Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn heftig verhaal man. geen verdoving damn, je zou bewusteloos raken van de pijn
respect voor het posten v/d foto's en je verhaal
veel suc6 met het herstel!!
), laat staan bij zo'n operatie 
wow klinkt best heavy!
btw, mag ik vragen waar je woont? je lijkt op iemand van mijn sportschool![]()

. Vandaar dat je het zo goed ziet aan de zijkant.
Ze hebben fouten gemaakt.GelukkigIk woon op dit moment in sint pancras. Een dorpje een paar km van Alkmaar vandaan. Ik trainde dan ook in Gym alkmaar
@Marter:
Ja alles is vergoed! De operatie zelf kostte rond de 10.000 euro. Dan nog 5 dagen in het ziekenhuis liggen, a 200-300 euro per dag. Bloed aftappen 300 euro, morfine kost ook nog een fortuin. Dus we kunnen stellen dat het bedrag ergens naar de 20.000 euro toeging. En de kuil was trouwens zo'n 4-5 cm diep. Vandaar dat je het zo goed ziet aan de zijkant.
@Shutterspeed: Bedankt man
@baka Boko: Dat vond ik inderdaad zeer amateuristisch. Niet verwacht van het AMC
,Het zijn wel gewoon de normale dingen die ze doen ja, maar als je het zelf moest gaan betalen kwam het op zo'n bedrag neer. Echt belachelijk man.

Weet je hoeveel kg kip je daarvoor kan kopen, is maar goed dat je verzekerd bent![]()

Dan maar hopen voor jou dat ze niet op je buik/borstkas gaan slagen, stel dat ze net dat metale deel raken dan moet je toch goed wat pijn krijgen niet?![]()

. Kan je je hele leven lagn kip vreten. Kip only diet.