MuscleMeat

Herkuul's weg naar de gym

Heee maat, laat eens wat van je horen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
Rustig hier Herkuul, ben je op vakantie?

Neej even geen zin meer gehad, had wat andere zaken aan me hoofd nieuw vriendin enzo,
nu ik tijdje niets meer gedaan heb van trainen heb ik precies overal pijn?
vanaf volgende week zoek ik wel terug te starten.

Misschien zittie midden in een kuur en wil hij ons straks verassen met een monsterfysiek met monsterstats :P
Of hij vind het wel leuk geweest dat kan ook :)

Haha nee geen kuurtjes meer voor me, ga gewoon nog wat trainen voor de fun + meer kracht en conditie, looks intreseren me zo niet meer.

he'll be back ... once you've tasted the iron, you can't go without

I'll be back! :D

zo lekker herkuul 4 weken niks gedaan?

zo kom je natuurlijk nooit ergens gooi dit ding dus maar op SLOT

mja train iets van een 3jaar was de laatste tijd niet meer zo gemotiveerd, het leven is niet alleen BB en trainen, op 4 weken ga je heus niet alles kwijt zijn, maar je hebt wel een punt.

Heee maat, laat eens wat van je horen.

Hoi! :p

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Hoelang traint deze gast? weet wel dat hij al 2 kuurtjes heeft gebruikt, maar ziet eruit alsof hij net zijn eerste training heeft gehad.

je ziet dus dat er al getraind geweest is, dank je wel :p

Ik weet dat members op dit board veel tijd gestoken hebben om een deftig schema voor je te maken. Stel ze niet teleur ;) Gewoon knallen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.205
Ik weet dat members op dit board veel tijd gestoken hebben om een deftig schema voor je te maken. Stel ze niet teleur ;) Gewoon knallen!

dat schema had ik bijna volledig gedaan zat ergens in de laatste weken,
mja terug wat meer dicipline hebben, luiwammes dat ik ben :p

Kom op bro... maak een plan. Goeie voeding en hardcore knallen in de gym. Motivatie moet uit je oren spuiten en een beest worden!!!
:fire::headbang::yell::wl::wl: :nanner: :wl::wl:

:zweet:

krijg ik al geen quote meer?:eek:

Herkuul, maak dat je in de Heracles staat!:mad:

Het leven is niet alleen wijven opscharen in de Millennium hé!:mad::eek::D

Neej even geen zin meer gehad, had wat andere zaken aan me hoofd nieuw vriendin enzo,
nu ik tijdje niets meer gedaan heb van trainen heb ik precies overal pijn?
vanaf volgende week zoek ik wel terug te starten.

Als je de weg naar de gym nog maar weet. :D

Vind deze gast echt fail.

Nog laat op, Herkuul. Heb je ploegendienst ofzo? Haal je je 7/8 uurtjes slaap wel op een dag? Belangrijk voor herstel, he?

Nog laat op, Herkuul. Heb je ploegendienst ofzo? Haal je je 7/8 uurtjes slaap wel op een dag? Belangrijk voor herstel, he?

Herstel van wat?

En laten we herkuul lekker zelf beslissen wat ie gaat doen? Ik denk dat hij daar best oud genoeg voor is, succes herkuul!

Waar is jou foto dan? Hij is gewoon een fail persoon. Dus als je stoer komt doen post jij even een foto.
Waarom is Herkuul een fail persoon dan? Omdat hij even in een sprtief dipje zit, of geen monster progressie boekt?

Is altijd makkelijk zo over iemand te oordelen terwijl je helemaal niet weet hoe zijn leven in elkaar zit. Beter probeer je hem te motiveren i.p.v. de grond in te stampen want dat is een fail in mijn ogen.

Waarom is Herkuul een fail persoon dan? Omdat hij even in een sprtief dipje zit, of geen monster progressie boekt?

Is altijd makkelijk zo over iemand te oordelen terwijl je helemaal niet weet hoe zijn leven in elkaar zit. Beter probeer je hem te motiveren i.p.v. de grond in te stampen want dat is een fail in mijn ogen.

Ik kreeg een krop in de keel bij het lezen van je post.:janken::D

Mooie post. :clap:

Omdat hij 0,0 aanleg heeft, geen motivatie en waarschijnlijk nooit iets gaat bereiken in deze scene. We zijn een bodybuild forum, laten we gewoon eerlijk zijn tegen hem.

Terug
Naar boven