MuscleMeat

Herstellen van TRT met Powerpct

hoe langer on, hoe langer het herstel (meestal)

EN de grote klap komt meestal pas na 10-12 week off.

DOei kracht.

Update: 6 weken op PCT, 8 weken off test.

Nog steeds geen neveneffecten of een slecht gevoel, het gaat bergop libido komt zeker terug. Massa is nog goed enkel zowat de pump kwijt (ik train niet meer) dit is ook me laatste week nolva dan ben ik volledig klaar met de PCT.

---------- Toegevoegd om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

Nu ik hier toch ben :p vraag ik me af is het zo hoe meer een persoon kuurt hoe langer hij off moet blijven? Of is dat hetzelfde als iemand die 1 keer kuurt en terug gaat kuren? Qua herstelperiode.
Als jou lichaam lang onderdrukt is, heeft het ook langer de tijd nodig om te herstellen. Ook dit is heel persoonsgebonden. Hoe het voor jou nu uitziet gaat het heel goed, maar het echte herstel begint pas na je PCT, dus nog wel even afwachten.

Als jou lichaam lang onderdrukt is, heeft het ook langer de tijd nodig om te herstellen. Ook dit is heel persoonsgebonden. Hoe het voor jou nu uitziet gaat het heel goed, maar het echte herstel begint pas na je PCT, dus nog wel even afwachten.

Wat is onderdrukt als je hcg gebruikt heb tijdens je cycle? Alleen de hypofyse stuurhormoon aanmaak toch?

Heb nu nakuur met hcg, hmg en nolvadex gedaan. met deze combinatie hoop ik snel weer herteld te zijn maar voel me in ieder geval top.
Heb 1 a 2 weken wat verminderd libido gehad maar is toch goed herteld.
Komende week zaadtest..is nog wat vroeg maar zal toch zeker al verbetering te zien moeten zijn

• Topic Starter Topic Starter
Heb nu nakuur met hcg, hmg en nolvadex gedaan. met deze combinatie hoop ik snel weer herteld te zijn maar voel me in ieder geval top.
Heb 1 a 2 weken wat verminderd libido gehad maar is toch goed herteld.
Komende week zaadtest..is nog wat vroeg maar zal toch zeker al verbetering te zien moeten zijn

Super om te horen! Ben je nog bezig met de pct? En laat het eens weten hoe het is gegaan als je wil :)

Update: 11 weken of nu al een 2 week zonder nolva.

Ik moet wel zeggen 3 dagen na me laatste nolva tab voelde ik me down precies depri maar niet zo erg als tijdens de trt dit houde 3/2 dagen aan erna voelde ik me weer normaal, nu in het algemeen geen dips enkel op het begin emotioneel nu voel ik me terug super. Over een paar weken zal ik een thuis tester kopen om te zien hoe ver ik ben met me vruchtbaarheid.

---------- Toegevoegd om 07:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:01 ----------

En daarna mijn bloedtesten uiteraard :)

Waarom geen aromasin zodat je geen oestrogeenrebound krijgt?

Na een maand op 10mg nolva krijg je geen rebound meer hoor.
Ben nu ruim 2 maanden off..Voel me top.
Trainen gaat goed. Iets minder kracht en pomp maar dat is ingecalculeerd. Wel 4kg kwijt maar ben dan ook lichtjes aan t cutten. Eet op onderhoud met 3x pw cardio. Al met al zeker niet ontevreden.

OW ja wat ik hier nog aan wil toevoegen is dat ik extreem geil sta de laatste week (week na nolva) en massa staat nog goed enkel minder volume en wa minder kracht, maar ben er blij mee.

goed om te horen makker, keep us up to date!

Hey!
Mooie log!, ik ben zelf van Mei tot aan December on cycle geweest voor een wedstrijd,(dus alles erop en eraan korte esters, lange esters, test-tren-mast enz) en nu off sinds de wedstrijd, ook slecht gegeten en motivatie dip, van 6x trainen naar 2x trainen in de week, libido zwaar naar de klote, mn nakuur was ook heel erg slordig, 1x 500 hcg geprikt, in de 2e kreeg ik bloed erin en heb ik em weggepleurd, daarna nog 3 weken op clomid gezeten en met verhuizen ben ik de 100 tabs kwijtgeraakt, ook geen nieuwe meer besteld, al met al zeer slordig, nu dus paar maandjes verder en voel me weer uitstekend, 5kg kwijt in totaal, voeding is top enz, en word 19 april 25, en kuur ook al sinds mn 19e, altijd slordig geweest met nakuren en gelukkig nooit iets misgegaan, bloed laten testen was goed, die depressieve gevoelens weet ik precies wat je bedoelde hehe, success ik ga je volgen,

en die supps om je dip tegen te gaan, van welke voel je wat denk je behalve de tribulus?

Hey!
Mooie log!, ik ben zelf van Mei tot aan December on cycle geweest voor een wedstrijd,(dus alles erop en eraan korte esters, lange esters, test-tren-mast enz) en nu off sinds de wedstrijd, ook slecht gegeten en motivatie dip, van 6x trainen naar 2x trainen in de week, libido zwaar naar de klote, mn nakuur was ook heel erg slordig, 1x 500 hcg geprikt, in de 2e kreeg ik bloed erin en heb ik em weggepleurd, daarna nog 3 weken op clomid gezeten en met verhuizen ben ik de 100 tabs kwijtgeraakt, ook geen nieuwe meer besteld, al met al zeer slordig, nu dus paar maandjes verder en voel me weer uitstekend, 5kg kwijt in totaal, voeding is top enz, en word 19 april 25, en kuur ook al sinds mn 19e, altijd slordig geweest met nakuren en gelukkig nooit iets misgegaan, bloed laten testen was goed, die depressieve gevoelens weet ik precies wat je bedoelde hehe, success ik ga je volgen,

en die supps om je dip tegen te gaan, van welke voel je wat denk je behalve de tribulus?

Oooh top dat je je goed voelt bro! En 5kg is nog goed voor de tijd je of bent en je dip enz.. Ikzelf kijk niet op de weegschaal dat is het beste hahaha gewoon de spiegel. Van de cafeïne zeker weten top supplement voor in de nakuur maakt me happy! En die mariadistel is goed om te slapen, de rest voel je niet echt zoals zinc omega 3 etc... Maar heeft zeker effect.

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

Update: 13 weken off test en 4 weken en 3 dagen zonder pct!

Ik voel me goed ik ben super gemotiveerd om te gaan trainen met of zonder AS, op gevoel voel ik me hersteld ik voel me hetzelfde als helemaal op het begin! Ik zou echt graag mijn bloed laten testen maar dat zal nog wat te kort na pct zijn peins ik.

Is je libido weer op orde of afwisselend?

Goed om te horen bro :D geeft me een goed gevoel om off durven te gaan :o laatste paar maanden zijn voor mij aangebroken

Goed om te horen bro :D geeft me een goed gevoel om off durven te gaan :o laatste paar maanden zijn voor mij aangebroken

Nogmaals bedankt ;) en haha komt zekers goed! En qua massa verlies ook je gaat enkel wat volume en een klein beeje massa verliezen niets ernstig (vermits jij niet traint zoals mij) volgens mij overdrijven sommige over trt en off gaan echt vreemd...

Update: 14 weken off test 5 weken na PCT

Alles gaat goed, ik kan hier niet meer overzeggen buiten dat ik aan het wachten ben voor mijn bloedtest.

Terug
Naar boven