- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoelang traint deze gast? weet wel dat hij al 2 kuurtjes heeft gebruikt, maar ziet eruit alsof hij net zijn eerste training heeft gehad.
Misschien zittie midden in een kuur en wil hij ons straks verassen met een monsterfysiek met monsterstats
Of hij vind het wel leuk geweest dat kan ook![]()
he'll be back ... once you've tasted the iron, you can't go without
zo lekker herkuul 4 weken niks gedaan?
zo kom je natuurlijk nooit ergens gooi dit ding dus maar op SLOT

Hoelang traint deze gast? weet wel dat hij al 2 kuurtjes heeft gebruikt, maar ziet eruit alsof hij net zijn eerste training heeft gehad.

Ik weet dat members op dit board veel tijd gestoken hebben om een deftig schema voor je te maken. Stel ze niet teleurGewoon knallen!

Neej even geen zin meer gehad, had wat andere zaken aan me hoofd nieuw vriendin enzo,
nu ik tijdje niets meer gedaan heb van trainen heb ik precies overal pijn?
vanaf volgende week zoek ik wel terug te starten.

Nog laat op, Herkuul. Heb je ploegendienst ofzo? Haal je je 7/8 uurtjes slaap wel op een dag? Belangrijk voor herstel, he?

aan je foto te zien mag jij dit wel zeggen ja
als je niets nuttig te zeggen hebt, ga dan weg, en laat Herkuul met rust.
Waarom is Herkuul een fail persoon dan? Omdat hij even in een sprtief dipje zit, of geen monster progressie boekt?Waar is jou foto dan? Hij is gewoon een fail persoon. Dus als je stoer komt doen post jij even een foto.
Waarom is Herkuul een fail persoon dan? Omdat hij even in een sprtief dipje zit, of geen monster progressie boekt?
Is altijd makkelijk zo over iemand te oordelen terwijl je helemaal niet weet hoe zijn leven in elkaar zit. Beter probeer je hem te motiveren i.p.v. de grond in te stampen want dat is een fail in mijn ogen.

Waar is jou foto dan? Hij is gewoon een fail persoon. Dus als je stoer komt doen post jij even een foto.

Hee daar doe ik het voor en voor karma natuurlijk dus laat maar komen.Ik kreeg een krop in de keel bij het lezen van je post.
Mooie post.