AndroidHealthClinic

Herstellen van TRT met Powerpct

• Topic Starter Topic Starter
Clomid verlagen indd, 50 mg per dag is voldoende.

Wat je trouwens ook kan doen is de komende 2 maanden hcg zetten op een lagere dosis en nog even op trt blijven, de ballen zo terug laten komen op formaat en dan gewoon gaan nakuren met nolva/clomid. Hoge dosis hcg zorgt er ook voor dat je ballen minder gevoelig worden voor lh.

Hmmm ja leek me ook slim zo als ik dat vroeger had gekregen als tip had ik het zeker gedaan maar aangezien ik nog ongeveer voor een maandje test heb en mijn dealer pas midde januari terug HCG heeft kan ik dit helaas niet doen maar leek me zeker ook goed zo!

Ja als je jong bent hoef je niet na te kuren:eyes:

Waar zeg ik dat je niet hoeft na te kuren ???

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Clomid verlagen indd, 50 mg per dag is voldoende.

Wat je trouwens ook kan doen is de komende 2 maanden hcg zetten op een lagere dosis en nog even op trt blijven, de ballen zo terug laten komen op formaat en dan gewoon gaan nakuren met nolva/clomid. Hoge dosis hcg zorgt er ook voor dat je ballen minder gevoelig worden voor lh.

zoiets ja.

.

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Ik kan het niet zien:(

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Ik zal je ook zeker gaan volgen! Ik denk dat ik in de winter dit jaar ook maar eens ga stoppen.. Lijkt mij ook een beetje raar om op me 50ste nog spuitjes te zetten terwijl me kinderen al het huis uit zijn :o

Ik reageer zo op je PM bro.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Dus als er nog tips zijn die ik kan toevoegen of opmerkingen allemaal welkom ik zal dan morgen posten wanneer ik van start ga :)

Ga je je herstel ook loggen?

Succes, maar kan je niet beter nog een beetje blijven trainen/sporten? Of heb ik er overheen gelezen?
Sporten blijft gezond uiteraard!

Succes, maar kan je niet beter nog een beetje blijven trainen/sporten? Of heb ik er overheen gelezen?
Sporten blijft gezond uiteraard!

Eenbeetje hahaha en ja klopt sport is belangerijk ik doe 3 tot 2 keer per week Judo 2u lang en ik zal intussen tijd eenbeetje met me gewichten thuis knallen dankjewel makker :)

clomid kan zelfs verlaagd worden naar 25mg.

Kerel, je bent 22 jaar denk je dat je echt dat je dit gaat nodig hebben om alles weer op gang te krijgen? Geloof ik nooit.

Heb zelf een aantal jaar gekuurd on/off maar de off perioden waren nooit niet lang. Een nakuur deed ik al helemaal niet en hcg had ik ook nooit gezet tijdens die jaren. Als je jong bent herstel je heel snel...

Al eens bloed laten nemen de voorbije 2 weken?

Eigenlijk heb je geen ongelijk, maar dat weet je ook maar zoals jij en ik uit ervaring. Ik heb ook na een half jaar TRT geen nakuur gedaan en drie maanden later was alles ok. Toen wel met twee bloedtesten bevestigd. Sindsdien heb ik geen bloed meer laten nemen na mijn kuren om te zien of ik hersteld was. Ik ken persoonlijk ook gasten die niet nakuren omdat ze geen verschil voelden tussen herstellen met of zonder nakuur. Gasten die ook regelmatig kuurden met grote hoeveelheden.

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Waarom kan het lager en waarom is dat beter dan hoger?

Omdat lager voldoende is en geen of veel minder bijwerkingen geeft. Nakuren of niet, ik heb altijd ondervonden dat je ongeveer twee-drie maanden libidoproblemen hebt en dat je die tijd toch door moet.

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Waarom kan het lager en waarom is dat beter dan hoger?

En omdat er studies zijn die aantonen dat sommige hypogonadale mannen door 25mg clomid per dag te nemen, hoge testosteronwaardes kregen. Mannen die juist onder of rond de minimumwaardes schommelden, bijna naar de maximumwaardes stegen. Ze verdubbelden gewoonweg hun testosteron in hun bloed.

Eigenlijk heb je geen ongelijk, maar dat weet je ook maar zoals jij en ik uit ervaring. Ik heb ook na een half jaar TRT geen nakuur gedaan en drie maanden later was alles ok. Toen wel met twee bloedtesten bevestigd. Sindsdien heb ik geen bloed meer laten nemen na mijn kuren om te zien of ik hersteld was. Ik ken persoonlijk ook gasten die niet nakuren omdat ze geen verschil voelden tussen herstellen met of zonder nakuur. Gasten die ook regelmatig kuurden met grote hoeveelheden.

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

Omdat lager voldoende is en geen of veel minder bijwerkingen geeft. Nakuren of niet, ik heb altijd ondervonden dat je ongeveer twee-drie maanden libidoproblemen hebt en dat je die tijd toch door moet.

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

En omdat er studies zijn die aantonen dat sommige hypogonadale mannen door 25mg clomid per dag te nemen, hoge testosteronwaardes kregen. Mannen die juist onder of rond de minimumwaardes schommelden, bijna naar de maximumwaardes stegen. Ze verdubbelden gewoonweg hun testosteron in hun bloed.

Dit klopt inderdaad, 25mg kan, maar 50mg de eerste paar weken is beter gezien de lange tijd dat hij on is geweest.

Het protocol wat ik zou adviseren: (Wat ik eerder zei is natuurlijk nog beter maar daar heb je niet genoeg test meer voor)

6 x hcg shots 2500iu e3d.
1-6 20 mg nolva
1-6 50 mg clomid
6-12 25mg clomid

En btw, het overgrote deel van de mensen die ik ken heeft helemaal geen libidoproblemen na de kuur. Hooguit iets minder zin maar alles werkt nog perfect.

Klopt dat van de libido ik neem ook tribulus tijdens de pct niet voor de zogenaamde test verhoging maar zou goed zijn voor het libido i hope so

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Dit klopt inderdaad, 25mg kan, maar 50mg de eerste paar weken is beter gezien de lange tijd dat hij on is geweest.

Het protocol wat ik zou adviseren: (Wat ik eerder zei is natuurlijk nog beter maar daar heb je niet genoeg test meer voor)

6 x hcg shots 2500iu e3d.
1-6 20 mg nolva
1-6 50 mg clomid
6-12 25mg clomid

En btw, het overgrote deel van de mensen die ik ken heeft helemaal geen libidoproblemen na de kuur. Hooguit iets minder zin maar alles werkt nog perfect.

Dankje voor al je goed advies ik zal dat nog overwegen hoe ik dat zal doen ik kan vroeger aan HCG geraken dus zal waarschijnlijk al volgende week off kunnen gaan en eindelijk gaan herstellen.

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

Even posten ik kan vroeger aan HCG geraken :) dus waarschijnlijk begin ik volgende week al ergens ik blijf loggen tot het einde zeker maar wat ik wou vragen

Normaal gezien ben ik een sterk iemand de laatste keer dat ik had gehuild waar ik me nog aan kan herinneren was bij het overleden van mijn oma maar gisteren en vandaag vooral gisteren verkeer ik de hele dag in een huilbui ik kreeg tranen uit het niets en dacht aan de dood haha kan dit door de test zijn? Want ik voel mijn lichaam echt verzwakken ik voel me precies slechter op test iemand enig ervaring?

En @skydirk dus jij bent na 6 maanden en zonder nakuur ben je 3 maand later hersteld geraakt? Klinkt zo mooi moest dat bij mij zijn haha zou ik een feestje bouwen maar ja we zien het aankomen :)

Dan is je oestrogeen te hoog of je oestrogeen hoger dan je test ofzo iets in die richting haha die is zuur maat :D even doorheen bijten

Dan is je oestrogeen te hoog of je oestrogeen hoger dan je test ofzo iets in die richting haha die is zuur maat :D even doorheen bijten

Hahaha ja extreem ik voel me net een meisje maar dan wat breder en dubbel zoveel test in me bloed dan de meeste mannen :D ik heb ook wel gevoelige tepels nu wat denkje een 10mg nolva slikken of zo laten?

Ik ben me pas sinds kort aan het verdiepen in het of gaan na TRT omdat ik dat nu recent pas besloten heb dus ik zit hier meer om te leren dan om te helpen haha maar persoonlijk zou ik dat zeker wel doen dat verminderd het b**chen vast ook een beetje :p

Ik ben me pas sinds kort aan het verdiepen in het of gaan na TRT omdat ik dat nu recent pas besloten heb dus ik zit hier meer om te leren dan om te helpen haha maar persoonlijk zou ik dat zeker wel doen dat verminderd het b**chen vast ook een beetje :p

Hahaha ja klopt ik hoop dat je door dit logje conclusies gaat kunnen trekken om of te gaan of on te blijven ik zal zo meteen een nolvatje slikken straks huil ik nog op me werk dat zou niet goed komen

Hahaha ja extreem ik voel me net een meisje maar dan wat breder en dubbel zoveel test in me bloed dan de meeste mannen :D ik heb ook wel gevoelige tepels nu wat denkje een 10mg nolva slikken of zo laten?

Bij gevoelige tepels hoef je geen nolva te slikken, behalve als je een knobbel voelt.

Terug
Naar boven