Hou nou maar op, het in gewoon onzin. Je hoeft niet alles uit te proberen om te zien dat het onzin is, we weten allemaal dat carbs een belangrijk onderdeel is voor je dagelijkse behoefte, het is gewoon de nummer 1 bron voor energie, goed voor de stofwisseling, ze geven je een vol gevoel.
En bovendien is het belangrijk om een bepaald balans in je dieet te hebben, als je dieet voor 60% uit vet bestaat is dit dus niet het geval.
Vetten zijn belangrijk voor de hormoonhuishouding, maar dit betekent niet hoe meer hoe beter, en de kwaliteit maakt ook veel uit, want ik geloof dat er op de site staat dat je gewoon vet vlees mag eten, nou een speklap is dus niet een geweldige toevoeging aan je dieet, haal liever de vetten uit de bekende onverzadigde vetten.
1) Mediterraneaans dieet heeft weinig carbs. Franse keuken heeft weinig carbs. Eskimo's eten geen carbs. enz...
2) Dierenvet verhoogt testosterone beter dan elke andere soort vet (flax/olive oil). Je hebt omega 6 vetten evenveel nodig als omega 3/9.
3) Het is intussen al lang geweten dat high carbs dieten ongezond zijn, niet high-fat dieten.

. Ik wil best een kijkje nemen op je log en zeggen wat ik ervan vind. Over het dieet zal ik ook op ingaan als je dat wilt en waarom het niet voor mij werkte. Ik zal jou over deze dingen vanavond een PM sturen ik ben nu op naar mij werk