MuscleMeat

Herstellen van TRT met Powerpct

jazeker, ik heb dat al 2 dagen voor ik terug test mag injecteren, dus ik wil dat zo goed mogelijk tegengaan, ook voel ik me dan al emotioneel haha:D

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

dankje voor je reactie, dus ik zou nu al HCG gaan mogen inspuiten? en de SERMs en AI (Nolva en Clomid) ook vandaag of 2 weken na laatste injectie test?

In de studie werden ze tegelijkertijd ingezet.

PRACTICAL APPLICATION

The esters used in the abstract were cypionate and deconate however the administration of the PCT medications were started the day after aas cessation. Essentially the aas esters were still active when PCT began. The first 16 days a large amount of HCG was used in order to increase the mass of the testes so that they could sustain output of testosterone sooner. The HCG was stopped about the time the esters cleared so that estrogenic activity from the HCG would be reduced. During those first 16 days 2 different SERM’s were also employed (Clomid and Nolvadex) This protocol is contrary to what is typically recommended in many forums but regardless the protocol was effective in all 19 men. This is a 100% success rate! After the HCG was discontinued both SERM’s were continued. The following is the exact protocol in laymen’s terms.

• Topic Starter Topic Starter
In de studie werden ze tegelijkertijd ingezet.

PRACTICAL APPLICATION

The esters used in the abstract were cypionate and deconate however the administration of the PCT medications were started the day after aas cessation. Essentially the aas esters were still active when PCT began. The first 16 days a large amount of HCG was used in order to increase the mass of the testes so that they could sustain output of testosterone sooner. The HCG was stopped about the time the esters cleared so that estrogenic activity from the HCG would be reduced. During those first 16 days 2 different SERM’s were also employed (Clomid and Nolvadex) This protocol is contrary to what is typically recommended in many forums but regardless the protocol was effective in all 19 men. This is a 100% success rate! After the HCG was discontinued both SERM’s were continued. The following is the exact protocol in laymen’s terms.

Hmmm ja echt veel meningsverschillen ik ga anders deze zondag beginnen met de SERMs.

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

Ik ben nu al 3 dagen bezig met HCG en mijn ballen zijn al wat voller geworden is dat normaal? Vooral zo snel?

hey bro's ik heb even hulp nodig ik moet morgen vroeg voor de laatste keer naar Groot Brittannië voor me werk, nu het probleem is ik heb al 2 shots HCG van 2000iu gestoken ik moet dus nog 6 shots doen, en ik kan zeker en vast geen HCG vervoeren het is te riskant, en maandag ben ik terug in het land kan ik het even uitstellen tot de maandag/dinsdag dan gewoon terug HCG runnen en de SERMs er naast laten lopen dan ben ik 2 weken of test, dus zou dit kunnen aangezien ik al 2x2000iu heb gezet?

Laatst bewerkt:
HCG werkt 5 dagen door, dus morgen je hcg zetten en dan maandag weer.

HCG werkt 5 dagen door, dus morgen je hcg zetten en dan maandag weer.

Nogmaals dankjewel bro.

---------- Toegevoegd om 00:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

Update: vandaag maandag 2 weken off test-e vandaag ga ik verder met HCG en voeg ik er ook Clomid en Nolva bij (normaal dinsdag dan is het officieel 2 weken of)

Wat ik nu voel pre PCT ik zat op de vliegtuig terug naar België ik begon ineens te huilen :OO omdat ik me vriendin miste! Ik huil normaal nooit is dit normaal? wat kan ik verwachten? Zou het nog erger worden met de nolva en clomid? Kan ik iets tegen de emotionele mij doen of gewoon de rit uitzetten?

Maximaal gebruik van maken en brownie points scoren bij je vriendin door lief te doen.

En ik denk dat dit wel vaker voorkomt met sterk fluctuerende hormoonwaardes

Laatst bewerkt:
Maximaal gebruik van maken en brownie points scoren bij je vriendin door lief te doen.

En ik denk dat dit wel vaker voorkomt met sterk fluctuerende hormoonwaardes

Hahaha :'D ik maak er zeker gebruik van! Zou het ook kunnen zijn door het opstijgende oestrogeen? Aangezien dat vrouwelijke hormonen zijn?

Beetje oppassen met die hoge dosering clomid icm met nol, 40 dagen op die dosering is echt ziek in mijn bescheiden opinie. Raad je aan om af en toe langs de opticien te gaan, succes verder, moet te doen zijn.

Beetje oppassen met die hoge dosering clomid icm met nol, 40 dagen op die dosering is echt ziek in mijn bescheiden opinie. Raad je aan om af en toe langs de opticien te gaan, succes verder, moet te doen zijn.

Dankje voor de tips bro, inderdaad ik heb momenteel barstende hoofdpijn.

Update: eerste week op powerpct mijn ballen zijn al terug op volledig formaat volgens mij heeft dit voordeel?

Klachten: enkel heel soms ligt emotioneel.

Libido is minder maar zeker goed dat is ook normaal dat je libido minder is off dan on, maar de testboosters doen hen werk (voor libido verhoging enkel) soms voel ik me ook wat vermoeid en slaap moeilijker in maar ik start de dag met een caffeine pilletje. Ik probeer alle soorten dips op te vangen

Greeetz

in een nakuur ben ik zo lui als een hond totaal geen energie, nergens zin in :p

update: 2 weken op PCT 4 weken off test

ik voel me beter zonder die toegediende trt, ik voel me minder tot niet depressief nu. en ook vele minder emotioneel, wat ik wel heb gemerkt is dat ik nog enkel het zwaarst op een zondag emotioneel ben waarschijnlijk omdat ik dan terug aan 'T werk moet hahaha :p en ook ben ik lui ik geraak moeilijk uit bed.

libido is gezakt maar die is goed, en 's morgens word ik nog wakker met een rechte dus tot zo ver gaat alles goed.

update: 2 weken op PCT 4 weken off test

ik voel me beter zonder die toegediende trt, ik voel me minder tot niet depressief nu. en ook vele minder emotioneel, wat ik wel heb gemerkt is dat ik nog enkel het zwaarst op een zondag emotioneel ben waarschijnlijk omdat ik dan terug aan 'T werk moet hahaha :p en ook ben ik lui ik geraak moeilijk uit bed.

libido is gezakt maar die is goed, en 's morgens word ik nog wakker met een rechte dus tot zo ver gaat alles goed.

klinkt goed gozer hou ons op de hoogte!

Update: 3 weken op pct, 5 weken off test.

Libido laag tot aanvaardbaar, niet meer emotioneel ik slik de SERMs net als snoepjes haha. Depressief ben ik helemaal niet meer, eerlijk gezegd ik geloof niet dat ik dit zou zeggen ik voel me fantastisch net een vrije man! Die trt leken wel handboeien.

Nu heb ik een vraagje ik wil binnenkort een vruchtbaarheidstest bestellen, om te zien hoe ver mijn zwemmers zijn. Wanneer zou ik dit het beste doen? Is het erg als ik dit doe tijdens de Nolva en Clomid of liever 8 weken na pct? Ow ja mijn vriendin is nu 5 dagen overtijd zeer vreemd.

Beter na de Nolva en Clomid want dan begint je lichaam eigenlijk echt te herstellen zonder hulpmiddelen

Ik volg nog steeds

Terug
Naar boven