AndroidHealthClinic

Herkuul's weg naar de gym

Welnee!!!! je traint gewoon lekker! Is meer omdat ik er wat minder vaak ben op DBB. :)

Wat irritant met die gym... zou je ook wel wat minder mogen betalen ook als er 2 dagen afvallen dat je kan trainen.
Maar neemt niet weg dat je training er lekker uitziet! Nice!

Ik ben alles behalve een bencher, hebben Aron en ik ook niet nodig op crossfit

haha, kom maar naar mijn schuur ;) Wij sluiten nooit :p

Duimpje voor het upkeepen van je good stuff

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fucking irritant idd als sportscholen elke gelegenheid aangrijpen om dicht te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.508
Welnee!!!! je traint gewoon lekker! Is meer omdat ik er wat minder vaak ben op DBB. :)

Wat irritant met die gym... zou je ook wel wat minder mogen betalen ook als er 2 dagen afvallen dat je kan trainen.
Maar neemt niet weg dat je training er lekker uitziet! Nice!

Klopt wel Marina, laatste weken ben ik minder in de gym geraakt, beetje zomer en verlof, vanaf september ga ik wel terug meer dedicated zijn dan :)

Ja vind ik ook mochten ze deze maand hun lidgeld wel halveren ofzo, had net weer voor 3 maanden betaald denk dat er wel een hoop volk tijdje weg blijft nu :cool:

Ik ben alles behalve een bencher, hebben Aron en ik ook niet nodig op crossfit

Je zal nooit een volwaardig beachboy worden zo Sanca :p

Je benched nog steeds meer dan ik dus :D
mja ik moet is wat meer aandacht aan me lowerbody besteden eigenlijk, vooral die zwakke onderrug van me dan :(
Merci voor duimpje nog! :p :thumbs:

haha, kom maar naar mijn schuur ;) Wij sluiten nooit :p

Haha thx, jij traint nogal vroeg las ik in je log Rob, ik ben nou niet echt een ochtend mens, train liefst laat op de avond :)
Meestal rij ik naar Heracles klein half uurtje rijden voor me dus valt nog mee dan :)

:D

zonde van die twee dagen minder, extra goed je best doen de rest van de tijd Herkuultje

Jep in men verlof nu doe ik het sowieso wat rustiger aan :p
en anders rij ik naar andere gym moet ik wel telkens betalen maja...

Fucking irritant idd als sportscholen elke gelegenheid aangrijpen om dicht te gaan.

Is dat in jou buurt ook zo?
En ja als je in een grote stad woont zal dat misschien minder zijn
en in Belgie staan ze sowieso nog wel wat achter op gebied van fatsoenlijke gym's :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dinsdag: 22/7/2014 Kt upperbody, schouders, tricep's

opwarming pull downs front 56 x10 x2 en behind the neck: 56 x10 x2
pull overs db: 18 x10 x3, 20 x10

schoulder press db: 10 x10, 12 x10, 14 x10, 15 x10 x2

front raises: 8 x10 x2, 10 x 10

side raises: 6 x10 x3

rear delt cable: 10 x10 x3, 15 x9

up right rows bar: 27 x10, 31 x10, 35 x10

cable cross: 20 x10 x2, 25 x10, 30 x 10

tricep push down: 40 x10, 45 x10, 50 x10 x2

tricep extension 1 arm: 8 x10 x2, 10 x10 x2, 11 x10

db curl: 8 x10, 10 x10, 12 x10, 13 x10

Klopt wel Marina, laatste weken ben ik minder in de gym geraakt, beetje zomer en verlof, vanaf september ga ik wel terug meer dedicated zijn dan :)

Ja vind ik ook mochten ze deze maand hun lidgeld wel halveren ofzo, had net weer voor 3 maanden betaald denk dat er wel een hoop volk tijdje weg blijft nu :cool:

Je zal nooit een volwaardig beachboy worden zo Sanca :p

Je benched nog steeds meer dan ik dus :D
mja ik moet is wat meer aandacht aan me lowerbody besteden eigenlijk, vooral die zwakke onderrug van me dan :(
Merci voor duimpje nog! :p :thumbs:

Haha thx, jij traint nogal vroeg las ik in je log Rob, ik ben nou niet echt een ochtend mens, train liefst laat op de avond :)
Meestal rij ik naar Heracles klein half uurtje rijden voor me dus valt nog mee dan :)

Jep in men verlof nu doe ik het sowieso wat rustiger aan :p
en anders rij ik naar andere gym moet ik wel telkens betalen maja...

Is dat in jou buurt ook zo?
En ja als je in een grote stad woont zal dat misschien minder zijn
en in Belgie staan ze sowieso nog wel wat achter op gebied van fatsoenlijke gym's :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dinsdag: 22/7/2014 Kt upperbody, schouders, tricep's

opwarming pull downs front 56 x10 x2 en behind the neck: 56 x10 x2
pull overs db: 18 x10 x3, 20 x10

schoulder press db: 10 x10, 12 x10, 14 x10, 15 x10 x2

front raises: 8 x10 x2, 10 x 10

side raises: 6 x10 x3

rear delt cable: 10 x10 x3, 15 x9

up right rows bar: 27 x10, 31 x10, 35 x10

cable cross: 20 x10 x2, 25 x10, 30 x 10

tricep push down: 40 x10, 45 x10, 50 x10 x2

tricep extension 1 arm: 8 x10 x2, 10 x10 x2, 11 x10

db curl: 8 x10, 10 x10, 12 x10, 13 x10

Heb het in het verleden veel meegemaakt toen ik nog in een dorpje woonde. Sportschool waar ik nu train is tijdens feestdagen altijd open, alleen nu met de zomer is er een zomderrooster van 2 tot 5 zijn ze dicht, en een andere sportschool hier is het weekend gesloten waardoor die mensen allemaal bij ons komen (omdat het ook mogelijk is voor 3 euro per x te trainen).

• #1.510
Heb het in het verleden veel meegemaakt toen ik nog in een dorpje woonde. Sportschool waar ik nu train is tijdens feestdagen altijd open, alleen nu met de zomer is er een zomderrooster van 2 tot 5 zijn ze dicht, en een andere sportschool hier is het weekend gesloten waardoor die mensen allemaal bij ons komen (omdat het ook mogelijk is voor 3 euro per x te trainen).

Ja 3 euro is nog erg schappelijk dan, hier in die andere gym vragen ze 9 euro's per x trainen :rolleyes:
Is wel een fatsoenlijke grote gym veel cardio toestellen maar ook meer hardcore en powerlifters gericht.
Waar je eigen drinken enzo mag meebrengen, moest het geen half uurtje rijden zijn ging ik altijd tot daar, maand en jaar abonnementen zijn er niet zo duur.

Veel werk weer man

Karteria in Diest geen optie om te trainen?

• #1.512
Veel werk weer man

Karteria in Diest geen optie om te trainen?

Thx Rob, had er wel zin in om alles nog is op te pompen :D

Ja schijnt ook wel hardcore te zijn daar, maar woon terug in Geel nu, op zich niet zo heel ver maar vooral slechte verbinding enzo, ben je toch ook al gauw 3 kwartier onderweg.

Waarom besteed je zoveel van je trainingstijd aan het isoleren van die kleine spieren?

Thx Rob, had er wel zin in om alles nog is op te pompen :D

Ja schijnt ook wel hardcore te zijn daar, maar woon terug in Geel nu, op zich niet zo heel ver maar vooral slechte verbinding enzo, ben je toch ook al gauw 3 kwartier onderweg.

Tja, Turnhout bij Siggi is ook nog een optie. Met die nieuwe verbinding vermijd je Kasterlee en ben je zo
in Turnhout.

Echt wel balen van die gym ja.. en losse keren betalen is overal best duur viel me op. Bij ons ook al 8,50.

Vakantie hakt er wel in in combi met veel dicht zijn van de gym dan.
Maar je gaat in ieder geval nog door. Nice train weer!

• #1.516
Waarom besteed je zoveel van je trainingstijd aan het isoleren van die kleine spieren?

Vind dat die toch wel achter blijven vooral men armen, kracht zegt me ook weinig, ga maar voor de 'esthetische' look :p doe ook wel grote compounds denk dat me laatste trainingen beetje vertekend beeld geven nu :)
thx voor input! :)

Tja, Turnhout bij Siggi is ook nog een optie. Met die nieuwe verbinding vermijd je Kasterlee en ben je zo
in Turnhout.

Ja klopt is zeker ook goed om trainen daar, maar dan is Westerloo (Heracles) net iets korter voor me :)

Echt wel balen van die gym ja.. en losse keren betalen is overal best duur viel me op. Bij ons ook al 8,50.

Vakantie hakt er wel in in combi met veel dicht zijn van de gym dan.
Maar je gaat in ieder geval nog door. Nice train weer!

Ja moet ook nog beetje van me verlof genieten he vandaar :) merci Marina ja helemaal zou ik het niet kunnen missen, een mens moet toch een doel en een uitlaatklep hebben in het leven, of beetje middenweg ervan :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

vandaag snel even geweest naar westel dan, beetje pauper training had niet veel tijd sewes zwemmen

schoulder press db
bicep curls db
one arm tricep db 8kg x10 x3

reardelt machine: 39 x10, 45 x10, 52 x10, 59 x10, 66 x10, 73 x10

leg curl: 17 x10, 22 x10, 27 x10, 32 x10, 37 x10

bp: 50 x10, 60 x10

morgen sowieso benen

Had je onlangs dan nog een foto van je fysiek geplaatst die ik heb gemist?
Fullbody misschien?

• #1.518
Had je onlangs dan nog een foto van je fysiek geplaatst die ik heb gemist?
Fullbody misschien?

Oke verwacht er niet te veel van Chick, zal nog wel is een nieuwe foto maken met de beentjes erbij

2aly7t.jpg

Beter dan ik had verwacht als ik eerlijk ben. :o
Je staat er nu beter bij dan toen je in het verleden nog wel een 'snoepte'.
Niks mis met het trainen van je armen maar iedere schouderkop zoveel aandacht geven is in jou geval verspilde moeite. Ik zou iets meer setjes op de compounds doen in diezelfde tijd. Heeft je lichaam meer aan.

• #1.520
Beter dan ik had verwacht als ik eerlijk ben. :o
Je staat er nu beter bij dan toen je in het verleden nog wel een 'snoepte'.
Niks mis met het trainen van je armen maar iedere schouderkop zoveel aandacht geven is in jou geval verspilde moeite. Ik zou iets meer setjes op de compounds doen in diezelfde tijd. Heeft je lichaam meer aan.

Mja had vroeger echt 0,0 schouders bleven ook telkens achter, heb laatste tijd nog gehoord dat men schouders goed zen, dus zal vooral nog in me hoofd zitten dan.
Het zwakste nu is men onder rug ga er meer aandacht tijd aan besteden door Dl en Sq heb je wel gelijk in dus.
Agh zo blijf ik bezig he...:) komt goed, merci maatje ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kt vandaag: beentjes

opwarming: een setje schouders, bicep en tricep's

leg curl: 20kg x10 x4

leg extension: 20 x10 x4

squat: 50 x10, 60 x10, 70 x10, 80 x8, 90 x6, 100 x6

leg press: 100 x10 x2, 120 x10 x2, 140 x10

standing calve raises: 42kg x20 x3

Terug
Naar boven