte massa (anäeroob) alhoewel 10 volgens wetenschappers het beste zou zijn voor massa. Maar lekker doorgaan zo. die 10 reppers komen ook wel weer een keer aan de beurt!

jij vindt jezelf een ecto? gadver, wat ben ik dan
tot hoeveel zou je willen cutten? mijn doel is ongeveer 14%.

Jep vind dit ook wel, een beetje zoals HST. Die gaat ook na 2 weken van 15 naar 10reps.Yo Herkuul, ik zou van 15 naar 10 reps gaan ipv 12 vanaf volgende week.
Ik vind van 15 naar 12 niet echt een significant verschil maken, je wilt toch een beetje shocken daarom zou ik naar 10 gaan. Daar komt bij dat 10 reps een betere reprange voor hypertrofie is dan 12. Just my 2 cents
Succes anyway.
Lekker getraind weer. Suc6 volgende week alvast en een goed weekendje nog.![]()

Je houdt het goed vol dit nieuwe schema. Ben erg benieuwd wat dit voor je fysiek doet, qua schema ben je echt goed vooruit gegaan.
Binnenkort de 12 reppers?

Yo Herkuul, ik zou van 15 naar 10 reps gaan ipv 12 vanaf volgende week.
Ik vind van 15 naar 12 niet echt een significant verschil maken, je wilt toch een beetje shocken daarom zou ik naar 10 gaan. Daar komt bij dat 10 reps een betere reprange voor hypertrofie is dan 12. Just my 2 cents
Succes anyway.
Jep vind dit ook wel, een beetje zoals HST. Die gaat ook na 2 weken van 15 naar 10reps.

van 15 naar 12 is niet shocking genoeg. Teveel van hetzelfde.
google maar eens op "significant", dan snap je wat ik bedoel.

ja gaat nu van 15 naar 12 en dan na 2 weken naar 10? dat is imo nutteloos. tussen 15 en 12 is al weinig verschil, laat staan tussen 12 en 10, dat is echt een verschil van peanuts. Daar gaat je lichaam niet zo van schrikken.
niet om de eikel uit te hangen, maar
-When the Boogey Man goes to bed at night, he cheks for Chuck Norris
= checks

volg gewoon men schema ben geen p*ssy die gaat afwijken nu