Eigenlijk heb je geen ongelijk, maar dat weet je ook maar zoals jij en ik uit ervaring. Ik heb ook na een half jaar TRT geen nakuur gedaan en drie maanden later was alles ok. Toen wel met twee bloedtesten bevestigd. Sindsdien heb ik geen bloed meer laten nemen na mijn kuren om te zien of ik hersteld was. Ik ken persoonlijk ook gasten die niet nakuren omdat ze geen verschil voelden tussen herstellen met of zonder nakuur. Gasten die ook regelmatig kuurden met grote hoeveelheden.
---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------
Omdat lager voldoende is en geen of veel minder bijwerkingen geeft. Nakuren of niet, ik heb altijd ondervonden dat je ongeveer twee-drie maanden libidoproblemen hebt en dat je die tijd toch door moet.
---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------
En omdat er studies zijn die aantonen dat sommige hypogonadale mannen door 25mg clomid per dag te nemen, hoge testosteronwaardes kregen. Mannen die juist onder of rond de minimumwaardes schommelden, bijna naar de maximumwaardes stegen. Ze verdubbelden gewoonweg hun testosteron in hun bloed.