- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit hoort nu eenmaal bij bodybuilding aan de èèn kant is naturel trainen beter maar ik zit nu al +-8j in de sport dan ga je eenmaal voor de kick en motiveert ook aangezien 3j geleden de weegschaal niet meer vooruit wou gaan ik ben begonnen op me 15j ik woog destijds 53kg door diabetes type 1 ben ik zo hard afgevallen omdat ze nog niet wisten dat ik diabetes had maar daarvoor was ik sowieso aan de magere kant een echte ecto dus en na 1 week in het ziekenhuis heb ik beslist ik wil een bodybuilder worden dus ging ik ervoor ik was zelfs harder gemotiveerd in die jaren voor het beginnen met AAS dan nu de afgelopen jaren met dus volgens mij is het door de motivatie dat ik zo ver kon geraken ik weeg 91/92kg nu schommelt wat.
Clomid verlagen indd, 50 mg per dag is voldoende.
Wat je trouwens ook kan doen is de komende 2 maanden hcg zetten op een lagere dosis en nog even op trt blijven, de ballen zo terug laten komen op formaat en dan gewoon gaan nakuren met nolva/clomid. Hoge dosis hcg zorgt er ook voor dat je ballen minder gevoelig worden voor lh.
Hier ben ik 't ook mee eens. Nu helemaal niks meer zetten, stoppen met trainen en op je eten letten gaat je ook niet vrolijker maken als je zowat al je gains zult gaan verliezen.
Bro spieren komen terug maar een goed gezondheid als ik op zo'n jonge leeftijd door blijf gaan niet ik kan gerust wat massa verliezen kan geen kwaad ook beter voor de judo en dan heb ik ook een lagere gewichtsklasse voor de judo maar ja ik begrijp jou punt er zijn mensen die echt kapot gaan door de massa die ze verliezen ik zal ook wel eenbeetje pijn hebben voor de massa die ik zal inleveren maar bon chance massa kan ik hierna terug gaan pakken als ik het mis haha
Ja man, eerst al stil staan 3 jaar terug en dan nu nadat je stopt bouw je alles easy terug. Moet je zelf ook weten maar je komt nogal impulsief over ( gast in de gym vertelt je dat je wedstrijdambitie hebt, hoe hij dat ook voor jou mag bepalen dan, meteen ga je ON, na 8 maand al willen trouwen en meteen je grootste passie aan de kant gooien enzovoorts ) en dat is ook niet altijd top. Nogmaals geen haat, je moet 't zelf weten, geef alleen mijn kijk er op.

Hier heb je alvast wat leestekens:Nee nee je ziet het eenbeetje verkeerd ik gooi mijn passie helemaal niet weg die zal blijven door gaan niemand weet hoeveel massa ik ga inleveren ik had wel een goede basis op begin en ja mijn verhaal klinkt raar maar anders zou mijn post te lang zijn dan heb je al geen zin om mijn logje te volgen die man traint er nog dat is niet iemand die plots zei van je hebt wedstrijd ambities maar meer zo iemand die je helpt bij het trainen en jij hem terug die is gewoon bijna elke dag in de gym je discussieert over gym mythe's etc... je weet wss wel wat ik bedoel 1 ding heb ik hieruit geleerd ga nooit luisteren naar andere niemand zou aan trt moeten beginnen enkel als je het nodig hebt voor je gezondheid maar ja je leert uit fouten en mijn vriendin zat vroeger zelfs in me school enzovoort ik heb me verhaal gewoon in het kort gedaan het gaat hier meer om om een TRT logje te ver volledige want niemand slaagt er precies om dus ik zou mensen uit mijn ervaring verder willen helpen en motiveren dat wanneer ze onnodig op trt zitten het best kunnen stoppen![]()
!!!!Maar je zet het toch neer zodat anderen het lezen? Ik hield je korte posts nog net vol maar die lange posts zonder leestekens zijn niet te lezen, en dan haak ik af (en ik ben zeker niet de enige). Beetje zonde als je het hier neerzet maar dat mensen het skippen omdat je het onleesbaar maaktMan ik typ hier niet voor een prijs, om mensen zoals jij geef ik geen reet ik doe hier moeite dan kom jij hier even de leraar spelen! Maar bon om jou toch nog blij te maken zal ik erop letten, het gaat hier trouwens om een logje over trt en powerpct en niet om leestekens.
. Succes met het herstellen.Maar je zet het toch neer zodat anderen het lezen? Ik hield je korte posts nog net vol maar die lange posts zonder leestekens zijn niet te lezen, en dan haak ik af (en ik ben zeker niet de enige). Beetje zonde als je het hier neerzet maar dat mensen het skippen omdat je het onleesbaar maakt. Succes met het herstellen.
Veel succes man, veel vrienden van mij en ik zelf zijn gewoon herstelt na het stoppen en hebben kinderen gekregen.

Als de test negatief is weet je normaal gezien toch genoeg?
en verkoopt behoorlijk veel van dit merk en nooit klachten had misschien dat iemand verder kan met de batch nummer ofzo, of zelf ervaring met dit merk ik zou graag maandag beginnen dus even afwachten
want van wie ik deze producten heb die man zelf gebruikt het zelf ook en heeft eens per ongeluk teveel van het goedje genomen en voelde het zeker aan zijn ballen en verkoopt behoorlijk veel van dit merk en nooit klachten.

heb jij hier enig ervaring mee misschien?