MuscleMeat

Herstellen met aas

Bezoekers in dit topic

SindaCate

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2011
Berichten
326
Waardering
18
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Beste mannen,

Wil herstellen met AAS, Hij heeft het volgende:


Ik citeer :

Ik heb aan mijn linker knie een voorste kruisband reconstructie gehad met correctie van de buiten meniscus.

Hiervan moet meneer herstellen wat is een proper kuur om dit hertel te bevorden.

graag kuurvoorstellen en uitleg eventueel !
 
Daar ga je niet van herstellen met aas :P
 
Gaat m niet worden denk ik..
 
Volgens mij kan alleen een leuke dosis HG HGH hieraan meewerken. AAS gaat niet veel voor je doen.
 
is het niet zo dat aas voor meer stress kan zorgen bij een blessure door de verhoogde 'trekkracht' van de spier
 
Volgens mij kan alleen een leuke dosis HG HGH hieraan meewerken. AAS gaat niet veel voor je doen.

Dit + de hgh is in principe verwaarloosbaar voor het geld wat je eraan geeft.
 
Je moet je eens inlezen over petides.
 
ik dacht dat deca goed was voor pezen maar weet niet of dit ook voor jou helpt?
 
Ik gebruik nu deca en anavar voor blessures. Bij de knieën en schenen werkt het totaal niet, alleen bij de pols helpt het goed.
 
HGH misschien?

Schrijven ze wel voor bij brandwonden geloof ik. Dus wie weet :D
 
Ik gebruik nu deca en anavar voor blessures. Bij de knieën en schenen werkt het totaal niet, alleen bij de pols helpt het goed.

Deca doet iets met vocht in de gewrichten ofzo toch?
 
Deca doet iets met vocht in de gewrichten ofzo toch?

jup, vandaar dat het goed helpt bij zijn pols. Waarschijnlijk heeft hij last van zn kraakbeen daar.
 
jup, vandaar dat het goed helpt bij zijn pols. Waarschijnlijk heeft hij last van zn kraakbeen daar.

Imo is dit meer een verhullende werking dan een verhelpende werking. Ofwel, leuk zolang je het gebruikt maar zodra het vocht van de deca wegtrekt zit je nog steeds met de rotzooi.. Kan me vergissen, nooit echt verdiept in dit soort dingen.
 
Imo is dit meer een verhullende werking dan een verhelpende werking. Ofwel, leuk zolang je het gebruikt maar zodra het vocht van de deca wegtrekt zit je nog steeds met de rotzooi.. Kan me vergissen, nooit echt verdiept in dit soort dingen.

Klopt , maar van gesleten kraakbeen ga je ook niet meer herstellen denk ik. Ik kan fout zijn.
 
Klopt , maar van gesleten kraakbeen ga je ook niet meer herstellen denk ik. Ik kan fout zijn.

Zijn wel een paar opties die mo ge lijk verbetering bieden, maar zijn nog geen supergoede oplossingen
 
Het haalt het gevolg weg maar niet de oorzaak. Pols kan ik gewoon blijven gebruiken als ik stop maar de rest kan ik vergeten. Werkt redelijk goed
 
Het zal dus herstel niet bevorderen, maar je kan het dus wel onderdrukken waardoor je normaal kan rustig kan sporten. Als ik het goed heb. De vraag is wordt het niet erger dan ?


zodat je iig niet huis hoeft te zitten, het gaat nl om een vriend van me die wordt zo beetje depressief, omdat hij niet meer kan sporten als voorheen, nou is dat natuurlijk normaal met een blessure maar zijn gesteldheid wordt er niet beter van.
 
Back
Naar boven