Fitness Seller

Herkuul's weg naar de gym

Na dit schema zal je vast en zeker lager in reps gaan en dan wat meer kilo pakken. Hoelang moet jij nog?

Ik was vanmiddag in Zuid-Limburg was het echt bloedheet zat ook te zweten als een rund. Aan je locatie te zien woon je daar niet al te ver vandaan dus tijdens het trainen zal je het idd flink warm gehad hebben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Na dit schema zal je vast en zeker lager in reps gaan en dan wat meer kilo pakken. Hoelang moet jij nog?

Ik was vanmiddag in Zuid-Limburg was het echt bloedheet zat ook te zweten als een rund. Aan je locatie te zien woon je daar niet al te ver vandaan dus tijdens het trainen zal je het idd flink warm gehad hebben.

in totaal 12 weken, vanaf week 7: 12 reps, week 9: 10 reps, week 11 en 12: 8 reps, kijk al uit naar de lagere reps en meer gewicht.

Woon in provincie antwerpen net op de grens met limburg in Belgie dan, woon niet zo ver van Eindhoven en maastricht, 't was iets te warm om te trainen eigenlijk :)

Wederom bruut volume kerel.

goeie training herk ;) en dat zweten als een rund is ook goed. Met dat weer van gisteren kan dat geen probleem geweest zijn, ik ben zelf 's avonds pas gaan trainen, maar zweette nog steeds gewoon bij mijn krachttraining

• #1.065

Thanks Rob :)

goeie training herk ;) en dat zweten als een rund is ook goed. Met dat weer van gisteren kan dat geen probleem geweest zijn, ik ben zelf 's avonds pas gaan trainen, maar zweette nog steeds gewoon bij mijn krachttraining

geloof ik was echt warm die dag, thx ;)

------------------------------------------------------------------------------------

training van gisteren, dinsdag:

pull down breede stang
45kg x15 x3

pull down smal stuk tot op borst
45 x15 x3

one arm db rows
26kg x15 x3

military press
29 x15 x3

tricep push down
40kg x15 x3

Begin je al wat droger te worden met dit schema, of zit je nog in een bulk fase?

• #1.067
Begin je al wat droger te worden met dit schema, of zit je nog in een bulk fase?

wou vanaf juni wat gaan cutten vanaf volgende week dus, iets meer op men voeding letten, en mezelf verplichten tot wat meer cardio.
men bf zit nog altijd rond de 18% mag weer iets lager worden

Lekkere db-rows makker. Samen met hyperen toch wel de lekkerste oefeningen voor de onder-bovenrug.:)
Gaat je goed af die 15-reppers:thumb:

goeie db rows inderdaad ;) :thumbs:

Lekker om te zien die 15reppers.
Goede pulldows en rows.
Netjes.

Je zal er ook wel flink wat spierconditie voor terugkrijgen :thumb:

18 % bf? ff cutten man daar kunnen wel wat procentjes af. Het is zomer tijd om je winterjasje uit te doen en je muzzzzles te showen ;)

jepjep 13% is toch het minimum he herkuul :p

Shit zeg, dan hoor ik er al helemaal niet meer bij. :(

• #1.074
Lekkere db-rows makker. Samen met hyperen toch wel de lekkerste oefeningen voor de onder-bovenrug.:)
Gaat je goed af die 15-reppers:thumb:

Thx Dumba, gewicht was niet zo zwaar bij de db rows, gaf wel een lekkere pomp, men bovenrug is wat sterker dan men onderrug

Thx maatje ;)

Lekker om te zien die 15reppers.
Goede pulldows en rows.
Netjes.

Je zal er ook wel flink wat spierconditie voor terugkrijgen :thumb:

Aah dan zijn die 15 reppers toch nog ergens goed voor :p thanks baas! ;)

18 % bf? ff cutten man daar kunnen wel wat procentjes af. Het is zomer tijd om je winterjasje uit te doen en je muzzzzles te showen ;)

ja idd word tijd nu om te cutten, wil ook niet te veel verliezen heb nog maar weinig massa, wat lager in bf toon wel bruuter, komt wel goed thxs Loo. :)

jepjep 13% is toch het minimum he herkuul :p

:eek: bwa 14 a 15 ben ik al content, hehe

Shit zeg, dan hoor ik er al helemaal niet meer bij. :(

maybee next summer :p :)

• #1.075
Donderdag, fb week 5.

opwarming
10 minuten cardio, cross trainer.

squat
barbell x 10
50kg x15
55 x15 x2

cable rows
45 x15
50 x15
55 x15

fly's
12kg x15 x2

rear delts machine
25 x15
32 x15 x2

pull down
45kg x15 x3

hammer curls
12 x15 x3

crunches 20
hyper extensions 15

trainingstijd 45min + 10 min cardio.

mooie training, Herkuul!

ik vind 18% nog wel meevallen, zit zelf op 21%...veel erger dus:D

maar ik ben wel aan het cutten xd

trouwens, ik bekijk net je pics.
beest, man! echt heel netjes.

Lekkere training weer hercules. Mijn BF zit op 10% momenteel, maar ja ik train dan ook niet voor massa.
Cardio misschien 3x per week 30-60min. dan haal je dat vet er zo af.:)
Probeer ook rond de 3 liter water te drinken.

Laatst bewerkt:
  • #1.078
mooie training, Herkuul!

ik vind 18% nog wel meevallen, zit zelf op 21%...veel erger dus:D

maar ik ben wel aan het cutten xd

trouwens, ik bekijk net je pics.
beest, man! echt heel netjes.

Ben ook aan't cutten nu hoop tegen half juli heel wat % minder te staan, gaat wel lukken is nog 6 weken, thx vind mezelf nog steeds een ecto :p

Lekkere training weer hercules. Mijn BF zit op 10% momenteel, maar ja ik train dan ook niet voor massa.
Cardio misschien 3x per week 30-60min. dan haal je dat vet er zo af.:)
Probeer ook rond de 3 liter water te drinken.

ik train puur voor massa, maja nu mag er wel weer wat af heb in de winter wat veel gebulkt, afvallen is nooit een probleem geweest voor een hardgainer als ik :o 10% is netjes man :thumb:
-----------------------------------------------------------------------------------

week 6 fb, dag 1 dinsdag:

deadlift
50kg x15
58 x15
62 x15

one arm db rows
26kg x15 x2
28 x15

bench press
50 x15 x2
55 x15

military press
28 x15 x2
30 x15

pull down
45 x15 x3

barbell curls
24kg x15 x2

tricep press down
35 x15 x2

te middag ook nog 80min cardio, fiets.

en zaterdag (30/05) cardio, 50 minuten fiets.

• #1.079
week 6: fb dag 2, donderdag.

deadlift
30kg x10 x2
50 x15
58 x15
68 x15

one arm db rows
25kg x15 x2
28 x15

bench press