Fitness Seller

Herkuul's weg naar de gym

Hoe lang ga je nog door met die hoge reps?
Vraag me af of je hier veel massa bij pakt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Thanks bro :)

Hoe lang ga je nog door met die hoge reps?
Vraag me af of je hier veel massa bij pakt.

ben in week 6 nu, vanaf volgende week 12 reps.
heb er geen idee van denk wel dat je dan vooral traind op massa aanzetten en niet op kracht.
is wel is goed om te doen als afwiseling,
men maat doet bench 50kg x20 x3, wat ik hem niet na doe ben die reps niet gewoon, ik kan wel 90kg x8 en 100 x4 wat hij weer niet kan, raar eigenlijk.

Thanks bro :)

men maat doet bench 50kg x20 x3, wat ik hem niet na doe ben die reps niet gewoon, ik kan wel 90kg x8 en 100 x4 wat hij weer niet kan, raar eigenlijk.

Ja dat heeft weer te maken met het type fast twitch 2A eb 2B en slow twicht vezels in de spieren :thumb: Grotendeels genetisch bepalend.

Maar goede training herkuul. 12 reps zal wellicht beter zijn voor echte massa (anäeroob) alhoewel 10 volgens wetenschappers het beste zou zijn voor massa. Maar lekker doorgaan zo. die 10 reppers komen ook wel weer een keer aan de beurt!

jij vindt jezelf een ecto? gadver, wat ben ik dan :D

tot hoeveel zou je willen cutten? mijn doel is ongeveer 14%.

• #1.085
Ja dat heeft weer te maken met het type fast twitch 2A eb 2B en slow twicht vezels in de spieren :thumb: Grotendeels genetisch bepalend.

Maar goede training herkuul. 12 reps zal wellicht beter zijn voor echte massa (anäeroob) alhoewel 10 volgens wetenschappers het beste zou zijn voor massa. Maar lekker doorgaan zo. die 10 reppers komen ook wel weer een keer aan de beurt!

Hmm ja dat zou kunnen hij traind ook vaker op highreps, jep volgende week 12 reps daarna 10, thx :)

jij vindt jezelf een ecto? gadver, wat ben ik dan :D
tot hoeveel zou je willen cutten? mijn doel is ongeveer 14%.

denk ook zo iets 14% ga het dan wel onderhouden 18 is toch wat te veel.
jij ook succes man met je doel ;)

----------------------------------------------------------------------------------------

week 6, dag 3, fb

opwarming: 5 min cross trainer

squat
50 x15 x3

pull down
45 x15 x2
50 x15

rear delts machine
25 x15
32 x15
35 x15

cable cross
15 x15
20 x15
25 x15

Half uurtje getrained, had niet zo veel tijd vandaag het meeste had ik in de week al gedaan :o
Fijn weekend!

Lekker getraind weer. Suc6 volgende week alvast en een goed weekendje nog.:)

lekker die 15-reppers herkuul

Je houdt het goed vol dit nieuwe schema. Ben erg benieuwd wat dit voor je fysiek doet, qua schema ben je echt goed vooruit gegaan.

Binnenkort de 12 reppers?

Yo Herkuul, ik zou van 15 naar 10 reps gaan ipv 12 vanaf volgende week.

Ik vind van 15 naar 12 niet echt een significant verschil maken, je wilt toch een beetje shocken daarom zou ik naar 10 gaan. Daar komt bij dat 10 reps een betere reprange voor hypertrofie is dan 12. Just my 2 cents ;)

Succes anyway.

Ik vind van 15 naar 12 niet echt een significant verschil maken, je wilt toch een beetje shocken daarom zou ik naar 10 gaan. Daar komt bij dat 10 reps een betere reprange voor hypertrofie is dan 12. Just my 2 cents ;)

Succes anyway.
Jep vind dit ook wel, een beetje zoals HST. Die gaat ook na 2 weken van 15 naar 10reps.

van 15 naar 12 is niet shocking genoeg. Teveel van hetzelfde.

google maar eens op "significant", dan snap je wat ik bedoel.

wanneer wordt erg nog eens getraint, ouwe kerel? :D

• #1.094
Lekker getraind weer. Suc6 volgende week alvast en een goed weekendje nog.:)

Thanks maatje jij ook fijn weekend nog ;)

Je houdt het goed vol dit nieuwe schema. Ben erg benieuwd wat dit voor je fysiek doet, qua schema ben je echt goed vooruit gegaan.

Binnenkort de 12 reppers?

ja 2 weken 12 reppers daarna 10 reps, thx man :)

Succes anyway.

Mja ga gewoon men schema volgen nu 2 weekjes 12 reps daarna 10.

Jep vind dit ook wel, een beetje zoals HST. Die gaat ook na 2 weken van 15 naar 10reps.

mischien in een volgend schema zal het is bekijken dan, thanks ;)

van 15 naar 12 is niet shocking genoeg. Teveel van hetzelfde.

google maar eens op "significant", dan snap je wat ik bedoel.

ohw wist ik niet eigenlijk thx bro, hehe

wanneer wordt erg nog eens getraint, ouwe kerel? :D

Haha mja weekje niets gedaan idd, volgende week weer knallen zomer staat voor de deur :p

Mja was eigenlijk niet volgens de planning deed wel is goed :D :)

ja gaat nu van 15 naar 12 en dan na 2 weken naar 10? dat is imo nutteloos. tussen 15 en 12 is al weinig verschil, laat staan tussen 12 en 10, dat is echt een verschil van peanuts. Daar gaat je lichaam niet zo van schrikken.

niet om de eikel uit te hangen, maar

-When the Boogey Man goes to bed at night, he cheks for Chuck Norris

= checks

• #1.097
ja gaat nu van 15 naar 12 en dan na 2 weken naar 10? dat is imo nutteloos. tussen 15 en 12 is al weinig verschil, laat staan tussen 12 en 10, dat is echt een verschil van peanuts. Daar gaat je lichaam niet zo van schrikken.

Ja heb je wel gelijk in.
Maar ga gewoon het schema volgen denk dat het meer de bedoeling is om zo spierconditie op te bouwen en niet echt voor het shock efect

niet om de eikel uit te hangen, maar
-When the Boogey Man goes to bed at night, he cheks for Chuck Norris

= checks

Hehe, ok heb het ook maar gecopy/ paste :P

• #1.098
vandaag toch even in de gym kijkje weest nemen :p
Week 7, dag1.

opwarming
leg extension 40kg x10 x3
leg curl 35 x10 x3

squat
bb x 10
50 x12 x2
55 x12

cable rows
50 x12
55 x12
60 x12

bench press
50 x12
55 x12
60 x12

cross over cable
20 x12
25 x12 x2

rear delt machine
32 x12
35 x12
37 x12

pull down
50 x12
55 x12 x2

db curls
12kg x12 x3

one arm tricep extension
8kg x12 x2

tricep press machine
20 x12
25 x12 x2

standing calves
40kg x15 x3

trainingstijd: 1u.
squat niet tevreden ging weer langs geen kanten, verder was het wel lekker om na 6 weken 15reps nu 12 te doen.

deftig volume...maar waarom geen 10reps ipv 12?

Terug
Naar boven