XXL Nutrition

Herstellen met aas

Je lijf ff ontzien lijkt me beter... TRT als je uit een kuur komt of echt bang bent voor massa verlies, dan zal de schade tussen je oren groter zijn als aan je muscles.

groeihormoon is het enige wat zoiets zal versnellen

is er voor dit een minimaal aantal iu groeihormoon dat je ervoor moet zetten enig idee?

ben er niet in thuis dat hgh maar lijkt me wel interessant om te weten dat 1iu of 5iu hier een verschil in zou kunnen zijn

ik ga het volgende week op mijn chirurg vragen , heb ook een blessure waardoor ik zeker een jaar niet meer ga kunnen trainen . Ik had gedacht aan deca (met test) en hgh eventueel,ik ga s horen wat hem zegt ervan. Laat het jullie volgende week weten.

ik ga het volgende week op mijn chirurg vragen , heb ook een blessure waardoor ik zeker een jaar niet meer ga kunnen trainen . Ik had gedacht aan deca (met test) en hgh eventueel,ik ga s horen wat hem zegt ervan. Laat het jullie volgende week weten.

wat heb je?

Ik gebruik nu deca en anavar voor blessures. Bij de knieën en schenen werkt het totaal niet, alleen bij de pols helpt het goed.

Zou dit ook helpen voor bijvoorbeeld een schouder die een jaar geleden uit de kom is gegaan en geopereerd is? Ik heb er nog regelmatig last van (vooral bij borsttraining als ik zwaar ga).
En wat doet het dan precies?

Ik denk dat je dokter is goed gaat lachen. Denk je nu echt dat test en deca je genezingsproces gaan versnellen? Zelfs over HGH heb ik mijn twijfels. Daar wordt veel over gespeculeerd maar dat neem ik toch met een korreltje zout. Deca en test dat is wel de mop van het jaar. Leg mij eens uit waarom je denkt dat dit je verbrijzeld hielbeen vlugger zou laten genezen?

Ik denk dat je dokter is goed gaat lachen. Denk je nu echt dat test en deca je genezingsproces gaan versnellen? Zelfs over HGH heb ik mijn twijfels. Daar wordt veel over gespeculeerd maar dat neem ik toch met een korreltje zout. Deca en test dat is wel de mop van het jaar. Leg mij eens uit waarom je denkt dat dit je verbrijzeld hielbeen vlugger zou laten genezen?

heb ik ergens gezegd dat het vlugger zal genezen? NEEN,maar dat is wel best mogelijk , daarom word deca tenslotte in ziekenhuizen gebruikt.
Dus meneer skydirk ,ik denk eerder dat jij mop van het jaar bent met je prietpraat die nergens op slaat.

Ik wil zo snel mogelijk opnieuw licht gaan trainen en mss dat het met ondersteuning van deca en test beter zal gaan vermits je dan meer kracht en een sneller herstel hebt. En deca zou de gewrichten beter smeren en het zou helpen het weefsel sneller te doen herstellen.

Dit forum gaat erg bergaf,iedereen praat iedereen na,gastjes van 19 jaar die hier denken alles te weten over aas en raad komen geven terwijl ze er niks van af weten.
Niemand lijkt uberhaupt te weten dat aas medicijnen zijn en elk zijn eigen genezende kenmerk heeft.

Lees anders deze bijsluiter maar eens, duidelijk genoeg dacht ik...

Bijsluiter: Informatie voor de gebruik(st)er

Deca-Durabolin 25 mg/ml, oplossing voor injectie
Deca-Durabolin 50 mg/ml, oplossing voor injectie
Nandrolondecanoaat
Lees de hele bijsluiter zorgvuldig door voordat u start met het gebruik van dit
geneesmiddel.

6. Aanvullende informatie

1. WAT IS DECA-DURABOLIN, OPLOSSING VOOR INJECTIE EN WAARVOOR

WORDT HET GEBRUIKT?

Dit geneesmiddel behoort tot de groep van anabole steroïden. Deze geneesmiddelen

helpen weefsels te herstellen die verzwakt zijn als gevolg van een aanslepende

ziekte of een ernstig letsel.

Deca-Durabolin heeft een eiwitsparende werking. Dit effect op het eiwitmetabolisme

is vastgesteld in metabolische studies en wordt therapeutisch gebruikt in situaties

waarin er sprake is van een negatieve stikstofbalans, zoals in chronische

invaliderende ziekten en na ingrijpende operaties en ernstige verwondingen. Onder
RA 122 BE P1 (REF 2.0)
Deca-Durabolin 25 mg – 50 mg

9c-bp-n-KWC/mvdh/10-2009 1/6

Laatst bewerkt:
Ik zou ook hgh proberen. Ik neem het nu ook voor mijn zenuwletsel.

deca werd ook wel eens door topvoetballers gebruikt. f.de boer/stam/davids bijv
zal dan toch wel helpen de deca

Terug
Naar boven