is blijkbaar een low carb dieet, logisch dat het goed werkt![]()
carbs cycling eerder.
Low carb week
High carb weekend
Zit veel wetenschap achter.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is blijkbaar een low carb dieet, logisch dat het goed werkt![]()
Allemachtig, de voedingswaarden van de 3000 caloriën per dag is: 33,9% eiwitten, 66,2% vet, en 1,3% koolhydraten....
Lijkt me veel, maarja, heb het nog niet geprobeerd.
Als ik het huis uit ga wil ik het wel eens proberen, hartelijk bedankt LordMike!
I owe you a beer mate.

Waarom ben je er zo enthousiast over paddos?
Jij voelt je er dus goed bij en je hebt er goede gains van gehad?
Ik wil het niet gaan afkraken maar voor mij werkt het niet.De theorie erachter ziet er idd erg aanlokkelijk uit en daarom ben ik ook denk ik te lang aan dergelijke ideeen blijven vasthouden zelfs als het niet werkt.Ik denk dat het niet voor iedereen aan te raden is en ook gemakkelijk slechte voedingsgewoonten in de hand kan werken als je eraan begint,het niet helemaal blijkt te werken en je toch met die ideeen blijft lopen...zoals ik gedaan heb....
Mijn redenen zijn diegene die in het artikel staan.
Het werkt niet => je hebt het geprobeerd?
* hoe lang
* op welke manier
* wat ging er niet?
Bedankt voor de constructieve reactie.
Of geloof je alleen dat het zo is,en voel je je er verder wel goed bij?
nou mocht dat geloof ik ook van dat dieet maar ik vind het niet fijn.
dat wordt van low fat ook wel gezegd maar daar is zeker tegenwoordig toch gemakkelijker aan te komen.waar moet je al dat vet dan uithalen, een glas olie achterover slaan per dag?
Allemachtig, de voedingswaarden van de 3000 caloriën per dag is: 33,9% eiwitten, 66,2% vet, en 1,3% koolhydraten....
Lijkt me veel, maarja, heb het nog niet geprobeerd.
Als ik het huis uit ga wil ik het wel eens proberen, hartelijk bedankt LordMike!
I owe you a beer mate.

Morgen maar een tiental zakken chips meenemen van de winkel
I'm in![]()
Er is geen magisch trainingsschema of dieet. Wat voor de een werkt hoeft voor een ander niet te werken het magische is juist erachter te komen wat voor jou werkt. Ik weet dat je het goed bedoelt paddos maar om te zeggen dat dit net zo goed werkt als sterioden ga je echt mee over de lijn. Ik heb geen zin om je te gaan af te kraken en ik bedoel het niet slecht maar als jij dit al zo langt gebruikt en claimt dat het net zo goed werkt als anabolen dan waren je stats toch wel iets anders geweest...(nogmaals niet afkrakend bedoelt maar dan moet je ook niet zeggen dat je het zelf al heel lang gebruikt en dat het net zo goed werkt als anabolen). Je moet je eigen lichaam leren aanvoelen en wat werkt voor jou! Daarbij is het prima te zoeken en proberen wat voor je werkt, daarbij heb ik dus ook dit eens geprobeert en ik voelde me er verschrikkelijk op en het was eerder catabolisch dan anabolisch voor me. Maakt me ook niks uit dat je dat niet wilt geloven maar het was zo. Ik heb nou eenmaal veel koolhydraten nodig en trouwens ook meer dan 3000 kcal. En ik ben verre van vet. Er is een bepaalde basis in een eetschema en trainingsschema maar daar blijft het ook bij de rest moet je zelf leren aanvoelen en kijken wat voor jou werkt. Ik zou niet te veel geloof in dit boek leggen mensen. Ik zou het niet blindelings blijven volgen als je er slecht op voelt omdat iemand claimt dat het net zo goed werkt als anabolen. Daarom moest ik dit bericht ook even typen zo claim moet je gewoon niet maken. Voor mij werkt een dieet als dit zeer tegen. Wetenschap is prima , je eigen gevoel is het beste. Als mensen niet op hun eigen gevoel en lichaam willen vertrouwen en perse over alles wetenschap willen aangooien en precies een training en voedingsschema van een ander willen overnemen vind ik dat prima. Maar dan zul je toch leren dat dat niet de manier is al helemaal niet als je ver wilt komen in deze sport.