XXL Nutrition

Herstellende van een Pectus excavatum operatie (nuss bar)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook mooi dat je dit post, op de eerste foto valt het niet op. 2 de foto is lijk ofdat je een klop gekregen hebt juist na de geboorte in de borststreek.
Dus is zeker te verstaan dat je der wat aan deed.
En allemaal vergoed?

Klote van de operatie, k*t ziekenhuizen. Zo'n catheter heb ik ook gehad trouwens, fijn spul:shake:

K*t voor je dat de operatie zo k*t ging, wtf geen morfine kunnen vinden.

damn heftig verhaal man. geen verdoving damn, je zou bewusteloos raken van de pijn :eek:

respect voor het posten v/d foto's en je verhaal :thumbup:

veel suc6 met het herstel!!

damn heftig verhaal man. geen verdoving damn, je zou bewusteloos raken van de pijn :eek:

respect voor het posten v/d foto's en je verhaal :thumbup:

veel suc6 met het herstel!!

Ik weet nog dat mijn verstandkies werd getrokken met te weinig verdoving of die ene keer dat er werd geboord zonder verdoving at all. Ik ging kapot van de pijn (maar zei er niks van :cool: ), laat staan bij zo'n operatie :eek:

• Topic Starter Topic Starter
wow klinkt best heavy!

btw, mag ik vragen waar je woont? je lijkt op iemand van mijn sportschool :P

Ik woon op dit moment in sint pancras. Een dorpje een paar km van Alkmaar vandaan. Ik trainde dan ook in Gym alkmaar :)

@Marter:
Ja alles is vergoed! De operatie zelf kostte rond de 10.000 euro. Dan nog 5 dagen in het ziekenhuis liggen, a 200-300 euro per dag. Bloed aftappen 300 euro, morfine kost ook nog een fortuin. Dus we kunnen stellen dat het bedrag ergens naar de 20.000 euro toeging. En de kuil was trouwens zo'n 4-5 cm diep :). Vandaar dat je het zo goed ziet aan de zijkant.

@Shutterspeed: Bedankt man :)

@baka Boko: Dat vond ik inderdaad zeer amateuristisch. Niet verwacht van het AMC

Schadevergoeding?

Het werd gewoon verzekerd door univé :)

Ik snap hem niet :D, **** me senseless :D

Ik woon op dit moment in sint pancras. Een dorpje een paar km van Alkmaar vandaan. Ik trainde dan ook in Gym alkmaar :)

@Marter:
Ja alles is vergoed! De operatie zelf kostte rond de 10.000 euro. Dan nog 5 dagen in het ziekenhuis liggen, a 200-300 euro per dag. Bloed aftappen 300 euro, morfine kost ook nog een fortuin. Dus we kunnen stellen dat het bedrag ergens naar de 20.000 euro toeging. En de kuil was trouwens zo'n 4-5 cm diep :). Vandaar dat je het zo goed ziet aan de zijkant.

@Shutterspeed: Bedankt man :)

@baka Boko: Dat vond ik inderdaad zeer amateuristisch. Niet verwacht van het AMC
Gelukkig :o,
300 euro voor bloed af te tappen, Zijn dat dan de niet standaart dingen die ze testen.
Nog veel succes met je nieuwe borstkas.

Dan maar hopen voor jou dat ze niet op je buik/borstkas gaan slagen, stel dat ze net dat metale deel raken dan moet je toch goed wat pijn krijgen niet? :eek:

Het zijn wel gewoon de normale dingen die ze doen ja, maar als je het zelf moest gaan betalen kwam het op zo'n bedrag neer. Echt belachelijk man.

Dan maar hopen voor jou dat ze niet op je buik/borstkas gaan slagen, stel dat ze net dat metale deel raken dan moet je toch goed wat pijn krijgen niet? :eek:

Is me trouwens al gebeurd op school 5 weken na de operatie kreeg ik een harde klap op me borstbeen. had het even niet meer hoor :D

@massalah, kan je inderdaad VELE kilo's kip van kopen :D. Kan je je hele leven lagn kip vreten. Kip only diet.

Hoelang duurt het voordat je weer kan trainen, en wordt die bar er ooit uitgehaald?
Zeer k*t van die morfine!

Er werd me verteld dat ik weer kon trainen na ongeveer 6 weken, ben nu 11 weken verder en het gaat nogsteeds niet. Er zit volgens mij een spier bekneld onder dat ijzer, waardoor ik steeds een felle pijn heb als ik iets optil. Ik heb dat vaak alleen bij de oefeningen waarbij ik me moet optrekken. Biceps oefeningen gaan wel allemaal, maar bankdrukken met alleen de stang gaat al niet.

Ik heb je verhaal gelezen. het is echt wel k*t voor je vooral dat van de verdoving.
Veel succes verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven