Fitness Seller

Herkuul's weg naar de gym

• Topic Starter Topic Starter
Misschien heb jij dat zelf ook wel; zelf op een slechte dag trainen geeft zo'n lekker gevoel.:D
Goeie rugtraining; veel goede sets/reps.

thx Dumba, ja raar de training gaf me wel lekker gevoel, rug train ik graag ook daarmee mischien ::

wel lekker slapen he Herkuul ;) anders nitt gott... toch een lekkere training neergezet mattie!

Thx, Pietje ;)

He, Herkuul: slaap jij wel genoeg?

Heb je posts eens doorgelezen kom jij wel aan je 7 uur slaap per dag?

Is ook belangrijk hoor voor herstel!

Groet Franco.

Thanks Franco ;)
meestal wel soms wel beetje moeilijk met men werk sta in ploegensysteem
vroege post is echt men ding niet :(

lukt mij niet altijd 7 uur slaap

meestal lukt het me wel probeer tussen de 7 a 8 uurs te slapen, is dan ook wel genoeg voor me merk ik, grt

Laatst bewerkt:
training 5
bij men vriend thuis in zen homegym
vind ik leuker dan in de fitnes trainen

Rug:
opwarming
lat pulley
50kg x10 x2

smalgrip op borst
50kg x10 x3

one arm dumbbell rows
17kg x10 x2
24kg x10
27 x10

deadlift
50kg x5
62 x5
70 x5
78 x5 (voelde echt zwaar)
82 x5 (laatste met veel moeite)

Borst:
bench press
50kg x5
62 kg x5
70 x5
82 x5
90 x5 (ging vrij lekker)

dumbbell fly's
10.5 x10 x2
17 x10 x3 (voelde ik in men schouders wel)

military press
22kg x10
30 x10
42 x10 (lekker wel)

Nette bench!

nu goed op DL trainen dat je echt massa kan pakken met die super oefening

goeie bench!

training 5
bij men vriend thuis in zen homegym
vind ik leuker dan in de fitnes trainen

Rug:
opwarming
lat pulley
50kg x10 x2

smalgrip op borst
50kg x10 x3

one arm dumbbell rows
17kg x10 x2
24kg x10
27 x10

deadlift
50kg x5
62 x5
70 x5
78 x5 (voelde echt zwaar)
82 x5 (laatste met veel moeite)

Borst:
bench press
50kg x5
62 kg x5
70 x5
82 x5
90 x5 (ging vrij lekker)

dumbbell fly's
10.5 x10 x2
17 x10 x3 (voelde ik in men schouders wel)

military press
22kg x10
30 x10
42 x10 (lekker wel)

Goeie training herkuul; ik begrijp alleen de verhouding tussen je BP en DL niet zo goed. Als je er moeite mee hebt kun je beter eerst met 2 dumbbells proberen, omdat je dan je onderrug minder belast.
Je rows zien er in verhouding beter uit als je DL. Allround ziet alles er prima uit.:D;)

Goeie training herkuul; ik begrijp alleen de verhouding tussen je BP en DL niet zo goed. Als je er moeite mee hebt kun je beter eerst met 2 dumbbells proberen, omdat je dan je onderrug minder belast.
Je rows zien er in verhouding beter uit als je DL. Allround ziet alles er prima uit.:D;)

ga ik is proberen met 2 dumbbells bij ons in de gym gaan ze maar tot 32 zal ik niet ver mee komen dan :(
ja men verhoudingen kloppen niet echt, heb zwakke benen en onderrug nogal, heb ze nooit echt getraind trainde allen ub eigenlijk,
denk dat je bij rows weer meer je bovenlichaam en armen gebruikt.
thx, groets ;)

Thx, valt wel mee voorlopig loopt de rest nog beetje achter bij me :)

ja men verhoudingen kloppen niet echt, heb zwakke benen en onderrug nogal, heb ze nooit echt getraind trainde allen ub eigenlijk
Advies, ga veel squaten... beste been oefening. Onderrug wordt er ook sterker van. En verder deadliften.

Verder sterke training!

Advies, ga veel squaten... beste been oefening. Onderrug wordt er ook sterker van. En verder deadliften.

Verder sterke training!

Thx, ben er mee bezig, doe beide oefeningen 1 keer per week, mischien wat meer doen eens om de 4 a 5 dagen, grtz

ga ik is proberen met 2 dumbbells bij ons in de gym gaan ze maar tot 32 zal ik niet ver mee komen dan :(
ja men verhoudingen kloppen niet echt, heb zwakke benen en onderrug nogal, heb ze nooit echt getraind trainde allen ub eigenlijk,
denk dat je bij rows weer meer je bovenlichaam en armen gebruikt.
thx, groets ;)

2x32kg is niet heel veel; je kunt kijken of je er bijv. 3-4 sets van 10 herhalingen mee kunt maken. Dat ga je zeker wel voelen.:D;)

Goed bezig Herkuul. Knallen alsof je leven er vanaf hangt!!

Sterke bench :thumbs:

Wat mij opvalt bij je laatste training is dat je hele rug achterblijft bij de rest. Biceps en rug doe je flinke gewichten... maar de 50 kg lat pull is toch wel matig. Zeker als je bekijkt dat je rug de grootste spiergroep is van je bovenlichaam.

Wat zeker goed is is dat je deze spiergroep bij begin van je training doet, wanneer je nog veel energie hebt. Probeer je rug zo zwaar te trainen dat je bijna geen energie meer hebt om nog iets anders te doen, dan zal deze zeker snel bijtrekken. Suc6

Gaat lekker bro zo te zien! keep up the good work...

Goed bezig Herkuul. Knallen alsof je leven er vanaf hangt!!

Haha, ok bro thx, zal ik doen :D :lifter:

thx Guiseppe ;)

Wat mij opvalt bij je laatste training is dat je hele rug achterblijft bij de rest. Biceps en rug doe je flinke gewichten... maar de 50 kg lat pull is toch wel matig. Zeker als je bekijkt dat je rug de grootste spiergroep is van je bovenlichaam.

Wat zeker goed is is dat je deze spiergroep bij begin van je training doet, wanneer je nog veel energie hebt. Probeer je rug zo zwaar te trainen dat je bijna geen energie meer hebt om nog iets anders te doen, dan zal deze zeker snel bijtrekken. Suc6

aah ja, maar dat was bij men maat thuis en die gaat maar tot 50kg,
heb ik is vermeld paar paginas terug :o
als ik in de gym ga trainen ga ik bij deze wel zwaarder.
men bovenlichaam is wel sterker dan onderlichaam :o
vooral benen en onder rug blijft nog wat achter, bestede er vroeger nauwelijks aandacht aan, alleen borst en bicep. Jwtz ;) Hehe

Gaat lekker bro zo te zien! keep up the good work...

Thx kerel :) greetz ;)

aah ja, maar dat was bij men maat thuis en die gaat maar tot 50kg,
heb ik is vermeld paar paginas terug :o
als ik in de gym ga trainen ga ik bij deze wel zwaarder.
men bovenlichaam is wel sterker dan onderlichaam :o
vooral benen en onder rug blijft nog wat achter, bestede er vroeger nauwelijks aandacht aan, alleen borst en bicep. Jwtz ;) Hehe
Ok dat had ik helaas niet gelezen, dan begrijp ik het :D

Terug
Naar boven