MuscleMeat

Hervé up to 90

Hervee

Ripped Bodybuilder
Waardering
231
Hallo iedereen

Ik ben hervé, ik ben nu 16 jaar

85 kg

1 m 85,86

Ik train nu 9 maanden, waarvan 7 serieus, de 2 eerste maanden wat was prullewerk met verkeerde oefeningen en verkeerde uitvoering, verkeerde voeding. Jullie kennen het wel.

Ik ben dus begonnen in september 2007, aan 70 kg ook bij 1 m 85 , zoals ik al zei lette ik toen niet op de voeding, 2 maandjes nadien begon ik er dan wel echt mee,goede voeding, ik heb wat gainers genomen en een beetje crea.

Ben sindsdien 15 kg bijgekomen, slechts 1 % vetter geworden, ik sta dus nu op 85 kg met 12% bf

Ik ben nu begonnen met wat cardio , ik wil niet echt droog gaan trainen, daar heb ik toch nog niet genoeg massa voor. Het is maar voor eeb beetje burning en conditie .

Ik heb nu wat supps besteld en zou graag tot de 90 kg gaan, toch ZEKER ! tegen het einde van dit jaar.

Ik ga nu beginnen met een nieuw schema in augustus , 5 dagen per week training

het is een schema voor 12 weken waarbij je iedere week een bepaalde spiergroep 2 keer traint, en dat verschilt dus iedere week

er zit ook buiktraining en cardio bij : kortom een zeer compleet schema

hier zijn enkele stats :

Bp : 3 * 100 , 1*?

DL : 8 * 100 , 3* 120 , 1* ?

Squat : (weet ik niet juist, glenn vanvooren, bodybuilder, zei me dat ik dat niet te veel mag doen aangezien ik brede heupe heb, en er dan door die grote druk op het bekken, mn bekken nog zou uitzetten)

Decline dumbbell press(totaal gewicht) : 6* 85

Dumbbell curl : (totaal gewicht) : 7(aan iedere arm) * 45

Dumbbell press voor schouder : 6*60 (totaalgewicht)

Graag jullie mening, en denken jullie dat de 90 haalbaar is?

Hervé

90is haalbaar veel succes!

.............

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven