AndroidHealthClinic

Herstellen van TRT met Powerpct

Ja :D heb jij hier enig ervaring mee misschien?

Nee alleen met andere merken. Maar ik heb hele goede volgens mijn leverancier want ook hij had een keer teveel genomen en voelde het ook gelijk aan zijn ballen.
Heb 'm nog bedankt voor de tip anders had mij ook kunnen overkomen!

Nee alleen met andere merken. Maar ik heb hele goede volgens mijn leverancier want ook hij had een keer teveel genomen en voelde het ook gelijk aan zijn ballen.
Wat een aardige man

• Topic Starter Topic Starter

Ow interessant :eek:

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Eens een mail gestuurd naar de company :) maar ik denk dat ik er gewoon in ga vliegen, ik zal het meteen merken aan me ballen zeker? Aangezien die serieus zijn gekrompen dus zal het meteen weten. Nog even afwachten misschien is er nog iemand met ervaring.

Heren ik heb de HCG binnen ik kan dus normaal gezien vanaf maandag beginnen loggen, nu even de HCG die ik heb schijnt op andere fora wel goed, nu heb ik hem getest 2x met een zwangerschapstest en hij gaf 2x negatief aan
misschien heb ik te veel of te weinig gebruikt of heb ik iets verkeerd gedaan?

Hoe heb je getest ?

Hey Testoflesje,

ik heb het met het bij geleverde water in gemengd en opgetrokken met een slin spuitje vervolgens met dat spuitje in de test van kruidvat gedaan misschien te veel of te weinig ik heb het tot 20 units opgetrokken de spuit telt 100 units en 100 units is = 1ml.

Hey Testoflesje,

ik heb het met het bij geleverde water in gemengd en opgetrokken met een slin spuitje vervolgens met dat spuitje in de test van kruidvat gedaan misschien te veel of te weinig ik heb het tot 20 units opgetrokken de spuit telt 100 units en 100 units is = 1ml.

Wel vreemd. Ik weet trouwens niet of rHCG hetzelfde als HCG op zo'n test reageert.
Ik heb dit merk in ieder geval de hele tijd genomen tijdens IVF en mijn vriendin is nu al 14 weken zwanger

Ik heb ook aardige huuuuge ballen op dit merk

Zullen we het topic weer over de pct laten gaan voordat trem weer boos word en een slotje er op zet? :roflol:
Lijkt me sterk dat ik al die tijd fake hcg heb gezet :o maar stel dit merk blijkt fake te zijn dan moet je gewoon je supplier aanspreken en nieuwe vragen!! :mad:

Wel vreemd. Ik weet trouwens niet of rHCG hetzelfde als HCG op zo'n test reageert.
Ik heb dit merk in ieder geval de hele tijd genomen tijdens IVF en mijn vriendin is nu al 14 weken zwanger

Klopt echt vreemd maar ik heb volgens mij veeeel te weinig gebruikt omdat de test zei 4 druppels met zo een pipet, en ik deed maar 20U met een slin spuitje komt overeen met 1 grote druppel dus veel te klein volgens mij, kan he?

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Ik heb ook aardige huuuuge ballen op dit merk

Zullen we het topic weer over de pct laten gaan voordat trem weer boos word en een slotje er op zet? :roflol:
Lijkt me sterk dat ik al die tijd fake hcg heb gezet :o maar stel dit merk blijkt fake te zijn dan moet je gewoon je supplier aanspreken en nieuwe vragen!! :mad:

Klopt haha maar deze zal wel g2g zijn zeker, ik heb alleen te weinig HCG getest.

Laatst bewerkt:
update: de supplementen die ik zal gebruiken tijdens mijn herstelperiode om de dip een beetje op te vangen.

Visolie (omega3): voor mijn hart en bloedvaten, en het schijnt ook dat wanneer je 1000mg van de stof EPA binnenkrijgt lichte depressies zou kunnen aangaan

Zink: om mijn sperma kwaliteit te doen stijgen en te weinig zink zou ook een bijkomende compilatie kunnen zijn van depressies, aangezien ik als diabeet als sowieso meer zink nodig heb dan andere is het wat knap meegenomen.

Tribulus Max 1666: het is een testbooster maar zoals we weten doet het niets of toch bijna niets, maar het zou de libido goed verhogen :)

Cafeine caps: voor verhoging van concentratievermogen en energie tijdens de dag, we weten allemaal hoe vermoeiend zo een herstel is en hoe hoe moeilijk het concentreren is.

BCAA: voor spierherstel en afbraak te voorkomen.

Valeriaan: voor de de goede nachtrust en zou ook concentratie vorderend zijn.

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

en nog even een vraagje dinsdag was de laatste keer dat ik test heb gezet, is het beter dat ik 2 weken wacht na laatste shot om HCG, Clomid, en Nolva te gaan gebruiken of zou ik het de aanstaande dinsdag al kunnen gebruiken?

HCG werkt zo'n 5 dagen door na je laatste injectie. Ik zou 3 dagen na je laatste injectie beginnen met de SERMS ;)

Hjj kan toch beter z.s.m. beginnen met HCG ???

HCG werkt zo'n 5 dagen door na je laatste injectie. Ik zou 3 dagen na je laatste injectie beginnen met de SERMS ;)

hmmm ik denk dat je verkeerd hebt gelezen bro, dus tijdens de TRT heb ik geen HCG gebruikt, en mijn laatste shot (test-e) was vorige dinsdag, dus in het algemeen zou ik graag weten of ik deze dinsdag al zou kunnen beginnen met me volledige PCT:)

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

hmmm ik denk dat je verkeerd hebt gelezen bro, dus tijdens de TRT heb ik geen HCG gebruikt, en mijn laatste shot (test-e) was vorige dinsdag, dus in het algemeen zou ik graag weten of ik deze dinsdag al zou kunnen beginnen met me volledige PCT:)

(2 weken vanwege lange esthers)

vond zelf clomid 25mg / 50 mg per dag voldoende lees wel eens dat je 200mg per dag moet van nemen lijken me dan toch verkoop praatjes

succes bro! en toch intresant logje vind ik

vond zelf clomid 25mg / 50 mg per dag voldoende lees wel eens dat je 200mg per dag moet van nemen lijken me dan toch verkoop praatjes

succes bro! en toch intresant logje vind ik

hartelijk dank bro! fijn om te horen hopelijk zul je de volledige herstelproces bijwonen:)

---------- Toegevoegd om 01:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:57 ----------

Hjj kan toch beter z.s.m. beginnen met HCG ???

hmm, echt? nou dat hoop ik :D even afwachten tot ik zekerheid heb :)

heb je het zo moeilijk om je te concentreren dan ?

heb je het zo moeilijk om je te concentreren dan ?

jazeker, ik heb dat al 2 dagen voor ik terug test mag injecteren, dus ik wil dat zo goed mogelijk tegengaan, ook voel ik me dan al emotioneel haha:D

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Power PCT begint direct na de laatste inject. oestrogene werking van hcg wordt dan tegen gegaan door de nog aanwezige test.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/power-pct-meer-info-280889/

dankje voor je reactie, dus ik zou nu al HCG gaan mogen inspuiten? en de SERMs en AI (Nolva en Clomid) ook vandaag of 2 weken na laatste injectie test?

Sorry, ik heb inderdaad verkeerd gelezen. Nu al beginnen inderdaad met de hcg. Serms 2 weken na je laatste injectie test.

Terug
Naar boven