MuscleMeat

Het Anabolisch Diet: Meer Kracht, Meer Spieren, Minder Vet

paddos

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
upload die hier maar eens :)
of heb je er een percentje op mss?? wsl daardoor dat je het zo aanprijst :D

Wat een onzin. En nee ik ken 't dieet niet maar kan wel logisch nadenken.

Persoonlijk vind ik, bullshit.
Het is natuurlijk prachtig om te geloven dat er een dieet bestaat waarmee je dezelfde resultaten boekt als met anabole steroiden, maar dat is natuurlijk onmogelijk.
De voeding die de gemiddelde serieuze bodybuilder op dit forum in een dag tot zich neemt is anabool genoeg en bevat meer dan de benodigde basisvoedingsstoffen die je nodig hebt voor herstel.

idd, kan me ook moeilijk voorstellen dat dit dieet veel verschilt met het dieet dat de meeste hier al volgen

oke 10 redenen om te beginnen eraan maar WAT IS het dieet dan?

We leggen allemaal 5 euro in, en kopen het boek.

Of iemand moet zo vriendelijk zijn om het met ons te delen, heb er wel een biertje voor over eigenlijk.

wel een duur boek :p

Sjonge jonge, eerst dezelfde resultaten beloven als anabolen, en dan een duur boek verkopen hahahahahaha Grappig gewoon er trapt toch wel iemand in om het boek te kopen. Misschien een goed idee om rijk te worden

is er geen ebook van ?

Wat flik je ons nou "Paddos"!

• Topic Starter Topic Starter
Allen, bedankt voor de reacties.

1. Zoals in artikel vermeld: komende weken komt uitgebreid aan bod: hoe, wat, recepten, hoe het werkt, bla bla alles. Even geduld.
2. Anabolic Diet is geen bull shit, ben er zelf een fervente aanhanger van. De ongelovigen: test het, probeer het, lees de thread op t-nation & neem dan je conclusies.

is blijkbaar een low carb dieet, logisch dat het goed werkt:cool:

Terug
Naar boven